reklama - zainteresowany?

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę - Sensus

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
Autor: Chris Brogan, Julien Smith
Tytuł oryginału: Trust Agents. Using the Web to Build Influence, Improve Reputation, and Earn Trust
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-2975-6
stron: 224, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2011-03-04
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Tagi: Psychologia pracy | Rozwój osobisty

  • Bestseller "New York Timesa"
  • Bestseller "Wall Street Journal"
  • Najlepsza książka biznesowa roku wedÅ‚ug magazynu "Inc."
  • Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" wedÅ‚ug 800CEORead.com
  • Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" wedÅ‚ug "Small Business Trends"
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkę trzymasz w ręku.
Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0
Media społecznościowe mogą być nowym zjawiskiem, ale nie są przelotną modą, bowiem zdążyły już na zawsze odmienić sposób komunikacji firm z ich klientami. Niniejsza książka oferuje plan skutecznej obecności w tej sferze.
David B. Thomas, menedżer ds. mediów społecznościowych, SAS

Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie

Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.

Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.

Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.

  • Biznesowa wartość znajomoÅ›ci.
  • Zasady wirtualnej etykiety.
  • Sztuka wywierania wpÅ‚ywu.
  • Nowy model obsÅ‚ugi klienta.
  • Podtrzymywanie sieci kontaktów.
  • Zdobywanie zaufania nieznajomych.
  • Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu.
  • Równowaga życia osobistego i zawodowego.

Dodaj do koszyka Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

 

Osoby które kupowały "Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Psychologia pieniÄ™dzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwoÅ›ci i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy

Dodaj do koszyka Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Spis treści

Dodaj do koszyka Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.