Sztuka pisania perswazyjnych tekstów - Sensus
ISBN: 978-83-7582-373-8
stron: 166, okładka: miękka
Data wydania: 2008-05-09
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 26,17 zł (poprzednio: 34,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-8,72 zł)
Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin "copywriting". Być może też masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą. To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz, chcesz sprzedawać - czyli internetowy marketing nie jest Ci obcy. Pytanie tylko, jak skutecznie, wręcz perswazyjnie sprzedawać słowem.
Dowiedz siÄ™, jak sprawić, by Twoje teksty reklamowe hipnotyzowaÅ‚y Twoich klientów, przynoszÄ…c Ci co najmniej kilkanaÅ›cie tysiÄ™cy zÅ‚otych zysku miesiÄ™cznie.
"Wiedza do niedawna tajemna - wreszcie ujrzała światło dzienne!"
Tak, jest już dostÄ™pna publikacja, która zdradza tajemnice skutecznych tekstów reklamowych. DziÄ™ki niej każdy jest w stanie napisać nieprzyzwoicie skuteczny tekst perswazyjny i zacząć zarabiać o kilkaset procent wiÄ™cej na swoim produkcie lub usÅ‚udze...
W publikacji "Sztuka pisania perswazyjnych tekstów" specjalista, doÅ›wiadczony copywriter - Piotr R. Michalak dzieli siÄ™ sekretami swojego warsztatu, byÅ› i Ty mógÅ‚ zacząć tworzyć naprawdÄ™ dziaÅ‚ajÄ…ce teksty ofert.
Rynek pisania perswazyjnych ofert dopiero w Polsce raczkuje, wiÄ™c ta publikacja jest dla Ciebie podwójnÄ… szansÄ… - możesz nie tylko napisać ofertÄ™, która o kilkaset procent zwiÄ™kszy sprzedaż Twojej firmy - możesz także rozpocząć od tego poradnika swojÄ… karierÄ™ w copywritingu. Już za chwilÄ™ dowiesz siÄ™ jak wzbudzić zaufanie klienta, pokazać swój profesjonalizm, a przede wszystkich nakÅ‚onić go do zakupu lub skorzystania z Twojej oferty.
"To bardzo dziwne, że po przeczytaniu niewinnie wyglÄ…dajÄ…cej książeczki, nagle wyrastajÄ… nam pazury drapieżcy chcÄ…cego za pomocÄ… opisowego tekstu wyciÄ…gnąć wiÄ™cej przyjemnoÅ›ci z życia. WiÄ™cej nie zachwalam, kto chce to kupi. Kogo to nie interesuje, niech tak zostanie. Ja tego nie zmieniÄ™. Pozdrawiam czytelników ZÅ‚otych MyÅ›li. "
Grzegorz Grefkowicz, Zajmuje się drukiem UV-LED, jestem właścicielem drukarni cyfrowej
Ile można zarobić na skutecznym copywritingu?
Dobry autor tekstów perswazyjnych zarabia np. kilkanaÅ›cie tys. zÅ‚otych miesiÄ™cznie za... pisanie tekstów! Wyobraź sobie, co stanie siÄ™, jeÅ›li umówisz siÄ™ z firmÄ…, by pÅ‚aciÅ‚a Ci tylko jakiÅ› procent od wzrostu sprzedaży produktów spowodowanego przez napisanÄ… przez Ciebie ofertÄ™ - automatycznie uzyskujesz źródÅ‚o pasywnego dochodu.
UmiejÄ™tność przekonywania to również jedna z bardzo ważnych umiejÄ™tnoÅ›ci życiowych. JeÅ›li nauczysz siÄ™ tego przy okazji pisania tekstów perswazyjnych, Twoje maile w życiu prywatnym również bÄ™dÄ… skuteczniejsze (zresztÄ… nie tylko maile - caÅ‚a komunikacja), bo bÄ™dziesz już wiedziaÅ‚, jak oddziaÅ‚ywać na ludzkÄ… psychikÄ™, by przekonać czytelnika lub rozmówcÄ™ do wykonania korzystnego dla Ciebie dziaÅ‚ania.
Opinia czytelnika:
"Hmm, ciężko wystawić opiniÄ™ na takÄ… książkÄ™, chodzi o to aby nie przesÅ‚odzić :) (...) Fenomenalnie napisany, krok po kroku, co i jak, bez owijania w baweÅ‚nÄ™, same konkrety. Ja to lubiÄ™. Pozostawia uczucie tego typu, aby jak najszybciej skoÅ„czyć czytać bo już trzeba zacząć wprowadzać w życie nowe techniki. Polecam również i innym konkretnie myÅ›lÄ…cym przedsiÄ™biorcom. DziÄ™kujÄ™"
Daniel Szczęsny, Prowadzę firmę elektroinstalacyjną w Irlandii oraz sprzedaż oświetlenia poprzez bezpośrednią dostawę i sklep internetowy.
Przejdźmy jednak do konkretów co bÄ™dziesz miaÅ‚ z zakupu tej książki?
- Poznasz dogÅ‚Ä™bnie schemat AIDA, czyli najskuteczniejszy sposób, by stworzyć ciekawÄ…, przykuwajÄ…cÄ… uwagÄ™ ofertÄ™ reklamowÄ…. Dowiesz siÄ™, jak wykorzystać AIDA w praktyce (co nie jest wcale takie oczywiste - o czym wiesz, jeÅ›li już próbowaÅ‚eÅ›).
- Odkryjesz, jak za pomocÄ… prostych technik wzbudzać coraz wiÄ™ksze zaufanie Twoich Klientów. A przecież od zaufania zależy, czy kupiÄ… oni coÅ› na Twojej stronie, skoro nawet CiÄ™ jeszcze nie znajÄ…!
- Dowiesz się, jak za pomocą oferty reklamowej skutecznie wzbudzać w Klientach silne, pozytywne emocje i podświadomie kojarzyć je z Twoim produktem lub usługą.
- Przekonasz siÄ™, jak dziaÅ‚ajÄ… sÅ‚owa, których używamy na co dzieÅ„ i jak je wykorzystać, by podnieść skuteczność oferty reklamowej (zdziwisz siÄ™, gdy siÄ™ o tym dowiesz!)
- Nauczysz się najskuteczniejszych technik perswazji, jakie kiedykolwiek wymyślono, i wykorzystasz je w swojej reklamie, by podwyższyć swoje zyski.
- Odpowiesz sobie na pytanie, do kogo tak naprawdę kierujesz swoją ofertę, przez co jeszcze precyzyjniej ułożysz komunikat reklamowy i będziesz skuteczniejszy niż kiedykolwiek.
Jak poprowadzić klienta za rękę do zakupu?
Oto fragment książki - dobrze sformułowany list sprzedażowy:
Szanowny Pan
Jan Iksiński
Klient myśli mniej lub bardziej świadomie: No tak, nazywam się Jan Iksiński. Nie ulega wątpliwości, że to list do mnie, a nadawca mnie zna.
Jest mi bardzo miÅ‚o, że czyta Pan teraz mój list Faktycznie, czytam teraz ten list potwierdzamy rzeczywistość klienta.
WidzieliÅ›my siÄ™ w zeszÅ‚ym tygodniu, No, widzieliÅ›my siÄ™ znów potwierdzenie.
i rozmawialiÅ›my o zamówieniu na produkty, które mogÅ‚aby zrealizować moja firma dla PaÅ„skiej. Tak, rozmawialiÅ›my wÅ‚aÅ›nie o tym klient już czwarty raz może w duchu przytaknąć.
Jestem pewny, że chciałby Pan uzyskać jak najlepszą ofertę, Chciałbym zresztą, trudno zaprzeczyć takiemu truizmowi!
i uzyskać produkty o jak najwyższej jakoÅ›ci, To już zależy od klienta. ZaÅ‚óżmy, że autor oferty dowiedziaÅ‚ siÄ™ wczeÅ›niej, iż Jan IksiÅ„ski poszukuje produktu o dobrej jakoÅ›ci. Jednak potrzeby Twojego klienta mogÄ… być inne!
i maksymalnej udarności. co lepiej widać na tym przykładzie.
Skoro zatem potrzebuje Pan jakoÅ›ciowych i udarnych produktów, Które to już potwierdzenie rzeczywistoÅ›ci? Klient caÅ‚y czas przytakuje. Trudno go bÄ™dzie teraz wyrwać z tego przyzwyczajenia!
czy nie byłoby najkorzystniej wybrać taką ofertę? Teraz już prowadzimy. Podsuwamy sugestie. Klient pomyśli: Hmm no, może. Muszę wiedzieć więcej
Moja firma wykona dla Pana produkty o jakości ABC i udarności XYZ, a Pańska firma zapłaci tylko 300zł za produkt. Podsuwamy rozwiązanie. Jest to jednocześnie sugestia.
Wiem, że lubi Pan mieć wybór, Potwierdzenie rzeczywistoÅ›ci i dana możliwość wyboru. Problem wiÄ™kszoÅ›ci biznesów sprzedajÄ…cych na rynku B2B polega na tym, iż czÄ™sto dajÄ… jednÄ… możliwość, bez wyboru. Należy jednak pamiÄ™tać o tym, iż w wiÄ™kszoÅ›ci przedsiÄ™biorcy sÄ… ludźmi o metaprogramie nastawionym na wybór, na możliwoÅ›ci. O metamodelach przeczytasz w innym rozdziale.
zatem mogÄ™ zaproponować jeszcze produkty o jakoÅ›ci DEF i udarnoÅ›ci KLM, za które zapÅ‚aci Pan u mnie jedynie 250zÅ‚/ produkt. Ważne jest, że zapÅ‚aci Pan u mnie, nie u sÄ…siada, u konkurencji czy gdzie indziej, ale u mnie. Przy okazji - nawet grzeczniej brzmi.
Uprzejmie proszÄ™ o kontakt pod numerem +123456789, kiedy już zdecyduje siÄ™ Pan, która z opcji jest dla Pana odpowiedniejsza. Wezwanie do akcji poÅ‚Ä…czone z sugestiÄ…, że klient zdecyduje siÄ™ na którÄ…Å› z opcji. Nie dajemy klientowi wyboru czy w ogóle skorzysta z naszej oferty dajemy mu wybór pomiÄ™dzy opcjami naszej oferty.
OsobiÅ›cie sugerujÄ™ opcjÄ™ drugÄ…, gdyż wydaje mi siÄ™, że taka jakość produktów bÄ™dzie wystarczajÄ…ca do celów PaÅ„skiej firmy. Ważne! Możesz siÄ™ już domyÅ›lać, że od poczÄ…tku oferta taÅ„sza byÅ‚a gÅ‚ównym celem sprzedaży naszego bohatera. Ta technika byÅ‚a omawiana wielokrotnie w różnych kontekstach, jednak nadal maÅ‚o kto jÄ… stosuje w praktyce. W oczach klienta nasz handlowiec wyglÄ…da na bardziej wiarygodnego przecież rekomenduje taÅ„szÄ… opcjÄ™! Cialdini pisaÅ‚ o tym jako o zasadzie zmniejszajÄ…cych siÄ™ wymagaÅ„ albo coÅ› w tym stylu. Kiedy dziecko prosi CiÄ™ o 50zÅ‚, odmawiasz, jednak kiedy poprosi o chociaż te 10zÅ‚, Å‚atwiej Ci siÄ™ zgodzić niż gdyby dziecko na samym poczÄ…tku poprosiÅ‚o o dychÄ™. Przy okazji dajÄ…c porady klientowi stajesz siÄ™ jego doradcÄ…, pomagasz mu w myÅ›leniu, odciążasz jego zasoby, pomagasz.
Jak myÅ›li Twój klient?
Książka "Sztuka pisania perswacyjnych tekstów" jest analizÄ… tego jak myÅ›lÄ… Twoi klienci. Gdy poznasz ten sekret, bÄ™dziesz tworzyÅ‚ takie oferty, które trafiÄ… w sedno ich potrzeb, ... i które opróżniÄ… ich portfele... :) Dowiesz siÄ™ w jaki sposób używać sÅ‚ów, aby wzbudzaÅ‚y one natychmiastowÄ… potrzebÄ™ kontaktu, zakupu, czy klikniÄ™cia w odpowiedni link. Z wypiekami na policzkach, czytelnicy Twoich tekstów bÄ™dÄ… robili dokÅ‚adnie to, o co ich poprosisz. Przy okazji, nauczysz siÄ™ też rozpoznawać próby maniupulacji Twoimi decyzjami i zaczniesz kupować tylko to, co prawdziwie potrzebujesz.
Podejrzewam, że nie możesz siÄ™ już doczekać, zanim zagÅ‚Ä™bisz siÄ™ w lekturÄ™ tej publikacji. Zanim to zrobisz, pozwolÄ™ sobie przytoczyć jednÄ… z opinii czytelników na jej temat: "Rzecz na pewno warta swojej ceny, tym bardziej, że w tej dziedzinie naprawdÄ™ trudno o dobrÄ… pozycjÄ™. Na nieco ponad 160 stronach autorzy zmieÅ›cili bardzo wiele cennych informacji, przydatnych nawet dla zawodowców. PrzystÄ™pny jÄ™zyk, tÅ‚umaczenie na przykÅ‚adach. Polecam. - Marcin Kulig, copywriter, GdaÅ„sk
JeÅ›li uważasz, że czas najwyższy, aby Twoje oferty staÅ‚y siÄ™ skuteczniejsze, a ich jÄ™zyk bogatszy i ciekawszy - wypeÅ‚nij poniższy formularz i zamów najlepszÄ… w Polsce publikacjÄ™ o copywritingu.
Osoby które kupowały "Sztuka pisania perswazyjnych tekstów", wybierały także:
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu 39,09 zł, (12,90 zł -67%)