reklama - zainteresowany?

Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu - Sensus

Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
mp3
Autor: Marcin Cichocki
ISBN: 978-83-283-7637-3
stron: 136, Format: mp3
Data wydania: 2021-01-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 39,09 zł)
Oszczędzasz: 67% (-26,19 zł)

Dodaj do koszyka Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

Tagi: Perswazja i NLP | Rozwój osobisty

Copywriterem być każdy może. Ty również!

Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.

Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.

By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.

Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!

Z książki dowiesz się:

  • Kim jest copywriter?
  • Jak przygotować się do pracy copywritera?
  • Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?
  • Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?
  • Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?
  • Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?

Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content!

Dodaj do koszyka Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

 

Osoby które kupowały "Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu
  • Jak tworzyć doskonałe relacje. Zdobądź zaufanie i wpływaj na ludzi

Dodaj do koszyka Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

Spis treści

Zawd: copywriter. Zacznij zarabia na pisaniu Audiobook -- spis treci

 

Wstp 5

 

Rozdzia 1. Zawód: copywriter 7

  • Kim jest copywriter? 7
  • Rodzaje copywritingu 9
  • Rynek copywriterski w Polsce 15
  • Niski próg wejcia do brany - bogosawiestwo czy przeklestwo? 17

Rozdzia 2. Jak przygotowa si do pracy copywritera? 21

  • Kady moe zosta copywriterem 21
  • Cechy dobrego copywritera 26
  • Czy studia kierunkowe s niezbdne? 32
  • Chcesz si przebranowi? Zrób to z gow 33

Rozdzia 3. Warsztat pracy 39

  • Ludzie nie czytaj, oni skanuj 39
  • Idealne formatowanie 46
  • Pisz jak dobry copywriter 52
  • Pozwól tekstom leakowa 59
  • Metoda otwartych i zamknitych drzwi 60
  • Przydatne narzdzia w pracy copywritera 61

Rozdzia 4. Copywriter musi umie sprzedawa 71

  • Poznaj klienta swojego klienta 71
  • Jzyk korzyci 74
  • Zapoznaj si z AID 76
  • Call to Action 79
  • Nie uywaj sowa "nie" 81
  • 3 x CO 82
  • Sprzedawaj obietnice 83
  • Storytelling 86
  • Kltwa wiedzy 87
  • Metoda gumowej kaczuszki 90
  • Zasada KISS - Keep It Simple, Stupid 91

Rozdzia 5. Copywriter musi zna zasady SEO 93

  • O sowach kluczowych sów kilka 93
  • Jak szukaj uytkownicy? 94
  • Frazy kluczowe typu short tail i long tail 95
  • Copywriting mobilny 97
  • Wyszukiwanie gosowe 99
  • Odpowiadaj na pytania 101
  • Analiza i dobór fraz kluczowych 102
  • Mdre rozmieszczanie fraz kluczowych 107
  • Jaka jest odpowiednia dugo treci? 110
  • W tekstach SEO liczy si uyteczno 112

Rozdzia 6. Zarabiaj na copywritingu 113

  • Wyspecjalizuj si 113
  • Gdzie szuka klientów? 115
  • Czego klienci oczekuj od copywriterów? 118
  • Dobry wizerunek to podstawa 119
  • Wykorzystaj spoeczny dowód susznoci 122
  • Brief, czyli nie trafiaj kul w pot 124
  • 10 elaznych zasad dobrego copywritera 127
  • Copywriterskie stawki - no to ile zapiewa klientowi? 129

Zakoczenie? A moe pocztek? 133

  • Chcesz dalej rozwija swój copywriterski warsztat i stawa si #lepszymcopywriterem? 134

Dodaj do koszyka Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.