reklama - zainteresowany?

Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów - Sensus

Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów
ISBN: 978-8-3208-1996-0
stron: 388, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 51,30 zł (poprzednio: 64,13 zł)
Oszczędzasz: 20% (-12,83 zł)

Dodaj do koszyka Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów

Tagi: Psychologia pracy

Psychologia to dyscyplina naukowa, której dorobek wykorzystuje się w wielu dziedzinach życia, również w ekonomii. Dobrym przykładem jej przydatności jest przyznanie Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii Danielowi Kahnemanowi, który zastosował psychologiczne metody i narzędzia pomiaru w badaniach ekonomicznych, co pozwoliło lepiej zrozumieć podejmowanie decyzji w warunkach niepewności.


Założeniem książki oddawanej do rąk Czytelników jest przedstawienie wybranych, zdaniem zespołu autorów najważniejszych, aspektów psychicznego funkcjonowania człowieka i obszarów jego aktywności w środowisku materialnym i społecznym. Prezentowane zagadnienia ujęto w trzech perspektywach: indywidualnych procesów i właściwości psychicznych jednostki, relacji z ludźmi, pozytywnych i negatywnych następstw relacji ze środowiskiem materialnym i społecznym. Pozwala to na zapoznanie Czytelnika z tradycyjnymi zagadnieniami, jakimi zajmuje się psychologia, nadając tym samym monografii charakter podręcznikowy. Jednocześnie umożliwia prezentację bardziej specjalistycznych zagadnień, demonstrujących zastosowanie psychologii do opisywania i wyjaśniania zachowania człowieka w różnego typu relacjach ze środowiskiem.


Książka ta jest podręcznikiem akademickim dla nie-psychologów, prezentującym najważniejsze zagadnienia z dziedziny psychologii. Autorzy – pracownicy naukowi Uniwersytetu Łódzkiego – omówili w nim najistotniejsze aspekty psychicznego funkcjonowania człowieka i obszary jego aktywności w środowisku społecznym. Opisują oni miedzy innymi:
• emocje i motywacje człowieka,
• temperament i osobowość,
• relacje rodzinne i intymne człowieka,
• psychologiczna analizę pracy i człowieka w pracy,
• relacje społeczne,
• stres i radzenie sobie z nim,
• zaburzenia psychiczne i ich skutki dla relacji społecznych.

Dodatkowym walorem opracowania jest wzbogacenie rozważań teoretycznych wynikami badan empirycznych prowadzonych przez autorów. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, ekonomii, marketingu, prawa, politologii, a także psychologii i socjologii.

Dodaj do koszyka Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów

 

Osoby które kupowały "Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy

Dodaj do koszyka Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów

Spis treści

Dodaj do koszyka Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.