reklama - zainteresowany?

NLP dla bystrzaków. Wydanie III - Sensus

NLP dla bystrzaków. Wydanie III
Autor: Romilla Ready, Kate Burton
Tytuł oryginału: Neuro-linguistic Programming For Dummies, 3rd Edition
TÅ‚umaczenie: Cezar Matkowski
ISBN: 978-83-283-6129-4
stron: 424, Format: 170x230, okładka: miękka
Data wydania: 2020-01-28
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka NLP dla bystrzaków. Wydanie III

Tagi: Perswazja i NLP

W prostocie tkwi siła

  • Ustalaj osiÄ…galne cele i strategie
  • Buduj relacje i korzystaj ze skutecznej komunikacji
  • Dokonuj zmian w życiu i zaspokajaj wszystkie ambicje

NLP może wzbogacić Twoje życie!

Programowanie neurolingwistyczne pozwala zrozumieć, co naprawdÄ™ motywuje nas do dziaÅ‚ania, jak myÅ›limy, jak czujemy i jak rozumiemy to, co zachodzi wokóÅ‚ nas. Ta książka przystÄ™pnie wyjaÅ›nia podstawy NLP i przedstawia praktyczne pomysÅ‚y zastosowania go w życiu codziennym, aby rozwiÄ…zywać problemy, dokonywać zmian i lepiej rozumieć siebie i innych.

W książce:

  • Sposoby przejÄ™cia kontroli nad wÅ‚asnym życiem
  • PotÄ™ga nieÅ›wiadomego umysÅ‚u
  • Przyczyny, dla których warto zerwać relacjÄ™
  • DziaÅ‚anie metaprogramów
  • Strategie wprowadzania zmian w życiu
  • Metody uwalniania emocji ograniczajÄ…cych dziaÅ‚anie
  • Wskazówki dotyczÄ…ce integrowania elementów umysÅ‚u
  • Porady uÅ‚atwiajÄ…ce dokonywanie zmian

Dodaj do koszyka NLP dla bystrzaków. Wydanie III

 

Osoby które kupowały "NLP dla bystrzaków. Wydanie III", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu

Dodaj do koszyka NLP dla bystrzaków. Wydanie III

Spis treści

Dodaj do koszyka NLP dla bystrzaków. Wydanie III

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.