reklama - zainteresowany?

Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji - Sensus

Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji
ebook
Autor: Jarosław Kordziński
ISBN: 978-83-246-4619-7
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-08
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 13,95 zł (poprzednio: 27,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-13,95 zł)

Dodaj do koszyka Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji

Tagi: Perswazja i NLP

Reguły perswazji są po to, by je... wykorzystywać

  • Jasne formułowanie celu procesu przekonywania
  • Ciągła obserwacja, słuchanie i reagowanie na słowa rozmówcy
  • Atrakcyjny i zrozumiały sposób przekazywania tekstu perswazyjnego
  • Bieżąca analiza skuteczności Twojego postępowania
Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym, jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem
John D. Rockefeller

Najbardziej skuteczni są ludzie, którzy... są skuteczni. Kiedy na samą myśl o przekonaniu kogoś do swojego rozwiązania przechodzą Cię ciarki i tracisz zapał, możesz być pewny, że rzeczywiście Ci się to nie uda. Jeżeli natomiast tryskasz entuzjazmem i pewnością siebie -- sukces perswazyjny masz w zasięgu ręki!

Skuteczne oddziaływanie na ludzi wymaga przede wszystkim dobrego poznania samego siebie oraz kogoś, na kogo chcemy wpłynąć. Każdy z nas reprezentuje odmienny styl osobowości, który decyduje o indywidualnym modelu odczytywania rzeczywistości i reagowania na nią. Sposób skutecznej interakcji z drugim człowiekiem powinien być dostosowany do jego temperamentu, charakteru i typu inteligencji. Nie wolno Ci zapomnieć o postawach i wartościach, będących fundamentalnymi elementami postrzegania otaczającego świata. Pamiętaj także o kilku podstawowych zasadach, których przestrzeganie pozwoli Ci przedstawić rozmówcy sprawę z najbardziej korzystnej dla Ciebie strony:

  • Bądź jednoznaczny w swoich stwierdzeniach. Powtarzanie wciąż tego samego wywołuje przekonanie, że to, o czym mówimy, jest prawdą.
  • Bądź przekonany do tego, o czym mówisz. Zapał i przekonanie są zaraźliwe.
  • Nie oceniaj tych, którzy nie chcą słuchać Twoich racji.
  • Dostarczaj rozmówcom argumentów. Dziękuj za uwagę, nawet jeśli nie uważali.

A teraz otwórz tę książkę i wkrocz do fascynującego świata perswazji!

Dodaj do koszyka Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji

 

Osoby które kupowały "Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu

Dodaj do koszyka Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji

Spis treści

Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwa zwolennikw dla swoich racji i propozycji eBook -- spis treci

Wstp (5)

1. Poznanie samego siebie (9)

2. Podstawy budowania perswazyjnego JA (23)

3. Rzecz o automotywacji (39)

4. Inteligencja emocjonalna a poziom oddziaywania na innych (49)

5. Zasady budowania oczekiwanych relacji z innymi (67)

6. Podstawy skutecznej komunikacji (81)

7. Aktywne suchanie jako jedna z podstaw wywierania wpywu (101)

8. Zasady wywierania wpywu spoecznego (109)

  • Regua wzajemnoci (112)
  • Regua niedostpnoci (119)
  • Regua spoecznego dowodu susznoci (122)
  • Regua lubienia i sympatii (125)
  • Regua autorytetu (129)
  • Regua zaangaowania i konsekwencji (132)

9. Techniki wywierania wpywu (135)

10. Podstawy skutecznej perswazji (151)

11. Midzy wywieraniem wpywu a psychomanipulacj (167)

Skorowidz (173)

Dodaj do koszyka Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.