reklama - zainteresowany?

Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty - Sensus

Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty
Autor: Liker Jeffrey K., Hoseus Michael
ISBN: 978-8-3617-3248-8
stron: 696, okładka: twarda
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 57,78 zł (poprzednio: 74,08 zł)
Oszczędzasz: 22% (-16,30 zł)

Dodaj do koszyka Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty

Tagi: Psychologia pracy

W miÄ™dzynarodowym bestsellerze, Droga Toyoty tÅ‚umaczono sukces tej firmy rewolucyjnym modelem 4P, którego elementami skÅ‚adowymi jest filozofia, ludzie, proces i rozwiÄ…zywanie problemów. Teraz, w książce Kultura Toyoty, autorytety w zakresie Toyoty, Jeffrey Liker i Michael Hoseus ujawniajÄ…, w jaki sposób Toyota wybiera, rozwija i motywuje swoich ludzi, aby zaangażowali siÄ™ w proces wytwarzania produktów o najwyższej jakoÅ›ci. Z tej książki możesz dowiedzieć siÄ™, jak zrobić to w swojej firmie.

Kultura Toyoty poÅ›wiÄ™cona jest systemom ludzkim, które Toyota wprowadziÅ‚a po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakÅ‚adach, salonach dilerskich i biurach na caÅ‚ym Å›wiecie. Autorzy zaczynajÄ… od przyjrzenia siÄ™ procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiajÄ… siÄ™, dlaczego to wÅ‚aÅ›nie ludzie sÄ… sercem i duszÄ… Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciÄ…ganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie.

Na podstawie wielu przykÅ‚adów zaczerpniÄ™tych z dÅ‚ugoletnich badaÅ„ Likera oraz osobistego doÅ›wiadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzÄ™dzia, które pozwalajÄ…:

  • znaleźć kompetentnych,
  • zdolnych i chÄ™tnych pracowników,
  • rozpocząć proces szkolenia i uspoÅ‚eczniania zatrudnianych pracowników,
  • ustalać i komunikować kluczowe wskaźniki efektywnoÅ›ci na każdym poziomie organizacji,
  • szkolić pracowników tak, aby byli w stanie rozwiÄ…zywać problemy i nieustannie usprawniali wykonywane przez siebie procesy,
  • rozwijać liderów, którzy żyjÄ… filozofiÄ… firmy i uczÄ… jej innych,
  • nagradzać doskonaÅ‚Ä… pracÄ™ i zapewniać pomoc tym, którzy zostajÄ… z tyÅ‚u

Kultura Toyoty, która obejmuje caÅ‚Ä… firmÄ™, stanowi podstawÄ™ jej sukcesu jako globalnego lidera pod wzglÄ™dem doskonaÅ‚oÅ›ci operacyjnej. Aby pomóc innym firmom stać siÄ™ ToyotÄ… w ich branży, autorytety w zakresie Toyoty Jeffrey Liker oraz Michael Hoseus przedstawiajÄ… tajniki tworzenia i utrzymywania kultury nakierowanej na ludzi, która zapewnia spójny rozwój, innowacjÄ™, zyskowność i doskonaÅ‚ość. DziÄ™ki peÅ‚nemu dostÄ™powi do dyrektorów, menedżerów i fabryk na caÅ‚ym Å›wiecie, autorzy mogÄ… pokazać, w jaki sposób każda firma może zbudować kulturÄ™ ciÄ…gÅ‚ego doskonalenia, poprzez:

  • przyciÄ…ganie, rozwijanie i angażowanie wyjÄ…tkowych osób
  • zachÄ™canie do rozwiÄ…zywania problemów na wszystkich poziomach organizacji
  • sprawianie, by kierownictwo stawaÅ‚o siÄ™ odpowiedzialne przed pracownikami
  • inspirowanie pracowników do tego, by angażowali siÄ™ na rzecz firmy, rodziny i spoÅ‚eczeÅ„stwa
  • zmianÄ™ dziaÅ‚u HR w arbitrów uczciwego i spójnego postÄ™powania
  • wykorzystywanie odgórnego i oddolnego procesu planowania w celu angażowania wszystkich w proces osiÄ…gania przeÅ‚omowych celów.

Książka oferuje wglÄ…d w fascynujÄ…cÄ… kulturÄ™ Toyoty ze zwróceniem szczególnej uwagi na niuanse procesu przenoszenia i odtwarzania tej kultury w różnych zakÅ‚adach i biurach na caÅ‚ym Å›wiecie. Te wyjÄ…tkowe szczegóÅ‚y sÄ… wÅ‚aÅ›nie tym, czego potrzebuje Twoja firma, aby móc skorzystać z doÅ›wiadczeÅ„ Toyoty.

JEFFREY K. LIKER, autor bestsellera Droga Toyoty, jest profesorem inżynierii przemysÅ‚owej i operacyjnej na University of Michigan, a także wspóÅ‚wÅ‚aÅ›cicielem firmy konsultingowej Optiprise.

MICHAEL HOSEUS jest dyrektorem wykonawczym organizacji typu non-profit Center for Quality People and Organizations. Wcześniej przez 12 lat pracował w zakładzie Toyoty w Georgetown w stanie Kentucky jako lider grupy, kierownik montażowni oraz dyrektor działu HR.

OPINIE
Toyota pokazuje jak wykorzystać swój potencjaÅ‚, aby być organizacjÄ… uczÄ…cÄ… siÄ™, jak kroczyć codziennie drogÄ… Kaizen. Toyota jest wzorcem i źródÅ‚em inspiracji dla wielu z nas. Książka KULTURA TOYOTY. SERCE I DUSZA FILOZOFII TOYOTY to ważna pozycja, dziÄ™ki której mamy
szansę lepiej zrozumieć fenomen Toyoty i zainspirować się do poszukiwania własnej drogi.

- Mariusz Bryke, KAIZEN Institute Polska

Dodaj do koszyka Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty

 

Osoby które kupowały "Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Psychologia pieniÄ™dzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwoÅ›ci i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy

Dodaj do koszyka Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty

Spis treści

Dodaj do koszyka Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.