reklama - zainteresowany?

Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova - Sensus

Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova
ebook
Autor: Nicholas Romanov, John Robson
Tytuł oryginału: Dr. Nicholas Romanov's Pose Method of Running
Tłumaczenie: Wojciech Białas
ISBN: 978-83-246-5208-2
stron: 344, Format: ebook
Data wydania: 2012-12-05
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 22,45 zł (poprzednio: 44,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-22,45 zł)

Dodaj do koszyka Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova

Tagi: Bieganie | Wygląd i wizerunek

Stosowałem metodę Pose wobec sportowców, których trenowałem, i udało mi się odnieść ogromny sukces w doskonaleniu ich biegowych osiągów. W porównaniu z bieganiem o intensywniejszym kilometrażu albo z robieniem interwałów dla większości biegaczy jest to najszybszy sposób na poprawę prędkości. Opanowanie metody Pose jest jak zdobycie darmowej szybkości.
Joe Friel,
autor książki Triathlete’s Training Bible, były przewodniczący Krajowego Komitetu Treningowego USAT

Jestem zawodowym triatlonistą od ośmiu lat i nieustannie poszukuję sposobów na poprawę moich wyników, by stać się tak dobrym sportowcem, jak tylko pozwala mój potencjał. Dlatego też zdecydowałem, że moim trenerem będzie dr Romanov. Jego wiedza i biegłość (wliczając w to metodę Pose) są niezrównane w tej dyscyplinie sportu.
Andrew Johns

Niezależnie od tego, na jakim poziomie biegasz, metoda Pose na pewno Ci się przyda. Choć jest ona wykorzystywana przez sportowców profesjonalnych, jest nieoceniona dla wszystkich biegaczy, od rekreacyjnych do zapalonych amatorów i od sprinterów po maratończyków.
dr Nicholas Romanov

Doprowadź swoją formę do mistrzowskiego poziomu!

Większość książek o bieganiu skupia się na udzielaniu cennych porad treningowych, ale nie poruszają one głównego zagadnienia: "JAK BIEGAĆ?". Informacje dotyczące tętna, tempa, taktyki, odpoczynku i diety są ważne, jednak zanim zaczniesz je studiować, rozpocznij skuteczny trening, zaprojektowany po to, by zamienić Cię w biegacza wydajnego, szybszego i mniej narażonego na ryzyko kontuzji. Ten podręcznik zawiera innowacyjne ćwiczenia poprawiające elastyczność, koordynację i siłę oraz rozwijające indywidualne talenty każdego zawodnika. Kiedy już będziesz wiedział, JAK biegać, przekonasz się, że cała reszta przyjdzie Ci bardzo łatwo i naturalnie.

  • Wyeliminuj kontuzje!
  • Zwiększ swoją prędkość!
  • Wzmocnij wytrzymałość!
  • Popraw koordynację!

Dr Nicholas S. Romanov był dyrektorem Wydziału Dyscyplin Sportowych, Naczelnym Trenerem Lekkoatletyki oraz wykładowcą w dziedzinie biomechaniki sportu, teorii i praktyki wychowania fizycznego, a także lekkoatletycznego treningu. W połowie lat 70. stworzył metodę Pose, która zwiększa wydajność i umożliwia uzyskiwanie lepszych wyników w bieganiu, lekkoatletyce, pływaniu, kolarstwie, gimnastyce, łyżwiarstwie szybkim oraz narciarstwie przełajowym. Obecnie prowadzi wykłady i szkolenia w Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Anglii i Afryce Południowej, we współpracy z klubami, krajowymi organami rządowymi oraz uniwersytetami. John Robson jest miłośnikiem surfingu, pływania, kolarstwa, biegania i skateboardingu. Z zawodu dziennikarz, jest autorem licznych artykułów do gazet "Florida Sports Magazine", "Miami Herald", "New York Daily News", "Outside Magazine", "Billboard Magazine" i wielu innych.

Dodaj do koszyka Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova

 

Osoby które kupowały "Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova", wybierały także:

  • Metoda Run Walk Run, czyli maraton bez zmęczenia
  • Maraton. Trening metodą Gallowaya
  • Nordic walking. I o to chodzi!
  • Bieganie metodą Gallowaya. Ciesz się dobrym zdrowiem i doskonałą formą!
  • Osobisty dziennik biegacza. Dopasuj plan treningowy i ciesz się postępami!

Dodaj do koszyka Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova

Spis treści

Metoda Pose. Bieganie technik dr. Romanova eBook -- spis treci

Podzikowania (19)

Sowo wstpne (21)

Przedmowa (25)

Wprowadzenie (27)

Cz I: Pocztki (29)

  • Rozdzia 1. Poszukiwania perfekcyjnej techniki biegania (31)
  • Rozdzia 2. Moja filozofia biegania (37)
  • Rozdzia 3. Najlepszy moment na nauk metody biegania Pose (45)
  • Rozdzia 4. Zanim zaczniesz - prosty test (47)

Cz II: Zalety metody Pose (51)

  • Rozdzia 5. Eliminacja kontuzji ze swoich biegów (53)
  • Rozdzia 6. Popraw swoje wyniki (61)
  • Rozdzia 7. Wolno do biegu na swoim najlepszym poziomie (65)
  • Rozdzia 8. Niezwyka lekko biegu (69)

Cz III: Koncepcja metody Pose (71)

  • Rozdzia 9. Samodzielna nauka metody Pose (73)
  • Rozdzia 10. Mylenie... Postrzeganie... Odczuwanie (77)
  • Rozdzia 11. Pozycja biegowa (81)
  • Rozdzia 12. Zasada swobodnego opadania (87)
  • Rozdzia 13. Zmiana pozycji (93)
  • Rozdzia 14. Koncepcja koa (99)
  • Rozdzia 15. Elastyczno mini (105)
  • Rozdzia 16. Znaczenie wysokiej czstotliwoci kroków (109)
  • Rozdzia 17. Nie biegnij: niczego nie rób! (113)
  • Rozdzia 18. Koncepcja kadru (znana równie jako bieganie w kontinuum czasoprzestrzennym) (119)

Cz IV: Przejcie od mylenia do dziaania (123)

  • Rozdzia 19. Wczanie komponentów metody Pose do Twojego nowego stylu biegania (125)
  • Rozdzia 20. Przyswajanie techniki biegania (129)
  • Rozdzia 21. Wraliwo biegowa (133)
  • Rozdzia 22. Nauka pozycji biegowej (137)
  • Rozdzia 23. Nauka swobodnego padania (141)
  • Rozdzia 24. Rozwijanie wraliwoci na doznania zwizane ze swobodnym padaniem (149)
  • Rozdzia 25. Wyjcie na bieg (159)

Cz V: Praca nad organizmem biegacza... i nad jego umysem (165)

  • Rozdzia 26. Trening siowy biegacza (167)
  • Rozdzia 27. Rozwijanie elastycznoci mini (175)
  • Rozdzia 28. wiczenia mini bioder (195)
  • Rozdzia 29. wiczenia mini tylnej strony uda (213)
  • Rozdzia 30. Wczanie przygotowania siowego do swojego programu treningowego (221)
  • Rozdzia 31. Bieganie po piasku (227)
  • Rozdzia 32. Bieganie pod gór i z góry (231)
  • Rozdzia 33. Bieganie w terenie (237)
  • Rozdzia 34. Bieganie na bosaka (241)
  • Rozdzia 35. Praca nad elastycznoci (245)
  • Rozdzia 36. Przezwycianie lku przed bieganiem (271)

Cz VI: Doskonalenie techniki biegania (285)

  • Rozdzia 37. Rozpoznawanie i korygowanie bdów (287)
  • Rozdzia 38. Korekta bdów w ruchu nóg (293)
  • Rozdzia 39. Korekta bdów w ruchu tuowia (319)
  • Rozdzia 40. Korekta bdów w ruchu rk (323)
  • Rozdzia 41. Zachowanie techniki Pose w dalszych treningach (329)

O autorach (335)

Dodatek A (337)

Dodatek B (341)

Dodatek C (344)

Dodaj do koszyka Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.