reklama - zainteresowany?

Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej - Sensus

Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej
Autor: Aleksander Binsztok
ISBN: 978-83-246-2314-3
stron: 296, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-03-26
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej

Tagi: Perswazja i NLP

Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem
Owidiusz

Czy nigdy nie marzyłeś o umiejętności porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem? Czy nie chciałbyś niepostrzeżenie, szepcząc do "ucha podświadomości" Twoich rozmówców, przekonywać ich do Twoich pomysłów i idei? Czy nie sądzisz, że warto napełniać ludzkie serca pozytywną energią, a przy tym zdobywać sympatię i akceptację dla Twoich propozycji? Teraz masz szansę to osiągnąć. Trzymasz właśnie w rękach klucz do oddziaływania na ludzkie pragnienia. To przewodnik, który pozwoli Ci z łatwością płynąć przez świat myśli oraz uczuć i kruszyć po drodze skamieniałe serca rozmówców. Dowiedz się, jak podlewać i pielęgnować ogród pozytywnych relacji z innymi. KUSZĄCE, prawda? Czy nie warto skorzystać z tego już teraz?

Komunikacja interpersonalna to proces psychologiczny, polegający na przekazywaniu informacji, pojęć, idei, uczuć za pomocą symboli tworzonych przez słowa, dźwięki, obrazy czy dotyk. Komunikacja jest jak oddech -- trwa, póki żyjesz. Porozumiewasz się ze światem nieustannie. Nawet jeśli nie wypowiadasz ani słowa, Twoje ciało wysyła komunikaty niewerbalne -- sygnały, które zdradzają Twoje nastawienie, postawy, skrywane myśli. Ale by proces ten nie był tylko płytkim łapaniem tlenu, Twój oddech musi zejść głęboko, do przepony. Naucz się precyzyjnego i jasnego wyrażania siebie. Unikaj pułapek i barier komunikacyjnych. Wpływaj na innych. Przeczytaj tę książkę.

Zwiedź galerię międzyludzkich aktów komunikacji, a znajdziesz w niej:
  • ponadczasowe reguły wpływu społecznego;
  • zdobycze NLP w tworzeniu skutecznego przekazu;
  • triki pomagające w budowaniu przyjaznego kontaktu z rozmówcą;
  • sposoby radzenia sobie z trudnym klientem i w niewygodnych sytuacjach;
  • techniki lingwistyczne, hipnotyzujące ludzki umysł;
  • metody na przekonanie każdego do wszystkiego, wszędzie i zawsze!

Dodaj do koszyka Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej

 

Osoby które kupowały "Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu

Dodaj do koszyka Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej

Spis treści

Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej -- spis treści

O autorze (13)

Kilka wskazówek przed startem... (15)

Czy wiesz już, kiedy kropla drąży skałę? (19)

Legenda do mapy perswazji, czyli JAK CZYTAĆ TĘ KSIĄŻKĘ? (21)

Część I: Efektywna komunikacja interpersonalna (25)

ŻEBY NIE "GADAŁ DZIAD DO OBRAZU...", CZYLI JAK KOMUNIKOWAĆ SIĘ EFEKTYWNIEJ? (26)

  • Prościej, jaśniej, lepiej! (26)
  • Zrozum różnice w komunikowaniu się pomiędzy mężczyznami a kobietami (28)
  • "Miej dwie pary uszu i tylko jedne usta", czyli na czym polega aktywne słuchanie? (30)
  • "Zanim zacznie się ściemniać", czyli nieoceniona siła parafrazy (33)
  • "Ochy" i "achy", czyli sztuka wyrażania zainteresowania (39)
  • W lustrze emocji, czyli sztuka odzwierciedlania (42)
  • "Do brzegu, panie, do brzegu!", czyli po co komu klaryfikacja? (46)
  • "Co, kto, gdzie, kiedy, jak i dlaczego", czyli jak właściwie spożytkować pracę sześciu służących człowieka (47)
    • Pytania otwarte (48)
    • Pytania zamknięte (49)
  • "Dlaczego tak drogo?", czyli jak odpowiadać na kłopotliwe pytania? (51)

Część II: Podstawy perswazji (57)

ZANIM POZNASZ TO, CO UCZYNI CIĘ SKUTECZNIEJSZYM... (58)

  • Co jest ważne? Zanim zaczniesz poznawać tajemnice oddziaływania na innych... (59)
  • Nie od razu Kraków zbudowano! (61)
  • Czerp z przykładu wielkich tego świata - zostań Napoleonem swoich czasów! (62)
  • Tylko spokój nas uratuje! (65)
  • Bądź elastyczny! (66)
  • Przed jazdą sprawdź czystość filtra! (69)
  • Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (71)

PONADCZASOWE REGUŁY PERSWAZJI (74)

  • Poznaj i głęboko zakoduj pozytywną moc wpływania na innych! (74)
  • Co to jest to pierwsze wrażenie? (75)
  • "Działanie na skróty", czyli reguły wpływu społecznego w pigułce (78)
  • "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie", czyli czym jest wzajemność? (80)
  • Czy prawdą jest, że "kto się czubi, ten się lubi"? (86)
  • Od słowa do słowa i "klei" się rozmowa..., czyli "do zakochania jeden krok" (87)
  • Nie dla psa kiełbasa! (89)
  • "Jak wszyscy, to wszyscy! Babcia też!" (91)
  • A Tata Marcina powiedział, że... (93)
  • Poznaj zadziwiające prawdy o ludzkim zachowaniu! (95)

Część III: Etyczne wpływanie na ludzi (97)

KOTWICZENIE POŻĄDANYCH POSTAW W PODŚWIADOMOŚCI ROZMÓWCÓW (98)

  • O co "zahaczyć" w rozmowie, czyli sztuka kotwiczenia (98)
  • Kotwiczenie a tzw. "small talk" (103)
  • Puchary, ordery i nagród od cholery, czyli czym otacza się Twój klient? (104)
  • Najcenniejsze ciacho życia (109)
  • Nie udało się zakotwiczyć? No i co z tego? Rzucaj kotwicę dalej! (111)

BUDOWANIE PRZYJAZNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM (113)

  • Odmień szarą rzeczywistość! (113)
  • Gdzie ma swoje źródło samospełniająca się przepowiednia? (114)
  • Bądź niepoprawnym optymistą! (116)
  • Uświadom sobie, kiedy zdobywamy sympatię innych ludzi (117)
  • Zadbaj o dobre relacje ze swoimi klientami na poziomie niewerbalnym (118)
  • Czym zastąpić wiadro kleju? Znajdź wspólny temat do rozmowy (120)
  • Pamiętaj, by dawać więcej, aniżeli wcześniej obiecałeś (121)
  • Szacunek za szacunek - tym zdobywaj przyjaźń i zaufanie innych ludzi (122)
  • Wyrób w sobie podejście empatyczne (124)
  • I choć podobno "nie szata zdobi człowieka"... Dopasuj swój strój do stroju swojego rozmówcy (125)
  • W rozmowie wychwytuj i podkreślaj to, co wspólne dla Ciebie i rozmówcy (126)
  • Włóż skórę swojego rozmówcy! (128)
  • "Co nas nie zabije, to nas wzmocni", czyli przyznaj sobie prawo do popełniania błędów (129)

Część IV: Kształtowanie przyjaznych relacji międzyludzkich (131)

ZACIEŚNIANIE WIĘZI Z ROZMÓWCĄ (132)

  • Zidentyfikuj wspólnego wroga (132)
  • Opowiedz klientowi historię, w której odnajdzie on siebie (133)
  • Zaskocz pozytywnie swojego rozmówcę (135)
  • Zrozum znaczenie muzyki w procesie wpływu społecznego (135)
  • Wpływu wywieranie przez zaskakiwanie (137)
  • "Jak Cię widzą...", czyli o kształtowaniu własnego wizerunku i różnych imponderabiliach władzy (140)
  • Co daje ludziom atrakcyjność fizyczna? (143)
  • Uśmiechaj się podczas rozmowy telefonicznej! (144)

NATURA LUDZKA A ROZPOZNAWANIE PRAWDZIWYCH INTENCJI ROZMÓWCY (146)

  • Informacje chłoniemy przez skórę! (147)
  • Wzrokowiec, słuchowiec czy kinestetyk? Jaki cechuje Cię system reprezentacyjny? (151)
  • Mów językiem ciała swojego rozmówcy! (154)
  • "Czy te oczy mogą kłamać?" Z pewnością nie! (156)

MISTRZOSTWO W PRZEKONYWANIU (160)

  • Statystyki morderstw a zmiana pierwotnych przekonań (160)
  • Miej świadomość tego, jak działa na ludzi konkretyzacja (161)
  • Opanuj emocje w kontakcie z trudnym klientem (163)
  • Utrwalaj oczekiwane postawy! (164)
  • Wyobraźnia to iskra zapalna! Wzniecaj płomienie! (165)

Część V: Uwaga! Manipulacja (167)

NIEUCZCIWE MANIPULACJE (168)

  • Uważaj na oszustów, czyli słów kilka o tym, jak "zarządzać" emocjami (168)
  • Negatywna gra na emocjach (172)
  • "Bla, bla, bla...", czyli zgrabna ucieczka od meritum (173)
  • Jak umiejętniej przebijać "emocjonalne balony"? (174)
  • Jaki wpływ ma technika ju-jitsu nie tylko na tatami? (176)

RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM (180)

  • "Bić albo nie bić?". Oto jest pytanie! (180)
  • Jak podejść do problemu agresji klienta? (183)
  • Znajdź i w miarę możliwości precyzyjnie określ swoje granice wytrzymałości (184)
  • Jak radzić sobie z emocjami trudnego klienta? (184)
  • Bądź asertywny, kiedy jest to potrzebne, czyli jak odmawiać z gracją i szacunkiem dla innych i samego siebie (185)

Część VI: Lingwistyka w praktyce nie tylko biznesowej (189)

LINGWISTYCZNE TECHNIKI HIPNOTYZUJĄCE LUDZKI UMYSŁ (190)

  • "Tylko niech pan nie myśli, że chciałbym pana oszukać!" (190)
  • Jaki produkt potrafisz stworzyć z niespełna 1,5 kg szarej masy? (191)
  • "Kocham cię, ALE...!", czyli jak wpływa na nas zabójcza siła szyku zdań? (198)
  • Spróbuj nie czytać tego, co jest napisane poniżej! (201)
  • Coś, o czym wiedzą tylko wybrańcy! [Lepiej nie zaglądaj na tę stronę!] (203)
  • Obnażona tajemnica konia trojańskiego, czyli presupozycje zaprzęgnięte do działania (205)
  • Kawa czy herbata? (205)
  • Zanim zaczniesz odnosić spektakularne sukcesy, zrób jeszcze tylko jedno... (207)
  • Zauważ, jak skuteczne jest malowanie obrazów w wyobraźni Twoich rozmówców (209)
  • Zbieranie "TAK-ów", czyli czego naprawdę dotyka kotwica rzucona przez polityka? (211)
  • "I co ty na to, kochanie?", czyli "domowe" kotwice werbalne (214)

INNE REGUŁY LINGWISTYCZNE WPŁYWU SPOŁECZNEGO (217)

  • Poznaj magiczną moc pytań kierunkowych (217)
  • Co to znaczy: "odpowiednie dać rzeczy słowo"? (218)
  • Zrozum rolę narracji w strukturalizowaniu faktów i dowodów (219)
  • Personalizuj polecenia (219)
  • Dostosuj słownictwo do odbiorcy (221)
  • Przestrzegaj zakaziku używanka zdrobnionek! (221)
  • Pomyśl, czy to, co mówisz, jest tak samo rozumiane przez osobę, która Cię słucha (223)
  • Miej świadomość możliwości rozszerzania lub zawężania skali odpowiedzi! (223)
  • "Ale plama", czyli kiedy "zwróć uwagę = odwróć uwagę"? (224)
  • Niedoceniana siła akcentowania (225)
  • Kiedy słuchają nas jak zgaszonego radia? (226)

WYBRANE TECHNIKI LINGWISTYCZNE W SPRZEDAŻY (227)

  • "Nie chciałbym, żeby podejmował pan decyzję o kupnie już teraz!", czyli działanie słowa "NIE" w handlu (227)
  • Na klienta "hak"? 3 × TAK! czyli kotwiczenie w negocjacjach handlowych (228)
  • Wsiądź do ekspresu relacji "pożądanie - posiadanie" (229)
  • Otrzyjmy się o up-selling, czyli jaką siłę ma zadawanie dodatkowych pytań w sprzedaży (231)

Część VII: Sztuka skutecznej sprzedaży (233)

TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU W SPRZEDAŻY (234)

  • Czas na zmiany! Zakasaj rękawy i do dzieła! (234)
  • Natural Born Killers? (235)
  • Buduj bazę wiedzy nt. swojego produktu (usługi), konkurencji i branży (236)
  • Emocje w sprzedaży (238)
  • Sprzedaż to entuzjazm i zaangażowanie w to, co robisz (240)
  • Zastanów się: co właściwie sprzedajesz? (242)
  • Poznaj najkrótszą receptę na sukces w sprzedaży (242)
  • Rozkład sił, czyli co wpływa na wyniki sprzedażowe (244)
  • Wykorzystuj magiczną zasadę handlowania - słuchaj! (244)
  • Unikaj zadawania głupich pytań (245)
  • Pamiętaj o tym, że ludzie nie kupują produktów, ale korzyści, jakie one ze sobą niosą (247)
  • Staraj się postawić w sytuacji, w jakiej znajduje się Twój klient (250)
  • Na każdym poziomie obsługi służ pomocą swojemu klientowi! (252)
  • Pamiętaj, że niedopuszczalne jest sprzedawanie klientowi "na siłę" (253)
  • Cena nie jest celem sprzedaży! (261)
  • Dlaczego nie wygrywa się tylko ceną? (262)
  • "Szczęśliwa siódemka", czyli kilka słów o tym, jak kształtować ceny (263)
  • Wpływanie poprzez doświadczanie (264)
  • Zapomnieć? To niemożliwe!!! (265)
  • Zapisane = zaklepane! (265)
  • Bądź precyzyjny i... jeszcze bardziej precyzyjny! (266)
  • O jeden most za daleko, czyli co robić, by nie przegadać prezentacji handlowej (267)
  • "Wash and go", czyli z jednej strony słuchaj, a z drugiej wyrażaj zniecierpliwienie (269)
  • Zachowaj umiar w zażyłościach z klientami (269)
  • Uważaj! Mogą chcieć Cię wypróbować! (270)
  • Po raz kolejny powtarzam: wskaż na ludzi podobnych do klienta! (271)
  • Przekaz na temat swojego produktu opieraj na zasadzie kontrastów (271)
  • "Słodki niezdara", czyli dlaczego ludzie uwielbiają, gdy innym coś nie wychodzi (272)
  • "Nie-skrywane" słabości, czyli co zrobić, aby Twoje słabości pracowały dla Ciebie (273)
  • Buduj stosunki lojalnościowe z klientami (274)
  • Ostatni wygrywa, czyli co liczy się w sprzedaży nie tylko nieruchomości? (276)
  • Ograniczaj paletę barw! (276)
  • "Pod boki wzięci pseudodecydenci", czyli kto decyduje o zakupie? (278)
  • Koncentruj się na pomocy klientowi, a nie na zarabianiu pieniędzy! (279)

Część VIII: Źródła inspiracji (281)

  • "Na pożegnanie wszyscy razem...", czyli ZAMIAST PODSUMOWANIA (282)
  • POSŁOWIE (285)
  • Źródła, z których zaczerpnąłem także krople energii, czyli BIBLIOGRAFIA (287)
  • Spojrzenie w kierunku moich osobistych źródeł energii, czyli PODZIĘKOWANIA (289)
  • Jak dalej podlewać i pielęgnować Ogród Efektywnej Perswazji, czyli KONTAKT Z AUTOREM (291)

    Dodaj do koszyka Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.