reklama - zainteresowany?

KANON. Najważniejsze teksty Tygodnika Powszechnego - Sensus

KANON. Najważniejsze teksty Tygodnika Powszechnego
ebook
Autor: Opracowanie zbiorowe
ISBN: 978-83-936330-7-4
stron: 362, Format: ebook
Data wydania: 2015-04-22
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 9,73 zł (poprzednio: 11,87 zł)
Oszczędzasz: 18% (-2,14 zł)

Dodaj do koszyka KANON. Najważniejsze teksty Tygodnika Powszechnego

Tagi: Życiowe filozofie

Pasjonująca, ale także dramatyczna historia współczesnej  Polski znajduje odzwierciedlenie w najgłośniejszych artykułach, jakie przez ostatnich 70. lat publikował "Tygodnik Powszechny", jeden z  najważniejszych tygodników kształtujących opinię inteligentów.
Książkę z wyborem tych tekstów przygotowali Piotr Mucharski, redaktor naczelny "Tygodnika" oraz Tomasz Fiałkowski, członek redakcji "Tygodnika Powszechnego", krytyk literacki kryjący się pod pseudonimem Lektor.
W zbiorze znajdują się artykuły tak wybitnych autorów jak ks. Józef Tischner, ks. Michał Heller, Sławomir Mrożek, Barbara Skarga, Leszek Kołakowski, Andrzej Stasiuk, Jerzy Turowicz, o. Ludwik Wiśniewski i in.

Książkę ilustrują plakaty, przygotowane na jubileusz przez znakomitych polskich grafików, m. in. przez Macieja Sieńczyka, Wiesława Rosochę i Andrzeja Dudzińskiego.

Dodaj do koszyka KANON. Najważniejsze teksty Tygodnika Powszechnego

 

Osoby które kupowały "KANON. Najważniejsze teksty Tygodnika Powszechnego", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury
  • Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić siÄ™ od poczucia winy i odnaleźć drogÄ™ do szczęścia
  • Mantra ciszy. 7 reguÅ‚ duchowej Å›cieżki
  • SpoÅ‚eczne Å›wiaty. Teoria - empiria - metody badaÅ„. Na przykÅ‚adzie Å›wiata wspinaczki

Dodaj do koszyka KANON. Najważniejsze teksty Tygodnika Powszechnego

Spis treści

KANON. Najważniejsze teksty Tygodnika Powszechnego eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka KANON. Najważniejsze teksty Tygodnika Powszechnego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.