reklama - zainteresowany?

Jak skutecznie omijać NIE w biznesie. Mowa ciała i strategie wywierania wpływu - Sensus

Jak skutecznie omijać NIE w biznesie. Mowa ciała i strategie wywierania wpływu
Autor: Harris Vincent, Goerger Harlan H.
Tłumaczenie: Grzegrzółka Liliana
ISBN: 978-8-3637-7356-4
stron: 192, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 28,54 zł (poprzednio: 36,59 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,05 zł)

Dodaj do koszyka Jak skutecznie omijać NIE w biznesie. Mowa ciała i strategie wywierania wpływu

Tagi: Psychologia pracy

Przeczytaj tę książkę już dzisiaj! Zacznij omijać "NIE" od jutra!

Na podstawie ciekawych i zajmujących analiz przypadków i przykładów Vincent Harris i Harlan Goerger pokazują, jak można odnieść sukces w sprzedaży. Uczą jak całkowicie zlikwidować opór rozmówcy. W 30 kolejnych rozdziałach pokazują ponad 30 nowatorskich metod, które można wykorzystać, aby omijać Nie klienta bez zmniejszania marży. Wszystkie techniki są opisane w jasny i przejrzysty sposób, i zawierają obrazowe przykłady ich zastosowania.

Fragment ze wstępu:
Czy ja sugeruję, że wykorzystując wiedzę zdobytą dzięki tej książce nigdy nie usłyszysz odpowiedzi "Nie"? Pozwól, że zadam Ci pytanie: czy byłbyś zadowolony, gdybyś mógł zmniejszyć częstotliwość odpowiedzi "Nie" o połowę? Jeśli powiedziałeś "TAK!", bądź cierpliwy, ponieważ czeka cię interesująca podróż, dzięki której zdobędziesz odpowiednie umiejętności, by to osiągnąć. Poradnik ten daje ci najnowocześniejsze narzędzia, jakie tylko można znaleźć, by "Ominąć Nie". Jeśli zdecydujesz się ich użyć, przyniosą Ci one korzyści, których nawet nie możesz sobie wyobrazić - na razie.
Wybrane opinie o książce:
Ta książka pokazuje, jak natychmiast nawiązać dobre stosunki z klientami, jak zmniejszyć opór kupującego i stać się bardziej wiarygodnym w relacjach z każdym klientem. - Brian Tracy

Dodaj do koszyka Jak skutecznie omijać NIE w biznesie. Mowa ciała i strategie wywierania wpływu

 

Osoby które kupowały "Jak skutecznie omijać NIE w biznesie. Mowa ciała i strategie wywierania wpływu", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy

Dodaj do koszyka Jak skutecznie omijać NIE w biznesie. Mowa ciała i strategie wywierania wpływu

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak skutecznie omijać NIE w biznesie. Mowa ciała i strategie wywierania wpływu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.