reklama - zainteresowany?

Ciemna triada osobowości w środowisku pracy. Perspektywa interakcyjna - Sensus

Ciemna triada osobowości w środowisku pracy. Perspektywa interakcyjna
ebook
Autor: Elżbieta Sanecka
ISBN: 978-83-226-3917-7
stron: 268, Format: ebook
Data wydania: 2021-01-07
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 51,92 zł (poprzednio: 64,90 zł)
Oszczędzasz: 20% (-12,98 zł)

Dodaj do koszyka Ciemna triada osobowości w środowisku pracy. Perspektywa interakcyjna

Tagi: Psychologia pracy

Książka stanowi pierwsze na polskim rynku tak obszerne i kompleksowe opracowanie poÅ›wiÄ™cone funkcjonowaniu osób z „ciemnymi” cechami osobowoÅ›ci w Å›rodowisku pracy. W prezentowanej monografii „ciemnÄ…” stronÄ™ osobowoÅ›ci reprezentujÄ… trzy spoÅ‚ecznie szkodliwe cechy, tworzÄ…ce tak zwanÄ… ciemnÄ… triadÄ™: makiawelizm, narcyzm i psychopatia. W zwiÄ…zku z tym, że okreÅ›lone czynniki organizacyjne mogÄ… wzmacniać lub osÅ‚abiać negatywne oddziaÅ‚ywania cech ciemnej triady, istotnÄ… rolÄ™ odgrywa wÅ‚aÅ›ciwe zaprojektowanie miejsca pracy, uwzglÄ™dniajÄ…ce specyfikÄ™ funkcjonowania osób z „ciemnymi” cechami osobowoÅ›ci. Książka stanowi istotnÄ… praktycznÄ… wskazówkÄ™ w tym zakresie dla doradców i konsultantów personalnych, pracowników dziaÅ‚ów kadr oraz zarzÄ…dzajÄ…cych zasobami ludzkimi.

Dodaj do koszyka Ciemna triada osobowości w środowisku pracy. Perspektywa interakcyjna

 

Osoby które kupowały "Ciemna triada osobowości w środowisku pracy. Perspektywa interakcyjna", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Psychologia pieniÄ™dzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwoÅ›ci i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy

Dodaj do koszyka Ciemna triada osobowości w środowisku pracy. Perspektywa interakcyjna

Spis treści

Dodaj do koszyka Ciemna triada osobowości w środowisku pracy. Perspektywa interakcyjna

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.