reklama - zainteresowany?

Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę - Sensus

Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
Autor: Anna Konarzewska-Żuczek
ISBN: 978-83-246-3042-4
stron: 272, Format: 140x208 , okładka: miękka
Data wydania: 2012-08-17
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę

Tagi: Psychologia pracy | Rozwój osobisty

Idź na swoje - i poczuj tę ogromną satysfakcję!

  • ZakÅ‚adanie wÅ‚asnej firmy, czyli gdzie szukać informacji i pomocy
  • WÅ‚asna dziaÅ‚alność gospodarcza, czyli Twój najlepszy pomysÅ‚ na biznes
  • Wzory wniosków i umów, czyli legalna Å›ciÄ…ga

Tysiące kobiet w Polsce codziennie zastanawiają się nad założeniem własnej działalności gospodarczej. Powodów jest bardzo wiele: ciągle obecne w wielu firmach dyskryminacja i mobbing, szklany sufit, zamykający kobietom drogę na szczyt, bezrobocie, chęć polepszenia swojej sytuacji majątkowej i osobistej albo po prostu pasja, domagająca się ujścia w formie innej niż bezproduktywne ślęczenie w czyimś biurze. Niestety, znaczna część z tych marzycielek nie realizuje swojej wizji i nie podąża za własnym instynktem. Dlaczego? Otóż poza ryzykiem, wpisanym w każdy skok na głęboką wodę, powstrzymuje je konieczność dopełnienia wielu formalności i skomplikowana procedura zakładania oraz prowadzenia własnej firmy. Na szczęście teraz będziemy mieć do dyspozycji znakomitą książkę Anny Konarzewskiej-Żuczek.

W ZostaÅ„ swojÄ… szefowÄ…, czyli jak stworzyć i prowadzić wÅ‚asnÄ… firmÄ™ znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalajÄ…ce zorientować siÄ™ w przepisach i nie utknąć na jakiejÅ› rafie. Niezależnie od tego, jaki typ dziaÅ‚alnoÅ›ci planujesz prowadzić, zdobÄ™dziesz wiedzÄ™ o obowiÄ…zujÄ…cym prawie, reguÅ‚ach pisania biznesplanu i możliwoÅ›ciach sfinansowania swojego przedsiÄ™wziÄ™cia. Dowiesz siÄ™ także wiÄ™cej o wyborze sposobu opodatkowania w zależnoÅ›ci od typu dziaÅ‚alnoÅ›ci oraz o dziaÅ‚aniach marketingowych. NastÄ™pnie przejrzysz szczegółowe propozycje i pomysÅ‚y autorki, dotyczÄ…ce różnych dziedzin prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci — od apteki do szkoÅ‚y taÅ„ca - oraz gotowe wzory różnych ważnych umów. Na pewno znajdziesz tu coÅ› dla siebie!

  • Forma prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej i rejestracja firmy
  • Biznesplan i pieniÄ…dze na rozpoczÄ™cie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej
  • Dobra reklama — poÅ‚owa sukcesu
  • Przedszkole i dom seniora
  • Biuro podróży i biuro rachunkowe
  • Firma sprzÄ…tajÄ…ca i fitness klub
  • Gabinet kosmetyczny i gabinet stomatologiczny
  • Gospodarstwo agroturystyczne, projektowanie ogrodów i utrzymanie terenów zielonych
  • Kawiarnia, kwiaciarnia i pizzeria
  • Klinika weterynaryjna i sklep z artykuÅ‚ami dla zwierzÄ…t
  • Salon fryzjerski i salon optyczny
  • Sklep spożywczy, ciucholand i apteka
  • SzkoÅ‚a jÄ™zykowa i szkoÅ‚a taÅ„ca

Szefowa to brzmi dumnie! Spełnij swoje marzenia!



Anna Konarzewska-Żuczek - prawniczka specjalizująca się w prawie podatkowym, niegdyś pracująca w Izbie Skarbowej w Warszawie i Ministerstwie Finansów. Współpracowała m.in. z "Monitorem Podatkowym", "Nieruchomościami", serwisem: www.wieszjak.pl. Autorka artykułów z zakresu prawa podatkowego i gospodarczego oraz książki Zobowiązania podatkowe z serii "Egzamin Doradcy Podatkowego".

Dodaj do koszyka Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę

 

Osoby które kupowały "Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Psychologia pieniÄ™dzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwoÅ›ci i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy

Dodaj do koszyka Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę

Spis treści

Dodaj do koszyka Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.