reklama - zainteresowany?

Neuromarketing w Internecie. Pozytywne do - Sensus

Neuromarketing w Internecie. Pozytywne do
ebook
Autor: Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer
TÅ‚umaczenie: Ewa Bluszcz
ISBN: 978-83-8220-448-3
stron: 226, Format: ebook
Data wydania: 2021-04-14
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 38,17 zł (poprzednio: 44,38 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,21 zł)

Dodaj do koszyka Neuromarketing w Internecie. Pozytywne do

Tagi: Perswazja i NLP

Granica wchodzenia przez marketerów w

Dodaj do koszyka Neuromarketing w Internecie. Pozytywne do

 

Osoby które kupowały "Neuromarketing w Internecie. Pozytywne do", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu

Dodaj do koszyka Neuromarketing w Internecie. Pozytywne do

Spis treści

Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym eBook -- spis treści

Wprowadzenie do wydania polskiego        11

WstÄ™p         13

 

1. Globalizacja sieci cyfrowych       17

    1. Droga do cyfrowej ekonomii            17
    2. Od World Wide Web do blockchain: mapa drogowa cyfrowej transformacji              21
      1. Sieć: Create smart user-experience („Wykreuj inteligentne doÅ›wiadczenie użytkownika”)   22
      2. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe: Become a part of your customers live („Bierz udziaÅ‚ w życiu swoich klientów”)          32
        1. Marketing kontekstowy       35
        2. Marketing autentyczny i storytelling              35
        3. Social commerce      36
      3. Internet of Things (IoT): Internet Rzeczy        37
      4. Wirtualizacja i dematerializacja           43

 

2. Podstawy neuromarketingu        49

    1. Decyzje zakupowe w Internecie     49
      1. Ekstensywna decyzja zakupowa        50
      2. Limitowana decyzja zakupowa            52
      3. Nawykowa decyzja zakupowa            53
      4. Impulsywna decyzja zakupowa          54
      5. Czynniki wywoÅ‚ujÄ…ce decyzje zakupowe        55
      6. Internet pomaga przy decyzjach zakupowych             56
      7. Model „bodziec‑organizm‑reakcja” (model Stimulus-Organism-Response)               57
      8. Autopilot jako siÅ‚a napÄ™dzajÄ…ca przy decyzjach zakupowych w Internecie    58
    2. Megatrend: neuromarketing           60
      1. Coca‑Cola czy Pepsi‑Cola?  62
      2. Jaki wpÅ‚yw na postrzeganie ma otoczenie kulturowe?           63
      3. Co powie wasz mózg na samochód sportowy?           63
      4. Co mówi mózg palacza?         64
      5. Struktura i centralne obszary naszego mózgu             65
      6. UkÅ‚ad limbiczny – oÅ›rodek wÅ‚adzy w naszym mózgu               69
    3. NarzÄ™dzia   71
      1. Funkcjonalne obrazowanie metodÄ… rezonansu magnetycznego (fMRI)         72
      2. EEG  (elektroencefalografia)               73
      3. Steady State Topography (SST)         75
      4. Magnetoencefalografia (MEG)          77
      5. Aktywność elektrodermalna (EDA)  78
      6. Elektromiografia (EMG)         81
      7. Facial Action Coding System (FACS) 82
      8. Eye-tracking (badanie ruchu gaÅ‚ek ocznych)               85
      9. Optymalizacja na podstawie pomiarów neuronaukowych    87
      10. Jak przebiega bad anie neuromarketingowe w emolyzr?    88

 

3. Najważniejsze koncepcje neuromarketingu       95

    1. Multisensoryczne procesy przetwarzania w mózgu                95
      1. Interaktywna oprawa w branży kredytowej                99
      2. Virtual Reality (VR)  100
    2. OkreÅ›lenie grupy docelowej wedÅ‚ug Limbic® Types (Typów Limbicznych) 101
    3. Inne koncepcje nieświadomego wpływu na kognitywne postrzeganie (percepcję poznawczą) i zachowania afektywne 104
      1. Framing (formuÅ‚owanie)       104
      2. Priming (tworzenie podstaw)              107
    4. Neurony lustrzane jako podstawa ludzkiej komunikacji      110
      1. Komunikowanie siÄ™ po ludzku również w Internecie                111
      2. Zmiana perspektywy               114
      3. Szata graficzna a neuromarketing      115
    5. Storytelling. Kino w głowie klienta 119

 

4. Neuromarketing w Internecie    123

    1. Dotychczasowe dziaÅ‚ania i odkrycia               123
      1. Silne i sÅ‚abe strony sklepów internetowych: po‑ równanie dwóch stron internetowych z punktu widzenia neuromarketingu      129
      2. OddziaÅ‚ywanie antropomorficznych agentów interfejsu na stronach e-commerce    132
    2. Z wÅ‚asnych badaÅ„ i dokonaÅ„             134
      1. Neurolab emolyzr w Targobanku      134
        1. Wybór grupy osób do badania          135
        2. Realizacja    135
        3. Wynik badania          135
        4. Wnioski z badaÅ„ neuromarketingowych Targobanku             137
      2. Badania firmy ERGO 138
        1. Cel badania 138
        2. Konstrukcja badania: eye-tracking i aktywność elektrodermalna (EDA)        139
        3. Realizacja    141
        4. Model testu 1: www.ergo.de            142
        5. Model testu 2: www.ergodirekt.de                145
        6. Neuromarketing w praktyce internetowej: wyniki badaÅ„    147
        7. „Czynnik czÅ‚owiek” triumfuje            149
        8. Efektywność komunikacji    152
        9. Zdolność zapamiÄ™tywania   155
        10. Rodzaje emocji         161
      3. „Ty” czy „Pan/Pani”? Jak zwracać siÄ™ do swoich klientów?    166

 

5. Neuromarketing w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych              169

    1. Pozdrowienia z puli genowej: dlaczego media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zaspokajajÄ… ważne potrzeby podstawowe czÅ‚owieka?               172
    2. Eldorado motywów, czyli: dlaczego sieci spoÅ‚ecznoÅ›ciowe sÄ… placem zabaw Limbic® Types?            173
    3. Kto potrzebuje Google i Å»óÅ‚tych Stron, czyli: dlaczego grupy rówieÅ›nicze w sieciach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych czyniÄ… życie użytkowników Å‚atwiejszym?                174
    4. Cyfrowy storytelling, czyli: dlaczego najciekawsze historie opowiadajÄ… sieci spoÅ‚ecznoÅ›ciowe?      177
    5. Too fast for ratio: reklama i sprzedaż internetowa Å‚Ä…czÄ… siÄ™ ze sobÄ…             178
    6. Personal Networking: pozyskiwanie i utrzymanie klientów w sprzedaży stacjonarnej         180
    7. Logowanie spoÅ‚ecznoÅ›ciowe: wygoda zwycięża nad rozsÄ…dkiem i przyspiesza panowanie nad Å›wiatem     187

 

6. SiÅ‚a przyzwyczajenia – neuromarketing w erze Internetu Rzeczy             191

 

7. Maszyna w gÅ‚owie – neuromarketing za pomocÄ… uczÄ…cych siÄ™ maszyn, sztucznej inteligencji i wirtualizacji      201

    1. Megatrend: personalizacja                 203
    2. Personalizacja prosta, ale skuteczna             205
    3. Personalizacja kompleksowa – AXA doskonali dialog z klientem w zakresie ubezpieczenia medycznego    205
    4. Ekstramaszyna – od robo‑doradcy przez chatbota do interfejsu gÅ‚osowego            208
    5. Pamięć do wynajÄ™cia – wirtualizacja wiedzy              210

 

8. Perspektywy       213

 

ŹródÅ‚a rysunków    215

 

Bibliografia              219

 

Autorzy      225

Dodaj do koszyka Neuromarketing w Internecie. Pozytywne do

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.