Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem - Sensus

ISBN: 978-83-283-8134-6
stron: 160, Format: mp3
Data wydania: 2021-06-01
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 36,86 zł)
Oszczędzasz: 65% (-23,96 zł)
Wszystko zaczyna się od... rozmowy
Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa.
To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza. I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy.
Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami?
- Odważnie
- Mądrze
- Życzliwie
- Odpowiedzialnie
Osoby które kupowały "Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem", wybierały także:
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 63,60 zł, (15,90 zł -75%)
- Handlowanie to gra 53,46 zł, (13,90 zł -74%)
- Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy 46,07 zł, (12,90 zł -72%)
Spis treści
Jak to powiedzie? Rozmawiaj z odwag, yczliwoci i zaangaowaniem Audiobook -- spis treci
Wstp 9
Rozdzia 1. Kontakt 15
- Kiedy zaczyna si kontakt 19
- Kontakt oparty na wspóczuciu 22
- Odwaga 23
- Mdro 24
- yczliwo 26
- Odpowiedzialno 28
- Sia zaoe 30
- Jak si uczy bycia w kontakcie - wiczenie 32
Rozdzia 2. Znaczenie intencji 35
- Model intencja - uwaga - nastawienie 38
- Manipulacja kontra dobra relacja 41
- Jak masz intencj - wiczenie 45
Rozdzia 3. Rozmowy w pracy 47
- Porzuceni przez szefów 50
- Kwestionujcy sens rozmów z menederami 54
- Dlaczego tu pracujesz? 56
- Rozmawiaj z ludmi, menederze 61
- Gdy masz pytania 74
- Tematy przemilczane 75
- Co pokazaa pandemia w sprawie rozmów szefów z pracownikami 77
- Nie mam narzdzi do motywowania 86
- Wspóczucie a empatia 86
- Jak zbudowa empatyczne podejcie w kontakcie z drug osob 89
- Przygotuj si do rozmowy - wiczenie 94
Rozdzia 4. Jakie rozmowy kalecz relacje zawodowe 97
- Czego nie robi - krytyka, która zabija 99
- Suchanie donosów to nie miara zainteresowania 103
- Pojedynczo tak, razem nie 104
- Obrazi si 109
- Obieca, ale nie dotrzyma sowa 111
- Co ci niepokoi, menederze? - wiczenie 111
- Czym jest superwizja 112
Rozdzia 5. Praktyka rozmawiania w sytuacjach zawodowych 115
- Sposób mówienia 117
- Zadawanie pyta 119
- Czego unika 121
- Waga sowa 126
- Powiedz jak w radio - wiczenie 128
Rozdzia 6. Jak bdziemy rozmawia w przyszoci 129
- Zmie wektor 134
- Znaczenie wasnej odrbnoci 136
- Pytaj o sens 137
- Kompetencje i zaangaowanie wida w zachowaniach 142
- Miejsce na wspóczucie 145
- Co milenialsi sysz inaczej 147
- Porozmawiaj z milenialsem - wiczenie 149
Zakoczenie 151
- Po co by odwanym szefem 154
- Jaka mdro ma znaczenie w relacji szef - pracownik 156
- Miejsce yczliwoci w relacjach zawodowych 157
- Od czego zaley odpowiedzialno w funkcjonowaniu zawodowym 157
- Jak rozwija wspóczucie, by suyo relacjom 158