reklama - zainteresowany?

Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipulacją - Sensus

Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipulacją
mp3
Autor: Mateusz Grzesiak
ISBN: 978-83-283-5533-0
stron: 232, Format: mp3
Data wydania: 2019-02-08
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 34,86 zł)
Oszczędzasz: 63% (-21,96 zł)

Dodaj do koszyka Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipulacją

Tagi: Perswazja i NLP

MyÅ›lisz, że dziaÅ‚asz racjonalnie? Wydaje Ci siÄ™, że na chÅ‚odno podejmujesz decyzje? JesteÅ› pewien, że merytorycznie podchodzisz do wszystkiego, co robisz, i jesteÅ› wolny od podszeptów wÅ‚asnych emocji oraz sugestii innych?

ZÅ‚a wiadomość jest taka, że racjonalność to mit. Przeważnie dziaÅ‚amy pod wpÅ‚ywem chwilowych impulsów, jesteÅ›my podatni na manipulacjÄ™ i każdego dnia popeÅ‚niamy mnóstwo błędów poznawczych. W dodatku jesteÅ›my tego zupeÅ‚nie nieÅ›wiadomi. Z jakÄ… skutecznoÅ›ciÄ… przekonujesz innych? Czy wiesz, jak etycznie wpÅ‚ynąć na dziecko, by z chÄ™ciÄ… odrobiÅ‚o pracÄ™ domowÄ…, czy straszysz je "szlabanem"? Jak Ci idzie przekonywanie innych do swoich pomysÅ‚ów? A siebie do podjÄ™cia okreÅ›lonych dziaÅ‚aÅ„?

Dobra wiadomość jest taka, że perswazji i odporności na nią można się nauczyć. Koniec z wywieraniem negatywnego wpływu na Twoje decyzje. Koniec z nieświadomym poddawaniem się manipulacji! To, że trzymasz w ręku tę książkę, oznacza, że już wykonałeś pierwszy krok. Kolejnym będzie poznanie zasad rządzących perswazją, popartych konkretnymi przykładami. Ta książka to zestaw narzędzi gotowych do użycia we wszelkiego rodzaju dyskusjach: prywatnych, zawodowych, medialnych, społecznych oraz politycznych. Tak wyposażony będziesz miał przewagę w każdej sytuacji.

Dodaj do koszyka Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipulacją

 

Osoby które kupowały "Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipulacją", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu

Dodaj do koszyka Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipulacją

Spis treści

Podrêcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i ¶wiadomej ochrony przed manipulacj± Audiobook -- spis tre¶ci

Wstêp (11)

¬ród³a i definicje (13)

Techniki (15)

  • Geneza (17)
  • Niedostêpno¶æ (19)
  • Argumentum ad auditorem (21)
  • Argumentum ad feminam (23)
  • Lubienie (25)
  • Efekt przywi±zania (27)
  • Analogia (29)
  • Argumentum ad misericordiam (31)
  • Argumentum ad traditionem (33)
  • Zatruwanie studni (35)
  • Zwolnienie z konsekwencji (37)
  • Budowanie potencja³u reakcji (39)
  • Argumentum ad baculum (41)
  • Argumentum ad personam (43)
  • Odwo³anie siê do autorytetu (45)
  • Argumentum ad numerum (47)
  • Uzasadnienie (49)
  • Negatywne konsekwencje i alternatywa (51)
  • Retorsio argumenti (53)
  • Przyznanie siê do b³êdu (55)
  • Zadawanie pytañ kierunkowych (57)
  • Argumentum ad populum (59)
  • Etykietowanie (61)
  • Odczucia i pro¶ba (63)
  • Poznanie kryteriów (65)
  • Spo³eczny dowód s³uszno¶ci (67)
  • Z³oty ¶rodek (69)
  • Balans (71)
  • Argumentum ad vanitatem (73)
  • Kontrast percepcyjny (75)
  • Potwierd¼ i prowad¼ (77)
  • Delegacja z odpowiedzialno¶ci± (79)
  • Intensywne emocje (81)
  • Argumentum ad petitio principii (83)
  • W³asny b³±d (85)
  • Stopa w drzwiach (87)
  • Argumentum ad ignorantiam (89)
  • Personal brand eksperta (91)
  • Pod³±czenie do wizji (93)
  • Wprowadzanie cienia (95)
  • Argumentum ad nauseam (97)
  • Podobieñstwa (99)
  • Argumentum ad lazarum (101)
  • Social jiu-jitsu (103)
  • Wzajemno¶æ (105)
  • Argumentum a minori ad maius (107)
  • Argumentum a maiori ad minus (109)
  • Specjalne traktowanie (111)
  • Konsekwencja (113)
  • Argumentum ad novum (115)
  • Nieistotny humor (117)
  • Nieosi±galna doskona³o¶æ (119)
  • Znajomo¶ci (121)
  • Argumentum ad crumenam (123)
  • Ucieczka w ogólniki (rozmydlanie) (125)
  • Zmiana tematu (127)
  • B³ahe w±tpliwo¶ci (129)
  • Fa³szywe zwyciêstwo (131)
  • Potok s³ów (133)
  • Efekt czystej ekspozycji (135)
  • Efekt izolacji (137)
  • Efekt kontrastu (139)
  • Efekt Pollyanny (141)
  • Efekt pominiêcia (143)
  • Efekt posiadania (145)
  • Efekt potwierdzenia (147)
  • Iluzja korelacji (149)
  • Efekt pierwszeñstwa (151)
  • Autowaloryzacja, autoweryfikacja, samopoznanie (153)
  • Efekt pseudopewno¶ci (155)
  • Efekt skupienia (157)
  • Efekt ¶lepej plamki (159)
  • Efekt wspierania decyzji (161)
  • Efekt wyniku (163)
  • Efekt wy¶wiadczonej przys³ugi (165)
  • Iluzja wstrz±su (167)
  • Niechêæ do straty (169)
  • Racjonalizacja zakupu (171)
  • Skrzywienie zawodowe (173)
  • Z³udzenie kontroli (175)
  • Z³udzenie planowania (177)
  • B³±d koniunkcji (179)
  • Efekt pewno¶ci wstecznej (181)
  • Efekt przekonania (183)
  • Heurystyka dostêpno¶ci (185)
  • Heurystyka zakotwiczenia i dostosowania (187)
  • Iluzja grupowania (189)
  • Paradoks hazardzisty (191)
  • Pozytywna retrospekcja (193)
  • Zasada: szczyt - koniec (195)
  • B³±d przypisania cech (197)
  • Efekt grupy (199)
  • Efekt aureoli (201)
  • Efekt horoskopowy (203)
  • Z³udzenie ponadprzeciêtno¶ci (205)
  • Efekt projekcji (207)
  • Fenomen sprawiedliwego ¶wiata (209)
  • Iluzja przejrzysto¶ci (211)
  • Samospe³niaj±ce siê przewidywania (213)
  • Tendencja samoobronna (215)
  • Efekt jednorodno¶ci grupy obcej (217)
  • Metamodel i model Miltona (219)

Epilog (225)

Bibliografia (227)

Dodaj do koszyka Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipulacją

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.