reklama - zainteresowany?

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej - Sensus

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej
mp3
Autor: Andrzej Batko
ISBN: 978-83-283-5651-1
stron: 120, Format: mp3
Data wydania: 2019-02-04
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 34,86 zł)
Oszczędzasz: 63% (-21,96 zł)

Dodaj do koszyka Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej

Tagi: Perswazja i NLP

Dlaczego tylko podczas niektórych prezentacji handlowych klienci sÅ‚uchajÄ… i oglÄ…dajÄ… z wypiekami na twarzy, czujÄ… siÄ™ podekscytowani, z przekonaniem kupujÄ…, nigdy nie zwracajÄ… towaru i polecajÄ… produkt swoim znajomym?

Jeżeli jesteś handlowcem i prezentujesz oferty klientom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość, wahanie się i podchwytliwe pytania...

Ale bywa też inaczej.

Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi.

TowarzyszyÅ‚o temu coraz intensywniejsze pragnienie, żeby to mieć. W moich myÅ›lach uruchamiaÅ‚ siÄ™ kalkulator, wyliczajÄ…cy różne opcje i sposoby zdobycia pieniÄ™dzy na zakup. Cena traciÅ‚a na znaczeniu, bo najważniejsze byÅ‚o pragnienie, aby to mieć! Stan, w jakim siÄ™ znajdowaÅ‚em, można podsumować jednym zdaniem: "WyżebrzÄ™, pożyczÄ™ albo ukradnÄ™, ale bÄ™dÄ™ to mieć!".

Jak bardzo zależy Ci na tym, aby klienci w taki sposób reagowali na TwojÄ… prezentacjÄ™?

Jeżeli myÅ›lisz sobie teraz, że owszem, ale nie z Twoimi klientami, nie przy tym produkcie, nie w tej sytuacji, nie na tym rynku, nie w tym kraju lub mieÅ›cie, ta książka może okazać siÄ™ najważniejszÄ… zwrotnicÄ… w Twoim życiu zawodowym. ZwrotnicÄ…, która przekieruje CiÄ™ na nowy tor - Å‚atwiejszej pracy, wielokrotnie wiÄ™kszych pieniÄ™dzy, dostatku i zrealizowanych marzeÅ„!

Zacznij przyprawiać swoje handlowe relacje szczyptÄ… hipnozy. WywoÅ‚uj u rozmówcy stan, w którym nie może i nie chce oderwać uwagi od Ciebie i Twojej oferty. Stan, kiedy wpÅ‚ywasz na percepcjÄ™, emocje i zachowanie drugiego czÅ‚owieka. Stan kupowania!

Dodaj do koszyka Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej

 

Osoby które kupowały "Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu

Dodaj do koszyka Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej

Spis treści

Hipnotyczna prezentacja w sprzeda¿y bezpo¶redniej Audiobook -- spis tre¶ci

Wstêp (9) Dlaczego tylko w czasie niektórych handlowych klienci s³uchaj± i ogl±daj± z wypiekami na twarzy, czuj± siê podekscytowani, z przekonaniem kupuj±, nigdy nie zwracaj± towaru i polecaj± produkt swoim znajomym? Dlaczego coraz rzadziej tak siê dzieje na Twoich prezentacjach?

1. Ale czasem bywa inaczej... (11) Niektóre prezentacje handlowe maj± dzia³anie wrêcz hipnotyczne. Przykuwaj± uwagê, rozpalaj± wyobra¼niê i wywo³uj± niepohamowan± chêæ i potrzebê dzia³ania. Co w nich jest takiego?

2. Co hipnoza mo¿e mieæ wspólnego z prezentowaniem oferty handlowej? (15) Które elementy warsztatu hipnotyzera zwiêkszaj± "hipnotyczne" dzia³anie prezentacji? Przecie¿ nie wahade³ko i okrzyk "¦pijjjj!". Jest w hipnozie co¶, czego widz nie zauwa¿a, i co dzia³a najsilniej. W skutecznej prezentacji handlowej jest podobnie.

3. Najwa¿niejsze narzêdzie, czyli Ty (19) Wyobra¼ sobie, ¿e za chwilê we¼miesz udzia³ w spotkaniu, od którego zale¿y, czy bêdziesz klepa³ biedê, czy raczej staniesz siê szczê¶liwym bogaczem. Czy tak jak wiêkszo¶æ rozs±dnych ludzi zamierzasz siê ³adnie i elegancko ubraæ? Wbrew pozorom, ten rozdzia³ nie bêdzie po¶wiêcony modzie, kostiumom, garniturom, krawatom czy te¿ butom.

4. Co jeszcze mo¿esz zrobiæ, ¿eby zadbaæ o swój stan emocjonalny? (27) Wp³yw wyobra¼ni na Twój stan emocjonalny i sposoby kontrolowania tego wp³ywu. Od ma³ego drobiazgu w Twojej g³owie zale¿± Twoje zarobki.

5. Dwa mózgi, a tylko jeden kupuje... (31) Je¶li my¶lisz, ¿e dokonujesz rozs±dnych i racjonalnych wyborów, to siê mylisz. Podobnie jak Twoi klienci. Czy na pewno przemawiasz do w³a¶ciwej pó³kuli?

6. Etapy prezentacji - który jest najwa¿niejszy? (37) Podstêpne pytanie i zaskakuj±ca odpowied¼. Je¶li wydaje Ci siê, ¿e odpowied¼ brzmi "wszystkie etapy s± najwa¿niejsze", to znowu siê mylisz!

7. Musisz to wiedzieæ, zanim zaczniesz stosowaæ strategie hipnotycznej prezentacji! (41) Jak handlowcy zainstalowali klientom "antysprzeda¿owy firewall", który obezw³adnia i rozbraja Twoj± prezentacjê handlow±.

8. W jaki sposób zawalczyæ o uwagê klienta, czyli hipnotyczne otwarcie (45) Jak przy u¿yciu hipnozy upolowaæ uwagê klienta?

9. "Bojê siê, ¿e siê wyg³upiê" (51) Dlaczego lepiej siê "wyg³upiæ" i wzbogaciæ, ni¿ z powag± ledwie wi±zaæ koniec z koñcem? Pu³apka "pseudoprofesjonalizmu".

10. "Szuflada z przywilejami" (53) Jak uchroniæ siê przed zamkniêciem w niew³a¶ciwej szufladzie? Która szuflada jest w³a¶ciwa i jak do niej wskoczyæ?

11. Hipnotyczne otwarcie, czyli Ty ich g... obchodzisz, tak samo jak Twoja oferta, Twój produkt i Twoje idee (57) Co naprawdê obchodzi klienta i kto jest dla niego oraz dla Ciebie najwa¿niejszy?

12. Jêzyk ¿ywych obrazów i gor±cych uczuæ, czyli dwa umys³y i dwa jêzyki (61) Tu zaczyna siê prawdziwa hipnoza! Zgadza siê, hipnoza. Czy mo¿na siê nauczyæ jêzyka pod¶wiadomo¶ci i co Ci to da? Jak "hipnoza bez hipnozy" i komunikacja "poni¿ej poziomu radaru" pomaga w sprzedawaniu rzeczy, us³ug i idei?

13. Celem prezentacji nie jest dostarczanie informacji. Przynajmniej nie hipnotycznej prezentacji handlowej! (71) Jak handlowcy przeceniaj± znaczenie informacji i dlaczego wierz±, ¿e klient dokona na jej podstawie rozs±dnego wyboru? Jak w ten sposób trac± pieni±dze na rzecz konkurencji?

14. Maskowanie, czyli jazda poni¿ej progu radaru! (75) Iluzjonista pomaga³ wygrywaæ wojskowym bitwy - pomy¶l, jak to, co jest ukryte, mo¿e pomóc zwyciê¿yæ podczas prezentacji i sprzeda¿y!

15. Poznaj jego ból, rozdrap ranê, poka¿, ¿e jeste¶ autorytetem, i zaproponuj balsam i lekarstwo, a nastêpnie nakarm rozs±dek (81) Zasady psychologii perswazji i brukowego copywritingu razem tworz± potê¿ne narzêdzie sprzeda¿owe. Dowiedz siê, w jaki sposób mo¿esz tego u¿yæ w swojej prezentacji handlowej.

16. Nakarm "rozs±dek", czyli ¶wiadom±, racjonaln± czê¶æ umys³u klienta (85) A co on lubi je¶æ? Jaka "dieta" uspokoi g³odnego "cenzora"? Praktyczne wskazówki dzia³aj±ce jak p³ynny azot na zapalnik bomby!

17. Szczepionka przeciw "Wujowi Karolowi" (91) Podobno rozs±dek jest s³abszy od po¿±dania, co zosta³o uwiecznione w wielu porzekad³ach na temat przep³ywu krwi z jednej czê¶ci cia³a do drugiej. Co¶ w tym jest, równie¿ w kontek¶cie sprzeda¿y. Jak zabezpieczyæ siê przed znienawidzonym "stornem" w sprzeda¿y bezpo¶redniej?

18. Umys³ grupowy (97) Ludzi ³atwiej przekonaæ, gdy s± w grupie, ni¿ ka¿dego z nich osobno. Dlaczego tak jest?

19. Prawa psychologii t³umu i ich wykorzystanie w prezentacji grupowej (101) Co¶ wiêcej ni¿ zasada konformizmu.

20. Organizacja otoczenia, które mo¿esz najwygodniej dla siebie ukszta³towaæ, i to zanim go¶cie przyjd± na prezentacjê (105) W sytuacji sprzeda¿y grupowej to wszystko pracuje dla Ciebie. I tylko Ty mo¿esz to spieprzyæ! Jak siê przed tym uchroniæ?

21. Zadbaj o miejsce pracy, czyli ¶wiat³o, d¼wiêk, powietrze (107) Dlaczego nie wystarczy wrêczyæ klientowi lub klientom kartki z wydrukowan± informacj± i czekaæ, by który¶ z nich pod wp³ywem tych informacji dokona³ zakupu?

22. Czy nadal pamiêtasz, co jest Twoim celem? (115) Najkrótszy rozdzia³, ale bardzo istotny!

23. Na koniec, czyli na nowy pocz±tek (117) Mo¿esz prezentowaæ swój produkt, swoj± us³ugê lub ideê milionom ludzi jednocze¶nie, gdy wyjdziesz z sali lub pokoju w biurze i wejdziesz do...

Dodaj do koszyka Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.