reklama - zainteresowany?

Podr─Öcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i ┼Ťwiadomej ochrony przed manipulacj─ů - Sensus

Podr─Öcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i ┼Ťwiadomej ochrony przed manipulacj─ů
Autor: Mateusz Grzesiak
ISBN: 978-83-283-4816-5
stron: 224, Format: 140x208, okładka: twarda
Data wydania: 2018-07-01
Ksi─Ögarnia: Sensus

Cena ksi─ů┼╝ki: 23,94 z┼é (poprzednio: 39,90 z┼é)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Podr─Öcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i ┼Ťwiadomej ochrony przed manipulacj─ů

Tagi: Perswazja i NLP

My┼Ťlisz, ┼╝e dzia┼éasz racjonalnie? Wydaje Ci si─Ö, ┼╝e na ch┼éodno podejmujesz decyzje? Jeste┼Ť pewien, ┼╝e merytorycznie podchodzisz do wszystkiego, co robisz, i jeste┼Ť wolny od podszeptów w┼éasnych emocji oraz sugestii innych?

Z┼éa wiadomo┼Ť─ç jest taka, ┼╝e racjonalno┼Ť─ç to mit. Przewa┼╝nie dzia┼éamy pod wp┼éywem chwilowych impulsów, jeste┼Ťmy podatni na manipulacj─Ö i ka┼╝dego dnia pope┼éniamy mnóstwo b┼é─Ödów poznawczych. W dodatku jeste┼Ťmy tego zupe┼énie nie┼Ťwiadomi. ??Z jak─ů skuteczno┼Ťci─ů przekonujesz innych? Czy wiesz, jak etycznie wp┼éyn─ů─ç na dziecko, by z ch─Öci─ů odrobi┼éo prac─Ö domow─ů, czy straszysz je „szlabanem”? Jak Ci idzie przekonywanie innych do swoich pomys┼éów? A siebie do podj─Öcia okre┼Ťlonych dzia┼éa┼ä???

Dobra wiadomo┼Ť─ç jest taka, ┼╝e perswazji i odporno┼Ťci na ni─ů mo┼╝na si─Ö nauczy─ç. Koniec z wywieraniem negatywnego wp┼éywu na Twoje decyzje. Koniec z nie┼Ťwiadomym poddawaniem si─Ö manipulacji! To, ┼╝e trzymasz w r─Öku t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö, oznacza, ┼╝e ju┼╝ wykona┼ée┼Ť pierwszy krok. Kolejnym b─Ödzie poznanie zasad rz─ůdz─ůcych perswazj─ů, popartych konkretnymi przyk┼éadami. Ta ksi─ů┼╝ka to zestaw narz─Ödzi gotowych do u┼╝ycia we wszelkiego rodzaju dyskusjach: prywatnych, zawodowych, medialnych, spo┼éecznych oraz politycznych. Tak wyposa┼╝ony b─Ödziesz mia┼é przewag─Ö w ka┼╝dej sytuacji.

Dr Mateusz Grzesiak bada mechanizmy relacji mi─Ödzyludzkich. Przygl─ůda si─Ö zale┼╝no┼Ťciom, które si─Ö pojawiaj─ů mi─Ödzy szefem a jego podw┼éadnymi. Analizuje subteln─ů gr─Ö toczon─ů przez sprzedawców z klientami. Pasjonuj─ů go ma┼é┼╝e┼äskie rozgrywki, w których wygrywa ten, kto lepiej przekonuje. Ka┼╝dy z tych ┼Ťwiatów rz─ůdzi si─Ö tymi samymi zasadami. Zasadami perswazji.

Dodaj do koszyka Podr─Öcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i ┼Ťwiadomej ochrony przed manipulacj─ů

 

Osoby kt├│re kupowa┼éy "Podr─Öcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i ┼Ťwiadomej ochrony przed manipulacj─ů", wybiera┼éy tak┼╝e:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wp┼éywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpiecze┼ästwa
  • Doceni─ç konflikt. Od walki i manipulacji do wsp├│┼épracy. Wydanie III rozszerzone
  • Zaw├│d: copywriter. Zacznij zarabia─ç na pisaniu
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wp┼éywu

Dodaj do koszyka Podr─Öcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i ┼Ťwiadomej ochrony przed manipulacj─ů

Spis tre┼Ťci

Podrŕcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i Âwiadomej ochrony przed manipulacj▒ -- spis treÂci

Wstŕp (11)

Čród│a i definicje (13)

Techniki (15)

  • Geneza (17)
  • NiedostŕpnoŠ (19)
  • Argumentum ad auditorem (21)
  • Argumentum ad feminam (23)
  • Lubienie (25)
  • Efekt przywi▒zania (27)
  • Analogia (29)
  • Argumentum ad misericordiam (31)
  • Argumentum ad traditionem (33)
  • Zatruwanie studni (35)
  • Zwolnienie z konsekwencji (37)
  • Budowanie potencja│u reakcji (39)
  • Argumentum ad baculum (41)
  • Argumentum ad personam (43)
  • Odwo│anie siŕ do autorytetu (45)
  • Argumentum ad numerum (47)
  • Uzasadnienie (49)
  • Negatywne konsekwencje i alternatywa (51)
  • Retorsio argumenti (53)
  • Przyznanie siŕ do b│ŕdu (55)
  • Zadawanie pyta˝ kierunkowych (57)
  • Argumentum ad populum (59)
  • Etykietowanie (61)
  • Odczucia i proÂba (63)
  • Poznanie kryteriów (65)
  • Spo│eczny dowód s│usznoÂci (67)
  • Z│oty Ârodek (69)
  • Balans (71)
  • Argumentum ad vanitatem (73)
  • Kontrast percepcyjny (75)
  • Potwierd╝ i prowad╝ (77)
  • Delegacja z odpowiedzialnoÂci▒ (79)
  • Intensywne emocje (81)
  • Argumentum ad petitio principii (83)
  • W│asny b│▒d (85)
  • Stopa w drzwiach (87)
  • Argumentum ad ignorantiam (89)
  • Personal brand eksperta (91)
  • Pod│▒czenie do wizji (93)
  • Wprowadzanie cienia (95)
  • Argumentum ad nauseam (97)
  • Podobie˝stwa (99)
  • Argumentum ad lazarum (101)
  • Social jiu-jitsu (103)
  • WzajemnoŠ (105)
  • Argumentum a minori ad maius (107)
  • Argumentum a maiori ad minus (109)
  • Specjalne traktowanie (111)
  • Konsekwencja (113)
  • Argumentum ad novum (115)
  • Nieistotny humor (117)
  • Nieosi▒galna doskona│oŠ (119)
  • ZnajomoÂci (121)
  • Argumentum ad crumenam (123)
  • Ucieczka w ogólniki (rozmydlanie) (125)
  • Zmiana tematu (127)
  • B│ahe w▒tpliwoÂci (129)
  • Fa│szywe zwyciŕstwo (131)
  • Potok s│ów (133)
  • Efekt czystej ekspozycji (135)
  • Efekt izolacji (137)
  • Efekt kontrastu (139)
  • Efekt Pollyanny (141)
  • Efekt pominiŕcia (143)
  • Efekt posiadania (145)
  • Efekt potwierdzenia (147)
  • Iluzja korelacji (149)
  • Efekt pierwsze˝stwa (151)
  • Autowaloryzacja, autoweryfikacja, samopoznanie (153)
  • Efekt pseudopewnoÂci (155)
  • Efekt skupienia (157)
  • Efekt Âlepej plamki (159)
  • Efekt wspierania decyzji (161)
  • Efekt wyniku (163)
  • Efekt wyÂwiadczonej przys│ugi (165)
  • Iluzja wstrz▒su (167)
  • Niech੠do straty (169)
  • Racjonalizacja zakupu (171)
  • Skrzywienie zawodowe (173)
  • Z│udzenie kontroli (175)
  • Z│udzenie planowania (177)
  • B│▒d koniunkcji (179)
  • Efekt pewnoÂci wstecznej (181)
  • Efekt przekonania (183)
  • Heurystyka dostŕpnoÂci (185)
  • Heurystyka zakotwiczenia i dostosowania (187)
  • Iluzja grupowania (189)
  • Paradoks hazardzisty (191)
  • Pozytywna retrospekcja (193)
  • Zasada: szczyt - koniec (195)
  • B│▒d przypisania cech (197)
  • Efekt grupy (199)
  • Efekt aureoli (201)
  • Efekt horoskopowy (203)
  • Z│udzenie ponadprzeciŕtnoÂci (205)
  • Efekt projekcji (207)
  • Fenomen sprawiedliwego Âwiata (209)
  • Iluzja przejrzystoÂci (211)
  • Samospe│niaj▒ce siŕ przewidywania (213)
  • Tendencja samoobronna (215)
  • Efekt jednorodnoÂci grupy obcej (217)
  • Metamodel i model Miltona (219)

Epilog (225)

Bibliografia (227)

Dodaj do koszyka Podr─Öcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i ┼Ťwiadomej ochrony przed manipulacj─ů

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale┼╝─ů do wydawnictwa Helion S.A.