reklama - zainteresowany?

Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II - Sensus

Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II
ebook
Autor: Tony Buzan, Chris Griffiths
Tytuł oryginału: Mind Maps for Business, 2nd Edition
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-2228-8
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2016-06-24
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)

Dodaj do koszyka Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II

Tagi: Psychologia pracy

„Tony nie wynalazł mózgu, ale wynalazł do niego instrukcję!”.

John Husbands, Institute of Management

  • Najdoskonalsze „oprogramowanie” biznesowe, czyli nieoceniona rola map myśli w Twojej firmie
  • Działania biznesowe, czyli planowanie, negocjacje i zarządzanie projektami za pomocą map myśli
  • Lepsze myślenie biznesowe, czyli innowacyjność, przywództwo i strategia w kontekście map myśli
  • Uzyskiwanie świetnych wyników, czyli wykorzystanie map myśli w marketingu i przy wyznaczaniu celów
W czasach gwałtownej ekspansji internetu i upowszechniania się komputerów niemal wszyscy ludzie biznesu uważali, że gigantyczna ilość informacji, które będzie można gromadzić i wykorzystywać, pomoże im w prowadzeniu interesów. Niestety, szybko okazało się, że epoka informacyjna jest w rzeczywistości epoką przeciążenia informacyjnego, wykorzystanie zgromadzonych danych przerasta możliwości najtęższych umysłów, a kluczem do sukcesu jest w istocie umiejętność sensownego przetwarzania informacji. Nastała epoka inteligencji, a jednym z najważniejszych narzędzi potrzebnych w tej epoce są właśnie mapy myśli.

Mapowanie myśli opiera się na rozrysowywaniu konkretnego problemu w postaci schematu, w którym od centralnej idei odchodzą związane z nią pomysły i skojarzenia, a także problemy i uwarunkowania. Nielinearny sposób zapisu pozwala dostrzec różne nieoczywiste powiązania, kreatywnie podejść do trudności i szybko znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Pamiętaj, że Twój mózg nie myśli sekwencyjnie, a rysunek pozwala mu znacznie łatwiej dokonywać całościowej analizy zagadnienia. Sprawdź, jak mapy myśli mogą zmienić Twój sposób myślenia i jak szybko przyniesie to rewolucyjne efekty. Wykorzystaj kartkę i długopis albo program iMindMap!
  • Jak mapy myśli pomogą Ci w biznesie
  • Czym jest mapa myśli i jak ją stworzyć
  • Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach
  • Zarządzanie czasem i sprawna organizacja
  • Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji
  • Mapowanie udanych prezentacji
  • Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami
  • Mapy myśli a przywództwo
  • Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność
  • Mapowanie myśli a myślenie strategiczne
  • Mapy myśli a sprzedaż i marketing
  • Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian

Mapy myśli — Twoja przepustka do kreatywności w biznesie!

Dodaj do koszyka Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy

Dodaj do koszyka Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II

Spis treści

Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II eBook -- spis treści

  • Słowo wstępne (vi)
  • Podziękowania (viii)
  • Podziękowania wydawcy oryginału (xii)
  • Przedmowa (xiv)
  • Przedmowa do wydania drugiego (xviii)
  • Wstęp (xix)

CZĘŚĆ 1. Mapy myśli: najdoskonalsze "oprogramowanie" biznesowe

  • 1. Czym jest mapa myśli? (2)
  • 2. Jak stworzyć mapę myśli? (19)
  • 3. Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach (34)

CZĘŚĆ 2. Mapowanie myśli w ramach podstawowych działań biznesowych

  • 4. Zarządzanie czasem i sprawna organizacja (64)
  • 5. Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji (86)
  • 6. Mapowanie udanych prezentacji (106)
  • 7. Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami (124)

CZĘŚĆ 3. Mapowanie myśli w celu usprawnienia myślenia biznesowego

  • 8. Mapy myśli a przywództwo (144)
  • 9. Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność (165)
  • 10. Mapowanie myśli a myślenie strategiczne (182)

CZĘŚĆ 4. Mapowanie myśli w celu uzyskiwania lepszych wyników

  • 11. Mapy myśli a sprzedaż i marketing (218)
  • 12. Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian (232)
  • Zakończenie (251)
  • Dodatek (256)

Dodaj do koszyka Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.