reklama - zainteresowany?

Dieta sportowców wytrzymałościowych. Odżywianie i suplementacja. Wydanie III - Sensus

Dieta sportowców wytrzymałościowych. Odżywianie i suplementacja. Wydanie III
Autor: Monique Ryan
Tytuł oryginału: Sports Nutrition for Endurance Athletes, 3rd Edition
Tłumaczenie: Piotr Cieślak
ISBN: 978-83-283-2539-5
stron: 424, Format: 170x230, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-12
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)

Dodaj do koszyka Dieta sportowców wytrzymałościowych. Odżywianie i suplementacja. Wydanie III

Tagi: Sport i zdrowie

Jedz zdrowo i osiągaj kolejne życiówki!


Nie tak łatwo jest być sportowcem, a jeszcze trudniej być sportowcem wytrzymałościowym — zwłaszcza gdy dotychczasowe wyniki jakoś nie chcą piąć się w górę. Co zrobić, gdy okaże się, że wytrwałe trenowanie i samodyscyplina to za mało? Niezależnie od tego, czy jesteś ambitnym sportowcem szukającym nowych metod zwiększania wydolności, czy początkującym amatorem, koniecznie musisz uzupełnić swoją wiedzę na temat właściwej diety, bo to właśnie ona pozwoli Ci przekroczyć magiczną barierę i zacząć bić własne rekordy.

Ten wszechstronny poradnik pomoże Ci zorientować się, jaka dieta będzie najlepsza dla Ciebie. Znakomita, ceniona na całym świecie dietetyczka sportowa Monique Ryan odpowiada tu na pytania, co i jak jeść, pić oraz uzupełniać, żeby cieszyć się zdrowiem i wciąż zwiększać swoją wytrzymałość. Jej porady nie ograniczają się do ogólników: z tej książki dowiesz się, które produkty i w jakich proporcjach trzeba uwzględnić w diecie biegacza, kolarza, triatlonisty i pływaka. W obecnym, trzecim już wydaniu autorka uwzględnia wyniki najnowszych badań, zwraca uwagę na pory posiłków i ich dostosowanie do konkretnych cyklów treningowych. Jedz, żyj zdrowiej i ciesz się sportem!

  • Co warto jeść, aby osiągać najlepsze wyniki?
  • Jakie produkty żywnościowe pozwolą zregenerować się najszybciej?
  • Czy suplementy diety są bezpieczne?
  • Czy można się odchudzać i wciąż mieć siłę do trenowania?
  • Jak włączyć przygotowanie potraw do planu treningowego?
  • Jak dostosować jadłospis do konkretnych problemów zdrowotnych?

Popraw jakość treningów i zwiększ swoją wydolność!



Monique Ryan — jest dyplomowaną dietetyczką i specjalistką ds. żywienia (w tym żywienia sportowego) z niemal 30-letnim doświadczeniem w doradzaniu sportowcom wyczynowym, amatorom i profesjonalnym zespołom sportowym w zakresie efektywnego odżywiania się. Monique jest też właścicielką firmy Personal Nutrition Designs z siedzibą w Chicago.

Dodaj do koszyka Dieta sportowców wytrzymałościowych. Odżywianie i suplementacja. Wydanie III

 

Osoby które kupowały "Dieta sportowców wytrzymałościowych. Odżywianie i suplementacja. Wydanie III", wybierały także:

  • Wyzwanie: 30 dni bez alkoholu. Jak zmieni
  • Zakochaj się w bieganiu!
  • Paul Tergat. Biegaj z mistrzem
  • Mózg na detoksie. Oczyść swój umysł, by sprawniej myśleć, wzmocnić relacje i znaleźć szczęście
  • Jak karmić dzieci, by jadły chętnie i zdrowo

Dodaj do koszyka Dieta sportowców wytrzymałościowych. Odżywianie i suplementacja. Wydanie III

Spis treści

Dieta sportowcw wytrzymaociowych. Odywianie i suplementacja. Wydanie III -- spis treci

Przedmowa (5)

Podzikowania (7)

CZʦ I. CODZIENNA DIETA W SPORTACH WYTRZYMAOCIOWYCH

Optymalne odywianie dla treningu i zdrowia (9)

1. Podstawy codziennego uzupeniania pynów. yk przydatnych informacji (11)

2. Skadniki odywcze sprzyjajce zdrowiu i wydolnoci fizycznej. Budowanie solidnej bazy ywieniowej (25)

3. Witaminy, mineray i elektrolity. Elementarz sportowej diety (57)

CZʦ II. DIETA TRENINGOWA

Optymalizowanie diety pod ktem najwyszej wydolnoci fizycznej (83)

4. Codzienna dieta treningowa. ywienie umoliwiajce skuteczn regeneracj (85)

5. Odywianie si i picie na potrzeby treningów i zawodów. Najwaniejsza jest pora (135)

6. Odchudzanie, budowa masy miniowej i zmiana skadu ciaa. Poprawianie wspóczynnika siy do masy ciaa (181)

7. Wspomagajce rodki ergogeniczne. Oddzieli fakty od fikcji (207)

CZʦ III. WSKAZÓWKI YWIENIOWE DOTYCZCE WYBRANYCH DYSCYPLIN

Sportowy plan ywieniowy w praktyce (237)

8. Odywianie dla triatlonistów (i innych wieloboistów) (239)

9. Odywianie dla kolarzy (szosowych, górskich, torowych i przeajowych) (267)

10. Odywianie dla biegaczy dugodystansowych (291)

11. Odywianie dla pywaków (309)

CZʦ IV. SPECJALNE WZGLDY YWIENIOWE

Radzenie sobie z wyzwaniami (321)

12. Sportowcy o nietypowych potrzebach ywieniowych (323)

13. Zwikszanie wydolnoci i rozwizywanie problemów za pomoc odywiania (359)

14. Metody ywieniowe w warunkach ekstremalnych (371)

DODATKI

Dodatek A. Indeks glikemiczny produktów ywnociowych (383)

Dodatek B. Zestawienie witamin i mineraów (387)

Dodatek C. Porównanie ywieniowych produktów sportowych (391)

Dodatek D. Tworzenie idealnej diety treningowej (397)

Dodatek E. Przykadowe jadospisy (407)

Dodatek F. Arkusz tempa pocenia si (415)

Wybrana bibliografia (417)

O autorce (424)

Dodaj do koszyka Dieta sportowców wytrzymałościowych. Odżywianie i suplementacja. Wydanie III

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.