reklama - zainteresowany?

Nowoczesne leczenie cukrzycy - Sensus

Nowoczesne leczenie cukrzycy
ebook
Autor: Krzysztof Pawlaczyk, Stanis
ISBN: 978-83-65471-67-3
stron: 164, Format: ebook
Data wydania: 2021-12-17
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 64,80 zł (poprzednio: 79,02 zł)
Oszczędzasz: 18% (-14,22 zł)

Dodaj do koszyka Nowoczesne leczenie cukrzycy

Tagi: Sport i zdrowie

Monografia ,,Nowoczesne leczenie cukrzycy. Leki inne ni

Dodaj do koszyka Nowoczesne leczenie cukrzycy

 

Osoby które kupowały "Nowoczesne leczenie cukrzycy", wybierały także:

  • Wyzwanie: 30 dni bez alkoholu. Jak zmieni
  • Wege dzieci. 104 proste wege przepisy dla rodzica i maÅ‚ego kucharza
  • Mistrzowski rodzic
  • Pies na diecie BARF. Komponowanie i modyfikowanie diety BARF na podstawie stanu zdrowia i wyników analitycznych psa
  • Przez polskie góry. Przewodnik biegacza. Wydanie 1

Dodaj do koszyka Nowoczesne leczenie cukrzycy

Spis treści

Nowoczesne leczenie cukrzycy eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • Redaktorzy
  • Przedmowa
  • WstÄ™p
  • RozdziaÅ‚ 1 - Atualne zasady leczenia cukrzycy wedÅ‚ug PTD 2020
  • RozdziaÅ‚ 2 - Jak zmienić styl życia w przypadku rozpoznania cukrzycy?
  • RozdziaÅ‚ 3 - Dieta a cukrzyca
  • RozdziaÅ‚ 4 - Metformina jako lek pierwszego wyboru
  • RozdziaÅ‚ 5 - Pochodne sulfonylomocznika czy to nadal standard leczenia cukrzycy typu 2?
  • RozdziaÅ‚ 6 - AgoniÅ›ci receptora GLP-1
  • RozdziaÅ‚ 7 - Inhibitory DPP-4 (gliptyny)
  • RozdziaÅ‚ 8 - Inhibitory kotransportera sodowo-glukozowego (SGLT-2)
  • RozdziaÅ‚ 9 - Pioglitazon czy jest miejsce w terapii cukrzycy typu 2 na preparat z grupy tiazolidynedionów
  • RozdziaÅ‚ 10 - Nowe leki możliwość zastosowania w cukrzycy typu 1
  • RozdziaÅ‚ 11 - Ryzyko sercowo-naczyniowe w cukrzycy typu 2 a nowoczesna terapia
  • RozdziaÅ‚ 12 - PrzyszÅ‚ość terapii cukrzycy lekami innymi niż insulina
  • OkÅ‚adka 2

Dodaj do koszyka Nowoczesne leczenie cukrzycy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.