reklama - zainteresowany?

Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele za pomocą mind mappingu - Sensus

Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele za pomocą mind mappingu
Autor: Katarzyna Żbikowska
ISBN: 978-83-246-6360-6
stron: 168, Format: 165x165, okładka: miękka
Data wydania: 2012-02-24
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele za pomocą mind mappingu

Tagi: Psychologia pracy | Rozwój intelektualny | Rozwój osobisty

Posłuchaj wywiadu z Autorką w audycji Agnieszki Nadstawnej MOONDRA GŁOWA w Radiu Wnet: Link do audycji

Zostań malarzem swojej kariery

  • Skuteczne zarządzanie i organizacja
  • Twórcze planowanie i rozwiązywanie problemów
  • Porywające prezentacje
  • Projekty zakończone sukcesem

Jeden obraz - tysiąc słów!

Twój umysł pracuje najwydajniej, kiedy pozwalasz mu działać w możliwie najbardziej naturalny sposób. Dowiedz się, jak naprawdę funkcjonuje, a stanie się Twoim najlepszym partnerem w interesach i nieocenionym wsparciem w realizacji dążeń.

Mind mapping (mapy myśli) to dynamiczne narzędzie biznesowe, służące do zarządzania czasem, pamięcią, projektami, a także porządkujące informacje dzięki zastosowaniu naturalnego dla mózgu sposobu ich zapisu. Jest niezwykle skuteczne w kreowaniu pomysłów, nowych koncepcji i rozwiązań. Uwalnia umysł i pobudza wyobraźnię.

Mapy myśli wyznaczają środowisko sprzyjające twórczemu myśleniu i dają nieskończone możliwości pobudzania kreatywności. To niezwykle cenne wartości w dzisiejszym pędzącym świecie. Szybkie dostrzeganie tego, co najważniejsze, wydobywanie istotnych wskazówek z szumu informacyjnego oraz szerokie spojrzenie na problem bez tracenia z oczu szczegółów to z całą pewnością najbardziej przydatne umiejętności w dzisiejszym biznesie.

Jeśli chcesz zwiększyć dynamikę pracy w swojej firmie lub zespole i pobudzić ludzi wokół siebie do większej aktywności, nie mamy dla Ciebie skuteczniejszej podpowiedzi. Wykorzystaj technikę mapowania myśli już na etapie planowania pomysłów, a rezultaty przerosną Twoje oczekiwania.

 

 

 

Przekonaj się jak to działa:

 

 

Techniki wykorzystywane w mapach myśli

 

Brief marketingowy

 

Anna kreatywna

 

Rozmowa kwalifikacyjna

Perfekcyjna prezentacja

 

 

Weź czystą kartkę papieru i zacznij realizować swoje cele

 

  • Dowiedz się, jak stworzyć przejrzysty plan.
  • Poznaj techniki kreatywnego rozwiązywania problemów.
  • Używaj mind mappingu w negocjacjach, prezentacjach i na spotkaniach.
  • Stwórz mapę myśli Twojego projektu.

Katarzyna Żbikowska - certyfikowana kierowniczka projektów i menedżerka w jednym z krajowych telekomów, pasjonatka zarządzania projektami i inspiratorka. Od wielu lat wielbicielka i propagatorka mind mappingu, dla wielu ekspertka w tej dziedzinie. Na swoim koncie ma mnóstwo własnych projektów, artykułów, odbytych szkoleń i kursów związanych z psychologią społeczną, zarządzaniem projektami, mind mappingiem. Prowadzi stworzoną przez siebie stronę http://mapymysli.com, na której porusza tematy związane z myśleniem wizualnym i komunikacją w biznesie.

Dodaj do koszyka Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele za pomocą mind mappingu

 

Osoby które kupowały "Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele za pomocą mind mappingu", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy

Dodaj do koszyka Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele za pomocą mind mappingu

Spis treści

Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele za pomocą mind mappingu -- spis treści

Dodaj do koszyka Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele za pomocą mind mappingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.