reklama - zainteresowany?

Techniki manipulacji - Sensus

Techniki manipulacji
Autor: Sergiusz Kizińczuk
ISBN: 978-83-758-2027-0
stron: 148, okładka: miękka
Data wydania: 2007-11-19
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 26,70 zł

Dodaj do koszyka Techniki manipulacji

Tagi: Perswazja i NLP

Czy tego chcesz, czy nie, z manipulacją stykasz się każdego dnia wiele razy. O tym, że dałeś się zmanipulować, przekonujesz się zwykle po czasie. Czasem kupisz coś, co nie jest Ci do niczego potrzebne, czasem pod wpływem manipulacji podejmiesz jakąś niekorzystną decyzję. Targają wtedy Tobą różne emocje; od złości na samego siebie, do podziwu dla inwencji i umiejętności manipulatora.

Jak za pomocą kilku słów nakłonić kogoś do zachowania się w taki sposób, jak Ty chcesz?

Jak wiesz, słowa mają ogromną moc. Trzeba tylko umieć ją wykorzystać. Możesz się tego nauczyć. Pomoże Ci w tym publikacja pt. "Techniki manipulacji" Przeczytanie tej książki spowoduje, że nauczysz się manipulować innymi w sposób niedostrzegalny dla otoczenia.

Przeczytanie tej książki da Ci również możliwość obrony oraz pewnego rodzaju odporności na manipulację z zewnątrz.

Nie myśl jednak, że jest to "podręcznik oszusta". Nie wyobrażaj sobie, że zaraz po przeczytaniu nauczysz się oszukiwać ludzi i manipulować nimi. Swoją drogą nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ale w powyższym zdaniu użyłem manipulacji w stosunku do Ciebie. Pisząc "nie wyobrażaj sobie" skłoniłem Twój umysł do tego, abyś jednak o tym pomyślał. Widzisz... Następnym razem zwrócisz na to uwagę.

Czy wiesz o tym, że sprzedaż, reklama, a nawet oszustwo, polegają na wywołaniu u osoby manipulowanej zmienionego stanu świadomości? Zwróć uwagę, że każdy manipulator czy oszust, w procesie manipulowania nami, najpierw wzbudza zaufanie. Może to być szacunek do firmy, którą reprezentuje, albo bezpośrednio do swojej osoby.

Gdyby np. do Twojego mieszkania chciał wejść ktoś zupełnie Ci nieznany, pewnie nie dokonałby tego. Lecz jeśli powie, że jest pracownikiem gazowni, elektrowni, listonoszem, to w jaki sposób postąpisz? Zapewne otworzysz drzwi i umożliwisz mu to. To działanie w myśl zasady autorytetu.

Cel swojej wizyty poprzedzi uwikłaniem Cię w rozmowę. Luźna, przyjazna rozmowa ma na celu wzbudzić w Tobie sympatię. Jeśli będzie chciał naciągnąć Cię na jakiś datek, odwoła się do Twojego poczucia winy. Może również coś dać Ci zupełnie za darmo, by wzbudzić działanie w myśl zasady wzajemności.

Wykorzysta jeszcze kilka innych sztuczek!

O wielu trikach manipulacji możesz przeczytać w "Technikach manipulacji&" . Uświadom sobie fakt, iż między wywieraniem wpływu, perswazją czy manipulacją nie ma absolutnie żadnej istotnej różnicy! Być może poza faktem, że manipulacja brzmi nieco mniej elegancko niż perswazja czy wywieranie wpływu.

Ponadto, manipulacja sugeruje oszustwo, więc od razu wzbudza jakieś podświadome opory i negatywne stany emocjonalne. Równie dobrze mógłbyś jednak powiedzieć "wpuszczanie w maliny". To samo zjawisko opisałbyś innymi słowami.

Bez względu na to, jakich słów użyjesz, cel jest zawsze jeden i ten sam: przekonać drugą osobę, by zachowywała się zgodnie z Twoimi założeniami. Zwróć również uwagę na to, że manipulator oszukując Cię nie zastanawia się, czy to co robi jest etyczne, czy też nie

Czytając tę książkę, dowiesz się, jak działają i jakich metod oraz sposobów używają sprzedawcy, negocjatorzy, przedstawiciele handlowi, a nawet oszuści. Czytasz to, co napisałem i zastanawiasz się, jak możesz to wykorzystać w codziennym życiu...

Sprawdź!

Dodaj do koszyka Techniki manipulacji

 

Osoby które kupowały "Techniki manipulacji", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu

Dodaj do koszyka Techniki manipulacji

Spis treści

Dodaj do koszyka Techniki manipulacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.