reklama - zainteresowany?

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej - Sensus

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej
ebook
Autor: Andrzej Batko
ISBN: 978-83-246-6742-0
stron: 120, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej

Tagi: Perswazja i NLP

Dlaczego tylko podczas niektórych prezentacji handlowych klienci sÅ‚uchajÄ… i oglÄ…dajÄ… z wypiekami na twarzy, czujÄ… siÄ™ podekscytowani, z przekonaniem kupujÄ…, nigdy nie zwracajÄ… towaru i polecajÄ… produkt swoim znajomym?…

Jeżeli jesteÅ› handlowcem i prezentujesz oferty klientom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawÄ™ obronnÄ…, podejrzliwość, wahanie siÄ™ i podchwytliwe pytania…

Ale bywa też inaczej.

Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi.

Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, żeby to mieć. W moich myślach uruchamiał się kalkulator, wyliczający różne opcje i sposoby zdobycia pieniędzy na zakup. Cena traciła na znaczeniu, bo najważniejsze było pragnienie, aby to mieć! Stan, w jakim się znajdowałem, można podsumować jednym zdaniem: "Wyżebrzę, pożyczę albo ukradnę, ale będę to mieć!".

Jak bardzo zależy Ci na tym, aby klienci w taki sposób reagowali na Twoją prezentację?

Jeżeli myÅ›lisz sobie teraz, że owszem, ale nie z Twoimi klientami, nie przy tym produkcie, nie w tej sytuacji, nie na tym rynku, nie w tym kraju lub mieÅ›cie, ta książka może okazać siÄ™ najważniejszÄ… zwrotnicÄ… w Twoim życiu zawodowym. ZwrotnicÄ…, która przekieruje CiÄ™ na nowy tor — Å‚atwiejszej pracy, wielokrotnie wiÄ™kszych pieniÄ™dzy, dostatku i zrealizowanych marzeÅ„!

Zacznij przyprawiać swoje handlowe relacje szczyptą hipnozy. Wywołuj u rozmówcy stan, w którym nie może i nie chce oderwać uwagi od Ciebie i Twojej oferty. Stan, kiedy wpływasz na percepcję, emocje i zachowanie drugiego człowieka. Stan kupowania!

Dodaj do koszyka Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej

 

Osoby które kupowały "Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu

Dodaj do koszyka Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej

Spis treści

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej eBook -- spis treści

WstÄ™p (9) Dlaczego tylko w czasie niektórych handlowych klienci sÅ‚uchajÄ… i oglÄ…dajÄ… z wypiekami na twarzy, czujÄ… siÄ™ podekscytowani, z przekonaniem kupujÄ…, nigdy nie zwracajÄ… towaru i polecajÄ… produkt swoim znajomym? Dlaczego coraz rzadziej tak siÄ™ dzieje na Twoich prezentacjach?

1. Ale czasem bywa inaczej... (11) Niektóre prezentacje handlowe majÄ… dziaÅ‚anie wrÄ™cz hipnotyczne. PrzykuwajÄ… uwagÄ™, rozpalajÄ… wyobraźniÄ™ i wywoÅ‚ujÄ… niepohamowanÄ… chęć i potrzebÄ™ dziaÅ‚ania. Co w nich jest takiego?

2. Co hipnoza może mieć wspólnego z prezentowaniem oferty handlowej? (15) Które elementy warsztatu hipnotyzera zwiÄ™kszajÄ… "hipnotyczne" dziaÅ‚anie prezentacji? Przecież nie wahadeÅ‚ko i okrzyk "Åšpijjjj!". Jest w hipnozie coÅ›, czego widz nie zauważa, i co dziaÅ‚a najsilniej. W skutecznej prezentacji handlowej jest podobnie.

3. Najważniejsze narzÄ™dzie, czyli Ty (19) Wyobraź sobie, że za chwilÄ™ weźmiesz udziaÅ‚ w spotkaniu, od którego zależy, czy bÄ™dziesz klepaÅ‚ biedÄ™, czy raczej staniesz siÄ™ szczęśliwym bogaczem. Czy tak jak wiÄ™kszość rozsÄ…dnych ludzi zamierzasz siÄ™ Å‚adnie i elegancko ubrać? Wbrew pozorom, ten rozdziaÅ‚ nie bÄ™dzie poÅ›wiÄ™cony modzie, kostiumom, garniturom, krawatom czy też butom.

4. Co jeszcze możesz zrobić, żeby zadbać o swój stan emocjonalny? (27) WpÅ‚yw wyobraźni na Twój stan emocjonalny i sposoby kontrolowania tego wpÅ‚ywu. Od maÅ‚ego drobiazgu w Twojej gÅ‚owie zależą Twoje zarobki.

5. Dwa mózgi, a tylko jeden kupuje... (31) JeÅ›li myÅ›lisz, że dokonujesz rozsÄ…dnych i racjonalnych wyborów, to siÄ™ mylisz. Podobnie jak Twoi klienci. Czy na pewno przemawiasz do wÅ‚aÅ›ciwej póÅ‚kuli?

6. Etapy prezentacji - który jest najważniejszy? (37) PodstÄ™pne pytanie i zaskakujÄ…ca odpowiedź. JeÅ›li wydaje Ci siÄ™, że odpowiedź brzmi "wszystkie etapy sÄ… najważniejsze", to znowu siÄ™ mylisz!

7. Musisz to wiedzieć, zanim zaczniesz stosować strategie hipnotycznej prezentacji! (41) Jak handlowcy zainstalowali klientom "antysprzedażowy firewall", który obezwÅ‚adnia i rozbraja TwojÄ… prezentacjÄ™ handlowÄ….

8. W jaki sposób zawalczyć o uwagÄ™ klienta, czyli hipnotyczne otwarcie (45) Jak przy użyciu hipnozy upolować uwagÄ™ klienta?

9. "Boję się, że się wygłupię" (51) Dlaczego lepiej się "wygłupić" i wzbogacić, niż z powagą ledwie wiązać koniec z końcem? Pułapka "pseudoprofesjonalizmu".

10. "Szuflada z przywilejami" (53) Jak uchronić siÄ™ przed zamkniÄ™ciem w niewÅ‚aÅ›ciwej szufladzie? Która szuflada jest wÅ‚aÅ›ciwa i jak do niej wskoczyć?

11. Hipnotyczne otwarcie, czyli Ty ich g... obchodzisz, tak samo jak Twoja oferta, Twój produkt i Twoje idee (57) Co naprawdÄ™ obchodzi klienta i kto jest dla niego oraz dla Ciebie najważniejszy?

12. JÄ™zyk żywych obrazów i gorÄ…cych uczuć, czyli dwa umysÅ‚y i dwa jÄ™zyki (61) Tu zaczyna siÄ™ prawdziwa hipnoza! Zgadza siÄ™, hipnoza. Czy można siÄ™ nauczyć jÄ™zyka podÅ›wiadomoÅ›ci i co Ci to da? Jak "hipnoza bez hipnozy" i komunikacja "poniżej poziomu radaru" pomaga w sprzedawaniu rzeczy, usÅ‚ug i idei?

13. Celem prezentacji nie jest dostarczanie informacji. Przynajmniej nie hipnotycznej prezentacji handlowej! (71) Jak handlowcy przeceniajÄ… znaczenie informacji i dlaczego wierzÄ…, że klient dokona na jej podstawie rozsÄ…dnego wyboru? Jak w ten sposób tracÄ… pieniÄ…dze na rzecz konkurencji?

14. Maskowanie, czyli jazda poniżej progu radaru! (75) Iluzjonista pomagaÅ‚ wygrywać wojskowym bitwy - pomyÅ›l, jak to, co jest ukryte, może pomóc zwyciężyć podczas prezentacji i sprzedaży!

15. Poznaj jego ból, rozdrap ranÄ™, pokaż, że jesteÅ› autorytetem, i zaproponuj balsam i lekarstwo, a nastÄ™pnie nakarm rozsÄ…dek (81) Zasady psychologii perswazji i brukowego copywritingu razem tworzÄ… potężne narzÄ™dzie sprzedażowe. Dowiedz siÄ™, w jaki sposób możesz tego użyć w swojej prezentacji handlowej.

16. Nakarm "rozsÄ…dek", czyli Å›wiadomÄ…, racjonalnÄ… część umysÅ‚u klienta (85) A co on lubi jeść? Jaka "dieta" uspokoi gÅ‚odnego "cenzora"? Praktyczne wskazówki dziaÅ‚ajÄ…ce jak pÅ‚ynny azot na zapalnik bomby!

17. Szczepionka przeciw "Wujowi Karolowi" (91) Podobno rozsÄ…dek jest sÅ‚abszy od pożądania, co zostaÅ‚o uwiecznione w wielu porzekadÅ‚ach na temat przepÅ‚ywu krwi z jednej części ciaÅ‚a do drugiej. CoÅ› w tym jest, również w kontekÅ›cie sprzedaży. Jak zabezpieczyć siÄ™ przed znienawidzonym "stornem" w sprzedaży bezpoÅ›redniej?

18. Umysł grupowy (97) Ludzi łatwiej przekonać, gdy są w grupie, niż każdego z nich osobno. Dlaczego tak jest?

19. Prawa psychologii tłumu i ich wykorzystanie w prezentacji grupowej (101) Coś więcej niż zasada konformizmu.

20. Organizacja otoczenia, które możesz najwygodniej dla siebie uksztaÅ‚tować, i to zanim goÅ›cie przyjdÄ… na prezentacjÄ™ (105) W sytuacji sprzedaży grupowej to wszystko pracuje dla Ciebie. I tylko Ty możesz to spieprzyć! Jak siÄ™ przed tym uchronić?

21. Zadbaj o miejsce pracy, czyli Å›wiatÅ‚o, dźwiÄ™k, powietrze (107) Dlaczego nie wystarczy wrÄ™czyć klientowi lub klientom kartki z wydrukowanÄ… informacjÄ… i czekać, by któryÅ› z nich pod wpÅ‚ywem tych informacji dokonaÅ‚ zakupu?

22. Czy nadal pamiÄ™tasz, co jest Twoim celem? (115) Najkrótszy rozdziaÅ‚, ale bardzo istotny!

23. Na koniec, czyli na nowy poczÄ…tek (117) Możesz prezentować swój produkt, swojÄ… usÅ‚ugÄ™ lub ideÄ™ milionom ludzi jednoczeÅ›nie, gdy wyjdziesz z sali lub pokoju w biurze i wejdziesz do...

Dodaj do koszyka Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.