reklama - zainteresowany?

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej - Sensus

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej
ebook
Autor: Andrzej Batko
ISBN: 978-83-246-6742-0
stron: 120, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej

Tagi: Perswazja i NLP

Dlaczego tylko podczas niektórych prezentacji handlowych klienci słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym?…

Jeżeli jesteś handlowcem i prezentujesz oferty klientom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość, wahanie się i podchwytliwe pytania…

Ale bywa też inaczej.

Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi.

Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, żeby to mieć. W moich myślach uruchamiał się kalkulator, wyliczający różne opcje i sposoby zdobycia pieniędzy na zakup. Cena traciła na znaczeniu, bo najważniejsze było pragnienie, aby to mieć! Stan, w jakim się znajdowałem, można podsumować jednym zdaniem: "Wyżebrzę, pożyczę albo ukradnę, ale będę to mieć!".

Jak bardzo zależy Ci na tym, aby klienci w taki sposób reagowali na Twoją prezentację?

Jeżeli myślisz sobie teraz, że owszem, ale nie z Twoimi klientami, nie przy tym produkcie, nie w tej sytuacji, nie na tym rynku, nie w tym kraju lub mieście, ta książka może okazać się najważniejszą zwrotnicą w Twoim życiu zawodowym. Zwrotnicą, która przekieruje Cię na nowy tor — łatwiejszej pracy, wielokrotnie większych pieniędzy, dostatku i zrealizowanych marzeń!

Zacznij przyprawiać swoje handlowe relacje szczyptą hipnozy. Wywołuj u rozmówcy stan, w którym nie może i nie chce oderwać uwagi od Ciebie i Twojej oferty. Stan, kiedy wpływasz na percepcję, emocje i zachowanie drugiego człowieka. Stan kupowania!

Dodaj do koszyka Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej

 

Osoby które kupowały "Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu

Dodaj do koszyka Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej

Spis treści

Hipnotyczna prezentacja w sprzeday bezporedniej eBook -- spis treci

Wstp (9) Dlaczego tylko w czasie niektórych handlowych klienci suchaj i ogldaj z wypiekami na twarzy, czuj si podekscytowani, z przekonaniem kupuj, nigdy nie zwracaj towaru i polecaj produkt swoim znajomym? Dlaczego coraz rzadziej tak si dzieje na Twoich prezentacjach?

1. Ale czasem bywa inaczej... (11) Niektóre prezentacje handlowe maj dziaanie wrcz hipnotyczne. Przykuwaj uwag, rozpalaj wyobrani i wywouj niepohamowan ch i potrzeb dziaania. Co w nich jest takiego?

2. Co hipnoza moe mie wspólnego z prezentowaniem oferty handlowej? (15) Które elementy warsztatu hipnotyzera zwikszaj "hipnotyczne" dziaanie prezentacji? Przecie nie wahadeko i okrzyk "pijjjj!". Jest w hipnozie co, czego widz nie zauwaa, i co dziaa najsilniej. W skutecznej prezentacji handlowej jest podobnie.

3. Najwaniejsze narzdzie, czyli Ty (19) Wyobra sobie, e za chwil wemiesz udzia w spotkaniu, od którego zaley, czy bdziesz klepa bied, czy raczej staniesz si szczliwym bogaczem. Czy tak jak wikszo rozsdnych ludzi zamierzasz si adnie i elegancko ubra? Wbrew pozorom, ten rozdzia nie bdzie powicony modzie, kostiumom, garniturom, krawatom czy te butom.

4. Co jeszcze moesz zrobi, eby zadba o swój stan emocjonalny? (27) Wpyw wyobrani na Twój stan emocjonalny i sposoby kontrolowania tego wpywu. Od maego drobiazgu w Twojej gowie zale Twoje zarobki.

5. Dwa mózgi, a tylko jeden kupuje... (31) Jeli mylisz, e dokonujesz rozsdnych i racjonalnych wyborów, to si mylisz. Podobnie jak Twoi klienci. Czy na pewno przemawiasz do waciwej pókuli?

6. Etapy prezentacji - który jest najwaniejszy? (37) Podstpne pytanie i zaskakujca odpowied. Jeli wydaje Ci si, e odpowied brzmi "wszystkie etapy s najwaniejsze", to znowu si mylisz!

7. Musisz to wiedzie, zanim zaczniesz stosowa strategie hipnotycznej prezentacji! (41) Jak handlowcy zainstalowali klientom "antysprzedaowy firewall", który obezwadnia i rozbraja Twoj prezentacj handlow.

8. W jaki sposób zawalczy o uwag klienta, czyli hipnotyczne otwarcie (45) Jak przy uyciu hipnozy upolowa uwag klienta?

9. "Boj si, e si wygupi" (51) Dlaczego lepiej si "wygupi" i wzbogaci, ni z powag ledwie wiza koniec z kocem? Puapka "pseudoprofesjonalizmu".

10. "Szuflada z przywilejami" (53) Jak uchroni si przed zamkniciem w niewaciwej szufladzie? Która szuflada jest waciwa i jak do niej wskoczy?

11. Hipnotyczne otwarcie, czyli Ty ich g... obchodzisz, tak samo jak Twoja oferta, Twój produkt i Twoje idee (57) Co naprawd obchodzi klienta i kto jest dla niego oraz dla Ciebie najwaniejszy?

12. Jzyk ywych obrazów i gorcych uczu, czyli dwa umysy i dwa jzyki (61) Tu zaczyna si prawdziwa hipnoza! Zgadza si, hipnoza. Czy mona si nauczy jzyka podwiadomoci i co Ci to da? Jak "hipnoza bez hipnozy" i komunikacja "poniej poziomu radaru" pomaga w sprzedawaniu rzeczy, usug i idei?

13. Celem prezentacji nie jest dostarczanie informacji. Przynajmniej nie hipnotycznej prezentacji handlowej! (71) Jak handlowcy przeceniaj znaczenie informacji i dlaczego wierz, e klient dokona na jej podstawie rozsdnego wyboru? Jak w ten sposób trac pienidze na rzecz konkurencji?

14. Maskowanie, czyli jazda poniej progu radaru! (75) Iluzjonista pomaga wygrywa wojskowym bitwy - pomyl, jak to, co jest ukryte, moe pomóc zwyciy podczas prezentacji i sprzeday!

15. Poznaj jego ból, rozdrap ran, poka, e jeste autorytetem, i zaproponuj balsam i lekarstwo, a nastpnie nakarm rozsdek (81) Zasady psychologii perswazji i brukowego copywritingu razem tworz potne narzdzie sprzedaowe. Dowiedz si, w jaki sposób moesz tego uy w swojej prezentacji handlowej.

16. Nakarm "rozsdek", czyli wiadom, racjonaln cz umysu klienta (85) A co on lubi je? Jaka "dieta" uspokoi godnego "cenzora"? Praktyczne wskazówki dziaajce jak pynny azot na zapalnik bomby!

17. Szczepionka przeciw "Wujowi Karolowi" (91) Podobno rozsdek jest sabszy od podania, co zostao uwiecznione w wielu porzekadach na temat przepywu krwi z jednej czci ciaa do drugiej. Co w tym jest, równie w kontekcie sprzeday. Jak zabezpieczy si przed znienawidzonym "stornem" w sprzeday bezporedniej?

18. Umys grupowy (97) Ludzi atwiej przekona, gdy s w grupie, ni kadego z nich osobno. Dlaczego tak jest?

19. Prawa psychologii tumu i ich wykorzystanie w prezentacji grupowej (101) Co wicej ni zasada konformizmu.

20. Organizacja otoczenia, które moesz najwygodniej dla siebie uksztatowa, i to zanim gocie przyjd na prezentacj (105) W sytuacji sprzeday grupowej to wszystko pracuje dla Ciebie. I tylko Ty moesz to spieprzy! Jak si przed tym uchroni?

21. Zadbaj o miejsce pracy, czyli wiato, dwik, powietrze (107) Dlaczego nie wystarczy wrczy klientowi lub klientom kartki z wydrukowan informacj i czeka, by który z nich pod wpywem tych informacji dokona zakupu?

22. Czy nadal pamitasz, co jest Twoim celem? (115) Najkrótszy rozdzia, ale bardzo istotny!

23. Na koniec, czyli na nowy pocztek (117) Moesz prezentowa swój produkt, swoj usug lub ide milionom ludzi jednoczenie, gdy wyjdziesz z sali lub pokoju w biurze i wejdziesz do...

Dodaj do koszyka Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.