reklama - zainteresowany?

Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty - Sensus

Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty
Autor: Porosło Wiesław, Rzycka Olga
ISBN: 978-8-3264-4042-7
stron: 316, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty

Tagi: Psychologia pracy | Rozwój osobisty

Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.

Książka składa się z czterech części: Grunt, Fundamenty, Filary, Dach, stanowiących metaforyczne nawiązanie do procesu wznoszenia budowli. Udzielono w niej odpowiedzi na następujące pytania:
Jak lepiej radzić sobie z codziennymi zadaniami?
Jak skuteczniej pracować z ludźmi?
Jak uczynić pracowników współodpowiedzialnymi za pomyślność firmy?
Jak wykorzystać ich talenty i wiedzę oraz skłonić do rozwoju?
Jak pozwolić pracownikom na więcej autonomii, nie tracąc przy tym kontroli ani autorytetu?
Dlaczego coaching jest obecnie tak popularny?
W czym pomaga postawa menedżera-coacha?
Co można zyskać, ucząc się coachingu?

Publikacja jest wynikiem kilkuletniej pracy autorów z menedżerami różnych szczebli polskich firm. Stanowi także efekt przemyśleń dotyczących zwiększenia efektywności i satysfakcji z pracy.



Dodaj do koszyka Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty

 

Osoby które kupowały "Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Psychologia pieniÄ™dzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwoÅ›ci i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy

Dodaj do koszyka Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty

Spis treści

Dodaj do koszyka Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.