reklama - zainteresowany?

Kompetencje menedżera - Sensus

Kompetencje menedżera
mp3
Autor: Mirosław Kot
ISBN: 978-83-283-6336-6
stron: 384, Format: mp3
Data wydania: 2020-01-09
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 58,64 zł)
Oszczędzasz: 78% (-45,74 zł)

Dodaj do koszyka Kompetencje menedżera

Tagi: Psychologia pracy | Rozwój intelektualny | Rozwój osobisty

Menedżerze: właścicielu firmy, dyrektorze, kierowniku, specjalisto HR!

Książka, którÄ… trzymasz w rÄ™ku, to Twoja lektura obowiÄ…zkowa. Nie tylko na dziÅ› - także na jutro, pojutrze i na za dziesięć lat, ponieważ szefować firmie i ludziom w niej oznacza: stale dążyć do rozwoju. Zdobywać nowÄ… wiedzÄ™ w zakresie rekrutacji, szkoleÅ„ i coachingowego wsparcia pracowników, kompetencji miÄ™kkich oraz zarzÄ…dczych czy wreszcie prawa pracy. Zdobyte informacje przed wdrożeniem ich w praktykÄ™ funkcjonowania organizacji należy przećwiczyć. OczywiÅ›cie na nikim innym jak tylko na sobie. Bycie menedżerem to ciężka praca. Wiesz o tym najlepiej. Przekonany jest o tym również MirosÅ‚aw Kot, który pięć ostatnich lat, a tak naprawdÄ™ caÅ‚e zawodowe życie poÅ›wiÄ™ciÅ‚ jednemu celowi. Temu, by opracować kompletny i praktyczny, oparty na dobrej podbudowie teoretycznej opis kompetencji menedżera.

Oto Twoje zawodowe kompendium wiedzy. Suche fakty dotyczÄ…ce kompetencji, jakimi musi dysponować wspóÅ‚czesny zarzÄ…dzajÄ…cy, wzbogacone zostaÅ‚y ponad setkÄ… przykÅ‚adów z rynku oraz drugÄ… setkÄ… ćwiczeÅ„. Niektóre możesz uznać za zbyt trudne do wykonania, inne okażą siÄ™ za Å‚atwe. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie zawodowego rozwoju obecnie jesteÅ›. Ćwicz poszczególne kompetencje regularnie. Zacznij od tych, które sÄ… Ci niezbÄ™dne do pracy już teraz, ale nie zapominaj o tych, które pomogÄ… budować TwojÄ… przyszÅ‚ość. Pracuj nad wszystkimi albo wybierz te, które uznasz za najbardziej dla siebie przydatne. I pamiÄ™taj - ta książka jest mocna jak esencja. Możesz jÄ… pochÅ‚onąć lub rozcieÅ„czać innymi lekturami.

Dodaj do koszyka Kompetencje menedżera

 

Osoby które kupowały "Kompetencje menedżera", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Mindf*ck szefa.
  • Motywacja pod lupÄ…. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
  • Handlowanie to gra
  • Anatomia lidera. Jak zosta

Dodaj do koszyka Kompetencje menedżera

Spis treści

Kompetencje mened¿era Audiobook -- spis tre¶ci

Rozdzia³ 1. Kompetencje HR (11)

  • ABC kompetencji (11)
    • Podzia³ i w³a¶ciwo¶ci kompetencji (13)
    • Kompetencje i work-life balance (17)
    • Tworzenie modelu (ksiêgi kompetencji) (19)
    • Model kompetencji (21)
  • Zarz±dzanie procesem szkoleniowym (25)
    • Okre¶lanie celu szkolenia (28)
    • Okre¶lanie grupy odbiorców (28)
    • Ewaluacja szkolenia (33)
    • Przyk³ad praktycznego wykorzystania metody Donalda L. Kirkpatricka (35)
  • Rekrutacja i selekcja pracowników (37)
    • Zarz±dzanie ocen± pracownicz± (50)
  • Zarz±dzanie talentami (59)

Rozdzia³ 2. Kompetencje osobiste (63)

  • Inteligencja emocjonalna (63)
    • Kompetencje wchodz±ce w zakres inteligencji emocjonalnej (66)
    • Inteligencja niezbêdna w codziennym ¿yciu i w pracy (70)
  • Komunikacja mened¿era (75)
    • Regu³a wzmacniaczy i os³abiaczy komunikacyjnych (76)
    • Bomby i wkrêty komunikacyjne (79)
    • Regu³a jasnych i prostych komunikatów (81)
    • Regu³a wzmocnienia i os³abienia emocji a zachêta do zmiany b±d¼ wykonania zadania (82)
    • Regu³a niespe³nienia (84)
    • Regu³a zaprzeczeñ (84)
    • Regu³a presupozycji (85)
    • Regu³a "Nie oceniaj cz³owieka, tylko jego zachowania" (87)
    • Regu³a faktów i dowodów (88)
    • Regu³a imad³a komunikacyjnego, czyli pytania zamkniête sugeruj±ce (89)
    • Regu³a jasnych komunikatów - zero ukrytych intencji (91)
    • Regu³a asertywno¶ci na "nie" (91)
    • Regu³a asertywno¶ci na "tak" (92)
    • Asertywna odmowa (94)
    • Asertywna pochwa³a i krytyka (96)
  • Wyst±pienia publiczne (101)
  • Efektywno¶æ osobista (114)
    • Jak byæ efektywnym? (117)
  • Radzenie sobie z manipulacj± (119)
  • Zarz±dzanie sob± w stresie (129)
  • Zarz±dzanie sob± w czasie (135)
  • Kreatywno¶æ i innowacja (147)

Rozdzia³ 3. Kompetencje zarz±dcze (155)

  • Komunikacja wewnêtrzna w firmie (155)
  • Zarz±dzanie zespo³em (159)
    • Co to oznacza, ¿e kto¶ jest z pokolenia X, Y lub Z? (169)
  • Motywacja (p³acowa i pozap³acowa) (175)
  • Etykieta biznesu (184)
    • Zasada 1 - pierwszeñstwo (186)
    • Zasada 2 - punktualno¶æ (187)
    • Zasada 3 - przywitanie i po¿egnanie (187)
    • Zasada 4 - stosowny ubiór (188)
    • Zasada 5 - mowa cia³a (189)
    • Zasada 6 - cel spotkania (190)
    • Zasada 7 - wizytówka (nie ulotka) (190)
  • Zarz±dzanie wizerunkiem firmy (192)
  • Przywództwo i autorytet (197)
  • Delegowanie zadañ i uprawnieñ (205)
  • Zarz±dzanie konfliktem (211)
  • Zarz±dzanie strategiczne (218)
  • Zarz±dzanie zmian± (225)
    • Akceptowanie zmiany (227)
  • Coaching i mentoring w zarz±dzaniu zespo³em (231)
  • Zarz±dzanie przez cele (239)

Rozdzia³ 4. Prawo pracy (253)

  • Nawi±zanie stosunku pracy (umowa o pracê) (253)
    • Umowa na okres próbny (258)
    • Umowa na czas okre¶lony (260)
    • Umowa na czas nieokre¶lony (262)
    • Umowa na zastêpstwo (265)
  • Zmiana warunków umowy o pracê - porozumienie zmieniaj±ce (aneks) i wypowiedzenie zmieniaj±ce (266)
  • Prawa i obowi±zki stron stosunku pracy (268)
    • Obowi±zki pracodawcy wobec pracownika (269)
    • Obowi±zki pracownika (271)
  • Sankcje za niew³a¶ciwe wykonywanie obowi±zków pracowniczych (273)
    • Dokumentacja zwi±zana z udzielaniem kar (276)
    • Notatka s³u¿bowa (277)
  • Przeciwdzia³anie dyskryminacji, molestowaniu, nierównemu traktowaniu i mobbingowi (278)
    • Przeciwdzia³anie dyskryminacji (278)
    • Przeciwdzia³anie molestowaniu (284)
    • Przeciwdzia³anie nierównemu traktowaniu (286)
    • Przeciwdzia³anie mobbingowi (287)
  • Czas pracy (298)
    • Okresy zaliczane i niezaliczane do czasu pracy (300)
    • Szkolenia zaliczane i niezaliczane do czasu pracy (303)
    • Dy¿ur (304)
    • Podró¿ s³u¿bowa (306)
    • Systemy czasu pracy (307)
    • Planowanie, rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy - g³ówne pojêcia (316)
    • Ewidencja czasu pracy (328)
    • Zwolnienia okoliczno¶ciowe i nieobecno¶ci pracownika (332)
    • Urlopy wypoczynkowe (wymiar, udzielanie, odmowa i odwo³anie z urlopu) (335)
  • Uprawnienia zwi±zane z rodzicielstwem (340)
    • Prawa rodziców (345)
  • Ochrona danych osobowych i kadrowych (350)
    • Co to s± dane osobowe? (350)
    • Ochrona i przetwarzanie danych kadrowych (353)
    • Ochrona wizerunku pracownika (354)
    • Dane wra¿liwe (356)
    • Zasady kontroli przetwarzania danych osobowych (357)
    • Powierzenie danych osobowych (360)
  • Dokumentacja kadrowa: osobowa i p³acowa (363)
  • Rozwi±zywanie stosunku pracy (za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia) (365)
    • Wydanie ¶wiadectwa pracy (372)

Akty prawne (377)

Orzeczenia s±dów (379)

Bibliografia (381)

  • Strony internetowe (384)

Dodaj do koszyka Kompetencje menedżera

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.