reklama - zainteresowany?

Psychologia a wyzwania dzisiejszej pracy - Sensus

Psychologia a wyzwania dzisiejszej pracy
ebook
Autor: Duane Schultz, Sydney Ellen Schultz
ISBN: 978-8-3011-8069-0
stron: 576, Format: ebook
Data wydania: 2015-07-08
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 59,90 zł

Dodaj do koszyka Psychologia a wyzwania dzisiejszej pracy

Tagi: Psychologia pracy


Zadaniem tego podręcznika jest dostarczenie rzetelnej i aktualnej wiedzy na temat psychologii organizacji i pracy - studentom zarządzania, psychologii i socjologii oraz praktykom organizacji i zarządzania. Wyróżnia go uwzględnienie zagadnień na ogół niepodejmowanych w podręcznikach psychologii organizacji i pracy. Należą do nich reklama i marketing, bariery w karierze zawodowej kobiet-menedżerów, najnowsze metody zarządzania jakością w organizacji, zmiany w strukturze i właściwościach siły roboczej, radzenia sobie z przypadkami narkomanii, uwarunkowania i konsekwencje przynależności pracowników do związków zawodowych oraz wiele innych. Książka kładzie nacisk na praktyczne stosowanie wiedzy. W przyswajaniu informacji pomaga struktura podręcznika: większość rozdziałów posiada odpowiednie do podejmowanej problematyki raporty sytuacyjne, które prezentują wyniki badań nad jakimś szczegółowym zagadnieniem. Przytaczane też są tzw. „ciekawostki” — przedruki różnych praktycznych informacji przydatnych w codziennej pracy.

Dodaj do koszyka Psychologia a wyzwania dzisiejszej pracy

 

Osoby które kupowały "Psychologia a wyzwania dzisiejszej pracy", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy

Dodaj do koszyka Psychologia a wyzwania dzisiejszej pracy

Spis treści

Psychologia a wyzwania dzisiejszej pracy eBook -- spis tre

Dodaj do koszyka Psychologia a wyzwania dzisiejszej pracy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.