reklama - zainteresowany?

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą - Sensus

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
mp3
Autor: Joanna Malinowska-Parzydło
ISBN: 978-83-283-4026-8
stron: 328, Format: mp3
Data wydania: 2017-12-14
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 37,94 zł)
Oszczędzasz: 66% (-25,04 zł)

Dodaj do koszyka Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Tagi: Psychologia pracy | Rozwój intelektualny

Twój najcenniejszy kapitał

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”.

Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?

Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.

Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.


Kiedy na początku mojej drogi zawodowej powiedziałam sama o sobie: „Jestem marką”– spotkało się to raczej z brakiem zrozumienia, z komentarzami, że „marką” może być produkt, a nie człowiek. To było 20 lat temu. Dziś chyba wszyscy rozumieją, że każdy z nas JEST marką i że trzeba o nią dbać. Od lat, konsekwentnie, każdego dnia pracuję na własną markę poprzez… bycie sobą i oddawanie się pracy, która szczęśliwie okazała się być moją wielką pasją. Autorkę tej książki znam od samego początku mojej drogi zawodowej – była moją pierwszą w życiu szefową i kto wie, gdzie bym teraz była, gdyby nie Joanna, Jej mądre rady i to, że jako pierwsza we mnie uwierzyła, zainwestowała swój czas i energię. „Jesteś marką” to książka o tym, jak mądrze się rozwijać, jak dobrze zarządzać sobą na różnych płaszczyznach życia, nie tylko zawodowego, żeby osiągnąć sukces. Ale nie taki materialny, tylko prawdziwy, kompleksowy. Taki, który daje prawdziwe spełnienie. Polecam.

Martyna Wojciechowska, podróżniczka, redaktor naczelna „National Geographic Polska”

Drogi Korpo-człowieku – bez względu na to na jakim szczeblu kariery się znajdujesz. Start-upie. Studencie pozbawiony być może nadziei na wspaniałą karierę. Polityku lub Działaczu. Artysto. Pisarzu i Dziennikarzu. I Ty Zwykły Przechodniu, który przypadkiem sięgnąłeś po tę książkę. Wiedz, że jesteś marką. Chcesz czy nie chcesz – jesteś marką. I Twoja przyszłość zależy od tego, czy zdasz sobie z tego sprawę i czy nauczysz się swoją marką zarządzać. Takie czasy. W internetowej wiosce jaką staje się świat społecznościowych portali, komunikatorów i serwerowych chmur, całe Twoje życie, wszystko co mówisz, robisz – lub czego nie robisz – tworzy Twoją markę. Bo nawet gdy Cię tam nie ma, to widać, że Cię nie ma. A na dodatek nikt Ci wtedy nie zaufa. Więc nigdy nie dość wiedzy i uwagi w tej sprawie. Bo Sieć to nie konfesjonał – nie wybacza i nie wymazuje niczego. Książka, którą trzymasz w ręku najpierw pogodnie uzmysłowi Ci tę bolesną prawdę, a potem jak spolegliwy coach poprowadzi prostą drogą do Twojej własnej, godnej Ciebie marki. Ta profesjonalna a jednocześnie ciepło i jasno napisana książka przekona Cię także do optymistycznej wizji przyszłego świata – o co dzisiaj coraz trudniej. Przekonasz się więc, do wizji świata dobrej marki i ekonomii dzielenia się, w którym egoizm, szalbierstwo, arogancja i agresja przestaną się opłacać – a dobra marka i wynikające z niej zaufanie staną się najbardziej poszukiwanym dobrem. Z całą pewnością jest tak, że im więcej ludzi przeczyta tę mądrą książkę, tym bardziej prawdopodobną ta piękna wizja stawać się będzie.

Wojciech Eichelberger, Dyrektor Instytutu Psychoimmunologii – IPSI, www.ipsi.pl

Ta książka to prezent. Dla każdego. Spraw go innym – lub sobie. Osiągniesz wszystko – jeśli tylko chcesz. Zarządź swoim życiem. Jak? Buduj zaufanie, reputację, markę osobistą. To najcenniejszy kapitał ludzi sukcesu. Odważ się być tym kim chcesz. Konkretne, przyjazne, rady i doświadczenia mądrej profesjonalistki. Mógłbym się podpisać pod każdym zdaniem!

Tadeusz Żórawski, CEO/Prezes Zarządu UM /Universal McCann

Dodaj do koszyka Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

 

Osoby które kupowały "Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą", wybierały także:

  • Kompetencje menedżera
  • Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
  • Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
  • Handlowanie to gra

Dodaj do koszyka Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Spis treści

Jeste mark. Jak odnie sukces i pozosta sob Audiobook -- spis treci

  • Wstp (9)
  • Podzikowania (19)
  • Martyna Wojciechowska. Ambasadorka ksiki (21)

Rozdzia 1. Brylant Marki(c). Bd najlepsz wersj siebie (25)

  • Masz wybór, a nawet wiele wyborów (27)
  • Marka premium (29)

Rozdzia 2. Reputacja 2.0. W poszukiwaniu wartociowego czowieka (35)

  • Zaufanie 2.0 (38)
  • Powrót do równoci, braterstwa i wspóplemieców (44)
  • Czym jest kapita reputacji? (50)
  • Twoja reputacja w wiecie ludzi i technologii (54)
  • Na zakoczenie drugiego rozdziau (62)

Rozdzia 3. Marka osobista. Efekt uwanego ycia (65)

  • Marka - drogowskaz, bractwo czy religia? (67)
  • Czym NIE jest marka (71)
  • Czym jest marka osobista (77)
  • Mie mark czy by mark? (79)
  • Marka to obietnica (84)
  • Tosamo marki (90)
  • Korzyci zawodowe z silnej marki (97)
  • Korzyci z silnej marki osobistej w yciu prywatnym (106)
  • Podsumowanie (109)

Rozdzia 4. Lekcja siebie. Plankton czy Ten, który rzdzi wiatem (113)

  • Bilans otwarcia na dalsze ycie (116)
  • Twój stosunek do siebie (122)
  • A zatem jaka jest Twoja historia? (125)
  • Twoja wizja, czyli o co Ci chodzi w yciu (134)
  • Twoja yciowa misja (135)
  • Przeomowe momenty (136)
  • Twoje talenty (138)
  • Twoje nieodnawialne "zasoby" (140)
  • Wntrze, opakowanie czy opakowane atrakcyjne wntrze? (153)
  • Twoja wewntrzna wolno (155)
  • A teraz opowiedz mi swoj histori (156)
  • Podsumowanie (158)

Rozdzia 5. Kim jeste - kopi czy oryginaem? (161)

  • Pozycjonowanie marki - kto i co ma o Tobie myle? (166)
  • Midzy "scen ycia" a "charakteryzatorni" (169)
  • Jak o Tobie myl? (174)
  • Segmentacja - czyja opinia Ci interesuje (176)
  • Kto i co ma o Tobie mówi? (183)
  • Twój benchmark w wiecie marek (186)
  • Podsumowanie (189)

Rozdzia 6. Odwa si by tym, kim chcesz (191)

  • Co to znaczy zarzdza sob lub mark osobist? (193)
  • Konkurenci? Ale o kogo chodzi? (200)
  • Wyrazisty bohater w anonimowym tumie (202)
  • Twoja unikalno (205)
  • Zmapowane wraenia (208)
  • Mantra ycia, czyli Twoja droga do mistrzostwa (210)
  • Mantra marki (216)
  • Wartociowy czy wany? (218)
  • Pozycjonowanie przez wartoci (219)
  • Wartociowy czy lubiany? (223)
  • Podsumowanie (225)

Rozdzia 7. Komunikuj si, zbuduj wpyw i zaznacz swoj obecno (231)

  • Komunikacja marki - efekt, a nie intencja (233)
  • Mów ze wiadomoci celu (233)
  • Komunikacja marketingowa w piguce (236)
  • Zintegrowana komunikacja marki osobistej (240)
  • Haas wokó czowieka - czy to kryterium sukcesu? (245)
  • Grzmisz, mówisz czy szepczesz? (247)
  • Sze grzechów gównych zwizanych z zabieraniem gosu (251)
  • Co mówi Twój wizerunek, czyli waciwe symbole, "opakowanie" i "rekwizyty" (253)
  • Bynajmniej. Co ma Polak na jzyku (255)
  • Jak warto ma Twój gos w kontaktach zawodowych (260)
  • Jak brzmi Twój cyfrowy gos? (263)
  • O jedno zdjcie za duo (266)
  • Zauwa mnie! Rzecz o selfie (270)
  • Jak liczba lajków i hejtów wpywa na Twoje ycie (273)
  • Co Ci ukrad internet? (276)
  • Content marketing w budowaniu marki osobistej (279)
  • E-pajczyna - tkasz czy jeste uwikany? (285)
  • O jeden klik za daleko, czyli Twoje dotychczasowe kryzysy komunikacji marki (290)
  • Podsumowanie (294)

Rozdzia 8. Twoja marka premium. Zmierz swoj skuteczno i wituj sukces (297)

  • Marki osobiste. Galeria premium (300)
  • Personal Brand Manager(c) - profil rekrutacyjny (305)
  • Wskaniki do pomiaru sukcesu (307)
  • O czym powiniene pamita, budujc mark osobist? (312)
  • Kwintesencja Ciebie (314)
  • Koniec na dobry pocztek... (316)

Dodatek. Narzdzia marketingowe uyteczne w komunikacji marki osobistej (317)

Bibliografia (325)

Dodaj do koszyka Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.