Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu - Sensus
ISBN: 978-83-283-7242-9
Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2020-08-01
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)
Copywriterem być każdy może?
Kim jest copywriter? MówiÄ…c najproÅ›ciej, to osoba, która pisze teksty o okreÅ›lonej funkcji. Najczęściej sÄ… to treÅ›ci reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujÄ…ce. Copywriterzy piszÄ… teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzÄ… scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisujÄ… produkty i usÅ‚ugi oraz wymyÅ›lajÄ… reklamujÄ…ce je slogany. Nierzadko firmy zlecajÄ… copywriterom wymyÅ›lenie nazwy marki, produktu lub usÅ‚ugi. MożliwoÅ›ci pracy z komercyjnym sÅ‚owem pisanym sÄ… praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszÄ…cego. Oraz oczywiÅ›cie jego kompetencje.
WÅ‚aÅ›nie. Zawód copywritera nie jest w żaden sposób wykluczajÄ…cy. By zostać copywriterem, nie trzeba koÅ„czyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaÅ›wiadczeÅ„, certyfikatów lub Å›wiadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej. Ten, kto potrafi skutecznie żonglować sÅ‚owami, bÄ™dzie dobrze zarabiaÅ‚ na pisaniu. A co to znaczy „skutecznie”? Zgodnie nie tylko z potrzebami klienta i wÅ‚asnÄ… inwencjÄ…, ale również z podstawowymi zasadami, do których stosujÄ… siÄ™ wszyscy dobrzy copywriterzy.
Chcesz poznać najważniejsze zasady copywritingu? Nie czekaj. Sięgnij po tę książkę i zacznij zarabiać na pisaniu!
Bądź kontent, tworząc content!
Osoby które kupowały "Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu", wybierały także:
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
Spis treści
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu -- spis treści
Wstęp 5
RozdziaÅ‚ 1. Zawód: copywriter 7
- Kim jest copywriter? 7
- Rodzaje copywritingu 9
- Rynek copywriterski w Polsce 15
- Niski próg wejÅ›cia do branży - bÅ‚ogosÅ‚awieÅ„stwo czy przekleÅ„stwo? 17
Rozdział 2. Jak przygotować się do pracy copywritera? 21
- Każdy może zostać copywriterem 21
- Cechy dobrego copywritera 26
- Czy studia kierunkowe są niezbędne? 32
- Chcesz siÄ™ przebranżowić? Zrób to z gÅ‚owÄ… 33
Rozdział 3. Warsztat pracy 39
- Ludzie nie czytajÄ…, oni skanujÄ… 39
- Idealne formatowanie 46
- Pisz jak dobry copywriter 52
- Pozwól tekstom leżakować 59
- Metoda otwartych i zamkniętych drzwi 60
- Przydatne narzędzia w pracy copywritera 61
Rozdział 4. Copywriter musi umieć sprzedawać 71
- Poznaj klienta swojego klienta 71
- Język korzyści 74
- Zapoznaj siÄ™ z AIDÄ„ 76
- Call to Action 79
- Nie używaj słowa "nie" 81
- 3 x CO 82
- Sprzedawaj obietnice 83
- Storytelling 86
- KlÄ…twa wiedzy 87
- Metoda gumowej kaczuszki 90
- Zasada KISS - Keep It Simple, Stupid 91
Rozdział 5. Copywriter musi znać zasady SEO 93
- O sÅ‚owach kluczowych sÅ‚ów kilka 93
- Jak szukają użytkownicy? 94
- Frazy kluczowe typu short tail i long tail 95
- Copywriting mobilny 97
- Wyszukiwanie głosowe 99
- Odpowiadaj na pytania 101
- Analiza i dobór fraz kluczowych 102
- MÄ…dre rozmieszczanie fraz kluczowych 107
- Jaka jest odpowiednia długość treści? 110
- W tekstach SEO liczy się użyteczność 112
Rozdział 6. Zarabiaj na copywritingu 113
- Wyspecjalizuj siÄ™ 113
- Gdzie szukać klientów? 115
- Czego klienci oczekujÄ… od copywriterów? 118
- Dobry wizerunek to podstawa 119
- Wykorzystaj spoÅ‚eczny dowód sÅ‚usznoÅ›ci 122
- Brief, czyli nie trafiaj kulą w płot 124
- 10 żelaznych zasad dobrego copywritera 127
- Copywriterskie stawki - no to ile zaśpiewać klientowi? 129
Zakończenie? A może początek? 133
- Chcesz dalej rozwijać swój copywriterski warsztat i stawać siÄ™ #lepszymcopywriterem? 134