reklama - zainteresowany?

Zero waste w ogrodzie. Po pierwsze - nie marnuj - Sensus

Zero waste w ogrodzie. Po pierwsze - nie marnuj
ebook
Autor: Michał Mazik
ISBN: 978-83-283-8246-6
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2021-07-06
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)

Dodaj do koszyka Zero waste w ogrodzie. Po pierwsze - nie marnuj

Tagi: Życiowe filozofie

Sadzić. Zbierać. Nie marnować!

Chcesz, by świat żył bardziej ekologicznie? Zacznij od siebie. I swojego ogrodu. Zasady zero waste są proste, w języku angielskim sprowadza się je do pięciu "r":

  • refuse, czyli odmowa
  • reduce, czyli ograniczanie
  • reuse, czyli ponowne używanie
  • recycle, czyli poddawanie recyklingowi
  • rot, czyli kompostowanie

W praktyce ogrodniczej zasady zero waste także nie są skomplikowane. Co więcej, oszczędni ogrodnicy stosowali je od dawna - zanim zjawisko otrzymało nazwę. Michał Mazik doradza, jak robić to mądrze i efektywnie. Tak aby ogród był prawdziwym zielonym azylem, własnym kawałkiem dzikiej przyrody, ale też by gospodarować tym skrawkiem planety w sposób jak najbardziej dla niej przyjazny. Przy czym nie chodzi o to, by wracać do czasów prehistorycznych, nie korzystać w ogóle ze zdobyczy cywilizacyjnych i technologicznych, ale by czynić to rozsądnie i uważnie. Wtedy Twój ogród rozkwitnie, a Ty będziesz się cieszyć zasłużonym relaksem w stylu eko.

Dodaj do koszyka Zero waste w ogrodzie. Po pierwsze - nie marnuj

 

Osoby które kupowały "Zero waste w ogrodzie. Po pierwsze - nie marnuj", wybierały także:

  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Prawa ludzkiej natury
  • Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić się od poczucia winy i odnaleźć drogę do szczęścia
  • Mantra ciszy. 7 reguł duchowej ścieżki
  • Społeczne światy. Teoria - empiria - metody badań. Na przykładzie świata wspinaczki

Dodaj do koszyka Zero waste w ogrodzie. Po pierwsze - nie marnuj

Spis treści

Dodaj do koszyka Zero waste w ogrodzie. Po pierwsze - nie marnuj

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.