reklama - zainteresowany?

Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done - Sensus

Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done
Autor: David Allen
Tytuł oryginału: Ready for Anything: 52 Productivity Principles for Work and Life (przepakowanie 2)
Tłumaczenie: Piotr Cieślak
ISBN: 978-83-283-4033-6
stron: 200, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 36,06 zł)
Oszczędzasz: 67% (-24,16 zł)

Dodaj do koszyka Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done

Tagi: Psychologia pracy | Rozwój osobisty

Jeśli znasz już program Getting Things Done, koniecznie sięgnij po tę książkę!

Jeśli go nie znasz, czas najwyższy nadrobić stracony czas!

  • Wiedza o zobowiÄ…zaniach
  • ZarzÄ…dzanie przepÅ‚ywem pracy w pięć minut
  • Magiczny Å›wiat przyziemnych spraw
  • Podstawy mentalnej "pamiÄ™ci RAM"
  • Wielka tajemnica list obowiÄ…zków
  • Wizjoner a czÅ‚owiek czynu - osobisty podziaÅ‚ pracy

Czy czÄ™sto masz wrażenie, że bezskutecznie gonisz bardzo szybko znikajÄ…cy punkt? JesteÅ› zewszÄ…d otoczony terminami, spotkaniami, zalegÅ‚oÅ›ciami? ObowiÄ…zki zawodowe, deklaracje prywatne, sprawy, które musisz zaÅ‚atwić, filmy, które musisz zobaczyć... Nie ma rady - takie życie musi przytÅ‚aczać. A przecież możesz nauczyć siÄ™ tak zarzÄ…dzać czasem, by zaczÄ…Å‚ on pracować na TwojÄ… korzyść.

David Allen od ponad dwudziestu lat zajmuje siÄ™ poszukiwaniem najskuteczniejszych metod pozwalajÄ…cych żyć oraz pracować w sposób przyjemniejszy, mniej szkodliwy i bardziej pozytywny. Zapewne sam zauważyÅ‚eÅ›, że jeÅ›li wykonanie jakiegoÅ› zadania wymaga od Ciebie wysiÅ‚ku, Twoja podÅ›wiadomość wymyÅ›la tysiÄ…ce pretekstów, by nic nie robić. Poprawa wydajnoÅ›ci to nic innego, jak doskonalenie umiejÄ™tnoÅ›ci radzenia sobie z wewnÄ™trznymi przeszkodami, które sam stawiasz sobie na drodze do celu.

Wiedza zawarta w tej książce może wydać Ci się zaskakująco oczywista - gdy tylko uda Ci się ją ogarnąć. To wszystko zasługa intuicji i bezbłędnie wykorzystującego jej istnienie planu działania. Z właściwym sobie poczuciem humoru oraz wykorzystując skuteczność programu Getting Things Done, David Allen przedstawi Ci 52 sposoby na to, jak sprawić, by wszystkie Twoje poczynania wiązały się z mniejszym nakładem pracy i mniejszym stresem. Poza tym każde podejmowane działanie będzie wyzwalać w Tobie więcej energii, kreatywności i pozytywnych myśli.

52 rewolucyjne zasady zarządzania czasem, z uwzględnieniem:

  • osiÄ…gania stanu odprężenia i opanowania,
  • zdobywania swobody,
  • wypracowywania bezstresowego i produktywnego stylu życia,
  • maksymalizacji Twoich wysiÅ‚ków,
  • panowania nad zadaniami,
  • tworzenia struktur zapewniajÄ…cych sukces.

David Allen jest twórcÄ… przeÅ‚omowej metodologii GTD (Getting Things Done). DziÄ™ki niej wiele milionów ludzi dowiedziaÅ‚o siÄ™, jak odmienić swoje życie. Allen pokazaÅ‚, jak zwolnić tempo, zrezygnować z przytÅ‚aczajÄ…cych obowiÄ…zków i uwolnić siÄ™ od ciÄ…gÅ‚ej presji czasu, aby osiÄ…gnąć wewnÄ™trznÄ… równowagÄ™, harmoniÄ™, a co za tym idzie, lepsze wyniki w pracy. Ogromna popularność metody GTD polega na tym, że znajduje ona zastosowanie zarówno w pracy czy szkole, jak i w domu.

Dodaj do koszyka Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done

 

Osoby które kupowały "Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Psychologia pieniÄ™dzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwoÅ›ci i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy

Dodaj do koszyka Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done

Spis treści

Dodaj do koszyka Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.