reklama - zainteresowany?

Bądź liderem - Sensus

Bądź liderem
Autor: Maxwell John C.
TÅ‚umaczenie: Doroba anita
ISBN: 978-8-3774-6518-9
stron: 222, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 38,48 zł (poprzednio: 44,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,26 zł)

Dodaj do koszyka Bądź liderem

Tagi: Psychologia pracy | Rozwój osobisty

Uzupełnij swoją biblioteczkę biznesową o podstawową i klasyczną książkę Johna C. Maxwella Bądź liderem! - bestseller sprzedany już w ponad milionie egzemplarzy.

Ponadczasowe zasady zastosowane w życiu twoim i twojej organizacji przyczynią się do pozytywnych zmian w zakresie osobistej rzetelności i samodyscypliny. W swoim wyjątkowym stylu doktor Maxwell odkrywa:

  • PrawdziwÄ… definicjÄ™ przywództwa
  • Przywództwo to wywieranie wpÅ‚ywu. To wÅ‚aÅ›nie to. Nic dodać, nic ująć KtoÅ›, kto tylko myÅ›li, że przewodzi, a nie znajduje nikogo, kto by za nim podążaÅ‚ jest jedynie spacerowiczem.
  • Cechy przywództwa
  • Przywództwo nie jest ekskluzywnym klubem dla tych, którzy siÄ™ z tym urodzili. Cechy bÄ™dÄ…ce surowcem dla przywództwa można nabyć. PoÅ‚Ä…cz je z pragnieniem i nic nie powstrzyma ciÄ™ przed staniem siÄ™ przywódcÄ….
  • Różnica miÄ™dzy zarzÄ…dzaniem i przywództwem
  • Zapewnienie, że praca zostanie wykonana przez innych to dokonanie menedżera. Inspirowanie innych do lepszej pracy to dokonanie przywódcy.

Nieważne, na którym szczeblu przywództwa się znajdujesz. Książka Bądź liderem! zainspiruje cię, jak zainspirować innych swoim zaangażowanym, wizjonerskim przywództwem.



Dodaj do koszyka Bądź liderem

 

Osoby które kupowały "Bądź liderem", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Psychologia pieniÄ™dzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwoÅ›ci i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy

Dodaj do koszyka Bądź liderem

Spis treści

Dodaj do koszyka Bądź liderem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.