reklama - zainteresowany?

Serce umysłu - Sensus

Serce umysłu
Autor: Andreas Connirae, Andreas Steve
TÅ‚umaczenie: Adamska Krystyna
ISBN: 978-8-3748-9361-9
stron: 336, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 31,25 zł (poprzednio: 34,72 zł)
Oszczędzasz: 10% (-3,47 zł)

Dodaj do koszyka Serce umysłu

Tagi: Perswazja i NLP | Rozwiązywanie problemów | Trening mózgu

Książka "Serce umysłu" okazała się jedną z najpoczytniejszych w Stanach Zjednoczonych publikacji z zakresu NLP. Jej autorzy wydali jedenaście książek dotyczących tej techniki. Są oni terapeutami i badaczami o międzynarodowej sławie.

Connirae i Steve Andreas prezentujÄ… wypracowane przez NLP sposoby przezwyciężania najpowszechniejszych (a jakże trudnych do pokonania) problemów: naÅ‚ogów, poczucia winy, wstydu, braku umiejÄ™tnoÅ›ci podejmowania decyzji itp.. Książka zostaÅ‚a oparta na doÅ›wiadczeniach ludzi, którzy dziÄ™ki programowaniu neurolingwistycznemu odmienili swoje życie.

Connirae i Steve Andreas nauczajÄ… Neurolingwistycznego Programowania od 1977 roku. StopieÅ„ trenera NLP każde z nich otrzymaÅ‚o w 1980 roku. Od tego czasu koncentrujÄ… siÄ™ na szerokim propagowaniu idei NLP. Wydali najbardziej poczytne książki twórców NLP Richarda Bandlera i Johna Grindera, zaÅ‚ożyli NLP Comprehensive, nagrali kilkadziesiÄ…t kaset wideo z materiaÅ‚em z warsztatów prowadzonych zarówno przez siebie, jak i innych znanych trenerów NLP. SÄ… autorami kilku książek na ten temat.

Dodaj do koszyka Serce umysłu

 

Osoby które kupowały "Serce umysłu", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu

Dodaj do koszyka Serce umysłu

Spis treści

Dodaj do koszyka Serce umysłu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.