reklama - zainteresowany?

Cztery filary zaufania. Jak uwierzyć w siebie, ludzi, Boga i życie - Sensus

Cztery filary zaufania. Jak uwierzyć w siebie, ludzi, Boga i życie
ebook
Autor: Iyanla Vanzant
TÅ‚umaczenie: Paulina Godlewska
ISBN: 978-83-7377-799-6
stron: 252, Format: ebook
Data wydania: 2016-05-30
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 30,01 zł (poprzednio: 34,90 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,89 zł)

Dodaj do koszyka Cztery filary zaufania. Jak uwierzyć w siebie, ludzi, Boga i życie

Tagi: Życiowe filozofie

Zaufanie jest koniecznym warunkiem ludzkiego życia. Buduje charakter i duchową siłę. To umiejętność, którą możesz w sobie rozwinąć, a dzięki tej książce dowiesz się jak tego dokonać. Autorka w inspirujący sposób wyjaśnia, jak zdobyć cztery filary zaufania - do siebie, do Boga, do innych oraz do życia. Dzięki temu będziesz mógł zaufać sobie, by świadomie czerpać z życia radość i cieszyć się każdą chwilą. Odnajdziesz wewnętrzne wsparcie i siłę nawet w obliczu problemów czy samotności. Jeśli z kolei będziesz ufał Bogu wzniesiesz się ponad swoje człowieczeństwo i odkryjesz prawdziwą tożsamość, z której płynie poczucie celu oraz miłość. Kiedy zaufasz innym rozwiniesz intuicję i pogłębisz więź z sobą, a życie zacznie dostarczać Ci inspiracji oraz motywacji. Poznaj potęgę zaufania.

Dodaj do koszyka Cztery filary zaufania. Jak uwierzyć w siebie, ludzi, Boga i życie

 

Osoby które kupowały "Cztery filary zaufania. Jak uwierzyć w siebie, ludzi, Boga i życie", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury
  • Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić siÄ™ od poczucia winy i odnaleźć drogÄ™ do szczęścia
  • Mantra ciszy. 7 reguÅ‚ duchowej Å›cieżki
  • SpoÅ‚eczne Å›wiaty. Teoria - empiria - metody badaÅ„. Na przykÅ‚adzie Å›wiata wspinaczki

Dodaj do koszyka Cztery filary zaufania. Jak uwierzyć w siebie, ludzi, Boga i życie

Spis treści

Dodaj do koszyka Cztery filary zaufania. Jak uwierzyć w siebie, ludzi, Boga i życie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.