reklama - zainteresowany?

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - Sensus

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
mp3
Autor: Marek Jankowski
ISBN: 978-83-246-5543-4
stron: 192, Format: mp3
Data wydania: 2012-07-05
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 29,32 zł)
Oszczędzasz: 56% (-16,42 zł)

Dodaj do koszyka Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

Tagi: Psychologia pracy

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej... upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.

Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?

Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.

Dowiedz się:

  • Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
  • Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
  • Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
  • Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
  • Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?

Czytaj blog Mitologia small biznesu



""

Marek Jankowski - przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców "Branża Dziecięca", kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.

Dodaj do koszyka Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

 

Osoby które kupowały "Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Psychologia w sprzeda
  • Mindf*ck szefa.
  • Kompetencje menedżera
  • Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

Spis treści

Puapki small biznesu. 133 mity, ktre niszcz Twoj firm Audiobook -- spis treci

Wstp. Dlaczego zakadajc firm, nie warto sucha rad znajomych (5)

Od pomysu do planu biznesowego (9)

Niezbdne przygotowania (47)

Niech Ci zobacz (79)

Trudne pocztki (107)

Z klientem za pan brat (151)

Podzikowania (187)

Bibliografia (189)

Dodaj do koszyka Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.