reklama - zainteresowany?

NLP dla nauczycieli. Szkoła efektywnego nauczania - Sensus

NLP dla nauczycieli. Szkoła efektywnego nauczania
Autor: Richard Churches, Roger Terry
Tytuł oryginału: NLP for Teachers: How to Be a Highly Effective Teacher
Tłumaczenie: Bogusław Solecki
ISBN: 978-83-246-1757-9
stron: 288, Format: 180x235, okładka: miękka
Data wydania: 2010-02-08
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka NLP dla nauczycieli. Szkoła efektywnego nauczania

Tagi: Perswazja i NLP

NiezastÄ…piona pomoc dydaktyczna:

  • Efektywne przekazywanie wiedzy.
  • Rozwijanie zdolnoÅ›ci i metod wpÅ‚ywania na innych.
  • Kontrolowanie wÅ‚asnych emocji i uczuć.
  • Wyznaczanie celu i osiÄ…ganie pozytywnych wyników.
  • Rozszerzanie zakresu stosowanych metod pedagogicznych.

Podręcznik dla nauczycieli, wykładowców, pedagogów i trenerów.

NLP z klasÄ…

Zdobyłeś świetne przygotowanie akademickie i dużą wiedzę, ale masz wrażenie, że uczniowie na Twoich lekcjach bujają w obłokach? Pragniesz przekazywać wiadomości ze swojego przedmiotu w sposób ciekawy i skuteczny? Nie wiesz, jak zdobyć zainteresowanie słuchaczy i sprawić, by informacje na stałe zagnieździły się w ich umysłach? NLP to odpowiedź na Twoje problemy!

Ogromny wpływ na uczniów ma nastrój, z jakim wchodzisz do klasy; Twoja motywacja, dzięki której nadajesz odpowiednie tempo lekcji, oraz zdolność do rozładowywania napięcia w krytycznej sytuacji, by stworzyć przyjazną atmosferę. Efektywne nauczanie zaczyna się i kończy na umiejętności kierowania własnymi wewnętrznymi reakcjami i zachowaniami. By edukować innych, trzeba urodzić się z darem przekazywania wiedzy, albo po prostu się tego nauczyć. Ten podręcznik pozwoli Ci poprawić swój pedagogiczny warsztat pracy.

NLP (programowanie neurolingwistyczne) pozwoli Ci zrozumieć, jak działają ludzkie umysły. Jest to bardzo skuteczne narzędzie, za pomocą którego rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne, zaczniesz kontrolować emocje oraz wzbogacisz życie osobiste i zawodowe. Zostań nauczycielem na szóstkę i dowiedz się, jak:

  • modyfikować swój jÄ™zyk, aby uzyskać okreÅ›lone rezultaty i reakcje;
  • komunikować siÄ™ w sposób, którego wczeÅ›niej nie próbowaÅ‚eÅ›, w klasie i poza niÄ…;
  • budować wzajemne porozumienie i wpÅ‚ywać na innych;
  • utrzymać wysokÄ… motywacjÄ™;
  • patrzeć na okreÅ›lone kwestie z różnej perspektywy;
  • wykorzystać swojÄ… wiedzÄ™ i umiejÄ™tnoÅ›ci, aby zaplanować dzieÅ„ ćwiczeÅ„ NLP.

Dodaj do koszyka NLP dla nauczycieli. Szkoła efektywnego nauczania

 

Osoby które kupowały "NLP dla nauczycieli. Szkoła efektywnego nauczania", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu

Dodaj do koszyka NLP dla nauczycieli. Szkoła efektywnego nauczania

Spis treści

NLP dla nauczycieli. Szkoła efektywnego nauczania -- spis treści

Podziękowania (9)

Wstęp. Czy ta książka jest dla Ciebie? (11)

  • Co siÄ™ dzieje w Twojej gÅ‚owie (12)
  • Czego w tej książce NIE znajdziesz (13)
  • WiÄ™c o czym w koÅ„cu jest ta książka? (14)
  • Po co napisaliÅ›my tÄ™ książkÄ™? (14)

Rozdział 1. Co oznacza NLP? (17)

  • Dążenie do doskonaÅ‚oÅ›ci (17)
  • Presupozycje (lub sposób myÅ›lenia) w NLP (22)
  • Efektywna komunikacja (23)
  • Jak myÅ›leć efektywnie (24)
  • Podejmowanie konkretnych dziaÅ‚aÅ„ (25)

Rozdział 2. Kręcimy kasowy film (27)

  • Jak zaplanować udanÄ… lekcjÄ™ i osiÄ…gnąć cele, wykorzystujÄ…c swojÄ… wyobraźniÄ™ (27)
  • Czego nauczysz siÄ™ z tego rozdziaÅ‚u (28)
  • Emocje, uczucia i Twój stan wewnÄ™trzny (28)
  • Reprezentacje przyszÅ‚oÅ›ci i klasa szkolna (30)
  • Wspomnienia i wewnÄ™trzne reprezentacje przyszÅ‚oÅ›ci (31)
  • Tworzenie wÅ‚asnego filmu (32)
  • Badanie wizualnych, sÅ‚uchowych i kinestetycznych elementów reprezentacji wewnÄ™trznych (32)
  • Dobrze sformuÅ‚owany rezultat - skÅ‚adanie wszystkich elementów w caÅ‚ość, montaż swojego filmu (35)

Rozdział 3. Podobieństwa się przyciągają (45)

  • Jak budować wiÄ™zi i wpÅ‚ywać na innych (45)
  • Przypadkowe spotkanie z lodem w rÄ™ce (45)
  • Komunikacja (46)
  • WiÄ™zi (46)
  • Bardziej zaawansowane techniki budowania wiÄ™zi (49)
  • Jak posÅ‚ugiwanie siÄ™ zmysÅ‚ami może pomóc w nawiÄ…zywaniu wiÄ™zi (52)
  • Wykorzystywanie upodobaÅ„ sensorycznych w jÄ™zyku (53)
  • Dopasowanie i prowadzenie (56)
  • Więź grupowa (57)

Rozdział 4. Delfinarium (63)

  • Jak uzyskać pożądane relacje (a przez to zachowanie) na lekcjach, które prowadzisz (63)
  • Czego spodziewaÅ‚byÅ› siÄ™ po delfinach (64)
  • Po chwili staÅ‚o siÄ™ coÅ› niesamowitego... (64)
  • Jakie znaczenie majÄ… badania Batesona w odniesieniu do teorii behawiorystów i uczenia siÄ™ (65)
  • ZarzÄ…dzanie nagrodami (67)

Rozdział 5. Nie myśl o ciastku czekoladowym (77)

  • Jak używać jÄ™zyka, by dostać to, czego pragniesz (77)
  • Presupozycje (79)
  • Radzenie sobie w każdej sytuacji (81)
  • Stwierdzenia prawdziwe i identyfikatory prawdziwoÅ›ci (81)
  • Dopasowywanie i prowadzenie za pomocÄ… jÄ™zyka przejÅ›cia (84)
  • Wyrazy, których należy używać ostrożnie (86)
  • Nie myÅ›l w tej chwili o ciastku czekoladowym! (86)
  • Wchodzenie na wyższy i schodzenie na niższy poziom ogólnoÅ›ci (88)

Rozdział 6. Sprytna mowa ciała (95)

  • Jak posÅ‚ugiwać siÄ™ jÄ™zykiem ciaÅ‚a, aby wpÅ‚ywać na innych w klasie i poza niÄ… (95)
  • Budowanie dobrych relacji za pomocÄ… mowy ciaÅ‚a oraz z wykorzystaniem kategorii Satir (102)

Rozdział 7. Poznajemy siebie i innych (109)

  • Jak zwiÄ™kszyć efektywność wÅ‚asnej pracy oraz pracy z innymi dziÄ™ki innemu spojrzeniu na Å›wiat (109)
  • Efektywne wykorzystanie pozycji percepcyjnych (111)
  • Co za dużo, to niezdrowo (116)
  • Inni ludzie sÄ… naszym lustrzanym odbiciem (119)
  • WewnÄ™trzne perspektywy i ich wykorzystanie (120)
  • Metaprogramy (124)

Rozdział 8. Z czego składają się wspomnienia (129)

  • Jak wykorzystać swoje zasoby wewnÄ™trzne (129)
  • Podróż do wnÄ™trza - wewnÄ™trzne reprezentacje i submodalnoÅ›ci (130)
  • Odkrywanie wizualnych, dźwiÄ™kowych i kinestetycznych submodalnoÅ›ci (133)
  • SubmodalnoÅ›ci prowadzÄ…ce (135)
  • PowiÄ…zany i rozdzielony (135)
  • Nauka korzystania z grup submodalnoÅ›ci (136)

Rozdział 9. Rzucić kotwicę! (145)

  • Jak wykorzystać wewnÄ™trzne zasoby umysÅ‚owe w sobie i swoim Å›rodowisku poznawczym (145)
  • Warunkowanie PawÅ‚owa (146)
  • Różne rodzaje odruchów (147)
  • Kotwiczenie przydatnych stanów (147)
  • W Å›wietle reflektorów (151)
  • Zachowuj siÄ™ w klasie szkolnej jak reżyser na planie filmowym (155)
  • Użycie kotwic w rozmowie (156)

Rozdział 10. Słowne jujitsu (161)

  • Jak wyrażać siÄ™ elegancko (161)
  • Moc pÅ‚ynÄ…ca z uzyskania bardziej specyficznego jÄ™zyka (164)
  • Metamodel (165)
  • Sztuka zadawania pytaÅ„ (169)
  • Dlaczego? (170)
  • Zmiana przekonaÅ„ zwiÄ…zanych z rozmowÄ… (171)

Rozdział 11. Co się skrywa wewnątrz nauczyciela (177)

  • Jak Twoja osobowość wpÅ‚ywa na Twoje postÄ™powanie (177)
  • Praca z wartoÅ›ciami (178)
  • O czym wÅ‚aÅ›ciwie mówimy? (179)
  • WartoÅ›ci "do" i wartoÅ›ci "od" (181)
  • Rozprawiamy siÄ™ z przestarzaÅ‚ymi wartoÅ›ciami (183)
  • BÄ…dź elastyczny i speÅ‚nij swoje pragnienia (183)
  • Twoja hierarchia wartoÅ›ci (184)
  • Tworzymy wÅ‚asnÄ… hierarchiÄ™ wartoÅ›ci (185)
  • Jak zostać liderem w sali lekcyjnej (186)

Rozdział 12. Możesz to zrobić... Najwyższy czas! (193)

  • Jak utrzymać motywacjÄ™ (193)
  • Znajdź swój naturalny sposób przetwarzania czasu (194)
  • Cechy ludzi posÅ‚ugujÄ…cych siÄ™ wymienionymi sposobami postrzegania czasu (195)
  • Zabawa z osiÄ… czasu (196)
  • Zwracanie uwagi na to, czy wspomnienia sÄ… pogrupowane, czy odosobnione (197)
  • JÄ™zyk czasu (198)

Rozdział 13. Widać to w Twoich oczach... między innymi (205)

  • Zwracanie uwagi na jÄ™zyk ciaÅ‚a i ruchy oczu pomoże Ci w skutecznym nawiÄ…zywaniu wiÄ™zi, wywieraniu wpÅ‚ywu na innych i komunikacji (205)
  • Wyostrzenie zmysłów (206)
  • Ruch oczu (207)
  • Model wskazówek systemów reprezentacji zwiÄ…zanych z ruchem gaÅ‚ek ocznych (210)
  • Sam sprawdź model wskazówek systemów reprezentacji (211)
  • Strategie (212)

Rozdział 14. Magiczna liczba 7 (219)

  • Rozumienie ograniczeÅ„ Å›wiadomoÅ›ci i współczesne badania nad NLP (219)
  • Jak to zrobiÅ‚eÅ›? (219)
  • Magiczna liczba 7 - granice Å›wiadomoÅ›ci (224)
  • Model komunikacyjny NLP (226)

Rozdział 15. Dzień ćwiczeń (233)

  • Jak zaplanować i przeprowadzić wÅ‚asnÄ… sesjÄ™ treningowÄ… NLP (233)
  • Zaczynamy (234)
  • Ćwiczenie 1. (236)
  • Ćwiczenie 2. (239)
  • Ćwiczenie 3. (242)
  • Ćwiczenie 4. (244)
  • Ćwiczenie 5. (248)
  • Ćwiczenie 6. (254)

Słownik terminów wykorzystywanych w NLP (259)

Bibliografia (267)

Bibliografia chronologiczna (279)

Biogramy autorów (283)

Dodaj do koszyka NLP dla nauczycieli. Szkoła efektywnego nauczania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.