Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą - Sensus
ISBN: 978-83-283-1440-5
stron: 328, Format: ebook
Data wydania: 2015-04-09
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)
Twój najcenniejszy kapitał
Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.
Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we wÅ‚asnym tempie i okazujesz ludziom należnÄ… uwagÄ™? Jakie wartoÅ›ci gÅ‚osisz, a jakimi kierujesz siÄ™ naprawdÄ™? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteÅ› postrzegany jako czÅ‚owiek rzetelny i spójny czy jako wÄ…tpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywoÅ‚ujesz niepokój? Czego jesteÅ› obietnicÄ…?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija siÄ™ z krążącÄ… o Tobie opiniÄ… „wybrakowanego trabanta”.
Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?
Nie oburzaj siÄ™. ReputacjÄ™ każdy ma. JakÄ…Å›. I to „jakÄ…Å›” czyni różnicÄ™. Każdy z nas jest markÄ…. Niestety tylko nieliczni Å›wiadomie niÄ… zarzÄ…dzajÄ…. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonaÅ„, przyzwoitoÅ›ci i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z okreÅ›lonymi wartoÅ›ciami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje wÅ‚asny pomysÅ‚ na siebie. Każdy Å›wieci wyjÄ…tkowym Å›wiatÅ‚em wartoÅ›ciowego wnÄ™trza, bez koniecznoÅ›ci kreowania siÄ™ na kogoÅ›, kim nie jest.
Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.
Kiedy na poczÄ…tku mojej drogi zawodowej powiedziaÅ‚am sama o sobie: „Jestem markÄ…”– spotkaÅ‚o siÄ™ to raczej z brakiem zrozumienia, z komentarzami, że „markÄ…” może być produkt, a nie czÅ‚owiek. To byÅ‚o 20 lat temu. DziÅ› chyba wszyscy rozumiejÄ…, że każdy z nas JEST markÄ… i że trzeba o niÄ… dbać. Od lat, konsekwentnie, każdego dnia pracujÄ™ na wÅ‚asnÄ… markÄ™ poprzez… bycie sobÄ… i oddawanie siÄ™ pracy, która szczęśliwie okazaÅ‚a siÄ™ być mojÄ… wielkÄ… pasjÄ…. AutorkÄ™ tej książki znam od samego poczÄ…tku mojej drogi zawodowej – byÅ‚a mojÄ… pierwszÄ… w życiu szefowÄ… i kto wie, gdzie bym teraz byÅ‚a, gdyby nie Joanna, Jej mÄ…dre rady i to, że jako pierwsza we mnie uwierzyÅ‚a, zainwestowaÅ‚a swój czas i energiÄ™. „JesteÅ› markÄ…” to książka o tym, jak mÄ…drze siÄ™ rozwijać, jak dobrze zarzÄ…dzać sobÄ… na różnych pÅ‚aszczyznach życia, nie tylko zawodowego, żeby osiÄ…gnąć sukces. Ale nie taki materialny, tylko prawdziwy, kompleksowy. Taki, który daje prawdziwe speÅ‚nienie. Polecam.
Martyna Wojciechowska, podróżniczka, redaktor naczelna „National Geographic Polska”
Drogi Korpo-czÅ‚owieku – bez wzglÄ™du na to na jakim szczeblu kariery siÄ™ znajdujesz. Start-upie. Studencie pozbawiony być może nadziei na wspaniaÅ‚Ä… karierÄ™. Polityku lub DziaÅ‚aczu. Artysto. Pisarzu i Dziennikarzu. I Ty ZwykÅ‚y Przechodniu, który przypadkiem siÄ™gnÄ…Å‚eÅ› po tÄ™ książkÄ™. Wiedz, że jesteÅ› markÄ…. Chcesz czy nie chcesz – jesteÅ› markÄ…. I Twoja przyszÅ‚ość zależy od tego, czy zdasz sobie z tego sprawÄ™ i czy nauczysz siÄ™ swojÄ… markÄ… zarzÄ…dzać. Takie czasy. W internetowej wiosce jakÄ… staje siÄ™ Å›wiat spoÅ‚ecznoÅ›ciowych portali, komunikatorów i serwerowych chmur, caÅ‚e Twoje życie, wszystko co mówisz, robisz – lub czego nie robisz – tworzy TwojÄ… markÄ™. Bo nawet gdy CiÄ™ tam nie ma, to widać, że CiÄ™ nie ma. A na dodatek nikt Ci wtedy nie zaufa. WiÄ™c nigdy nie dość wiedzy i uwagi w tej sprawie. Bo Sieć to nie konfesjonaÅ‚ – nie wybacza i nie wymazuje niczego. Książka, którÄ… trzymasz w rÄ™ku najpierw pogodnie uzmysÅ‚owi Ci tÄ™ bolesnÄ… prawdÄ™, a potem jak spolegliwy coach poprowadzi prostÄ… drogÄ… do Twojej wÅ‚asnej, godnej Ciebie marki. Ta profesjonalna a jednoczeÅ›nie ciepÅ‚o i jasno napisana książka przekona CiÄ™ także do optymistycznej wizji przyszÅ‚ego Å›wiata – o co dzisiaj coraz trudniej. Przekonasz siÄ™ wiÄ™c, do wizji Å›wiata dobrej marki i ekonomii dzielenia siÄ™, w którym egoizm, szalbierstwo, arogancja i agresja przestanÄ… siÄ™ opÅ‚acać – a dobra marka i wynikajÄ…ce z niej zaufanie stanÄ… siÄ™ najbardziej poszukiwanym dobrem. Z caÅ‚Ä… pewnoÅ›ciÄ… jest tak, że im wiÄ™cej ludzi przeczyta tÄ™ mÄ…drÄ… książkÄ™, tym bardziej prawdopodobnÄ… ta piÄ™kna wizja stawać siÄ™ bÄ™dzie.
Wojciech Eichelberger, Dyrektor Instytutu Psychoimmunologii – IPSI, www.ipsi.pl
Ta książka to prezent. Dla każdego. Spraw go innym – lub sobie. OsiÄ…gniesz wszystko – jeÅ›li tylko chcesz. ZarzÄ…dź swoim życiem. Jak? Buduj zaufanie, reputacjÄ™, markÄ™ osobistÄ…. To najcenniejszy kapitaÅ‚ ludzi sukcesu. Odważ siÄ™ być tym kim chcesz. Konkretne, przyjazne, rady i doÅ›wiadczenia mÄ…drej profesjonalistki. MógÅ‚bym siÄ™ podpisać pod każdym zdaniem!
Tadeusz Żórawski, CEO/Prezes Zarządu UM /Universal McCann
Osoby które kupowały "Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą", wybierały także:
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 63,60 zł, (15,90 zł -75%)
- Handlowanie to gra 53,46 zł, (13,90 zł -74%)
- Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy 46,07 zł, (12,90 zł -72%)