reklama - zainteresowany?

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie - Sensus

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
ebook
Autor: Konrad Pankiewicz
ISBN: 978-83-283-0161-0
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2014-08-25
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 22,20 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-14,80 zł)

Dodaj do koszyka Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Tagi: Perswazja i NLP | Psychologia pracy | Rozwój osobisty

Będziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele błędów popełniałeś i jak skutecznie sabotowałeś swoje osiągnięcia sprzedażowe. A wszystko to do momentu przeczytania tej książki.

Alchemia sprzedaży

Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?

W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna.

Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie?

Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.

Zastanów się:

  • Z jakim handlowcem chciałbyś rozmawiać?
  • Co chciałbyś od niego usłyszeć?
  • Jaki musiałby być, abyś chciał z nim współpracować?

Wiedz, że niewielu handlowców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te pytania. A to tylko początek drogi doskonalenia, na jaką wejdziesz, kiedy zaczniesz czytać tę książkę i chłonąć praktyczne rady w niej zawarte.

 

Poznaj Konrada Pankiewicza -- założyciela Instytutu Perswazji oraz twórcę Dynamicznego Modelu Perswazji® (Persuasion Dynamic Model®).

 

Konrad jest fantastycznym trenerem. Charyzmatycznym coachem. Doświadczonym praktykiem sprzedaży i marketingu.

Zobacz co o nim i jego książce sądzą autorytety perswazji, sprzedaży i marketingu:

 

 

 

 


 

 

"Wśród wszystkich Polaków znam tylko trzy osoby, od których mógłbym się uczyć perswazji. Konrad Pankiewicz jest jedną z nich. Dostarcza on nowych umiejętności i uczy technik oraz strategii, których nie poznacie nigdzie indziej."

 

 

"Konrad przekazuje pasjonującą wiedzę. To obowiązkowa lektura dla sprzedawców, negocjatorów i marketerów."
Bohdan Pawłowicz;
Dyrektor Generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce

 

 

 

"Zaawansowana wiedza. Zaawansowane strategie i techniki. Wszystko bardzo profesjonalnie przekazane."
Agnieszka Bzdyra-Maciorowska
Redaktor naczelna Miesięcznika "Marketing w praktyce"

 

 


 

Dowiedz się:

  • jak budować sympatię, wiarygodność i zaufanie
  • jak dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta
  • jak nawiązywać relacje i przekształcać je w cenne kontrakty
  • jak wykorzystywać narzędzia perswazji w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta
  • jak umiejętnie wykorzystać wiedzę o procesach decyzyjnych Twoich klientów

To książka dla Ciebie, jeśli stawiasz zaufanie i wiarygodność ponad nieudolną manipulację prowadzącą do frustracji i nieuchronnej katastrofy.

Książka zawiera płytę CD z pełnym szkoleniem:
"Najczęstsze techniki negocjacyjne".

Czy stać Cię na to, by nie zarabiać więcej? Przyjemniej? Skuteczniej?
Nie trać czasu na odpowiedź, kupuj póki jest.

Dodaj do koszyka Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

 

Osoby które kupowały "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu

Dodaj do koszyka Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Spis treści

Alchemia sprzeday, czyli jak skutecznie sprzedawa produkty, usugi, pomysy i wizerunek samego siebie eBook -- spis treci

O autorze (9)

Wstp (11)

Ukrywana prawda o skutecznym uwodzeniu (17)

Magiczna sia pipet, kutasikw i poznaskich pyr (25)

Rowe okulary, szwedzki pywak i nieistniejcy suplement witaminowy (29)

Jak objto ma Twj misie konsekwencji? (35)

Puapka maniakalnego uporu (41)

Narzekanie na ministra spraw zagranicznych nie ma najmniejszego sensu (49)

Jak atwo moesz czyta w mylach swoich klientw (51)

Ponadczasowa prawda o filozofii sprzeday (55)

3 podwiadome pytania, ktre zadaje sobie kady Twj klient (57)

Klienci nie kupuj od firm - klienci kupuj od ludzi (63)

Tylko krowa nie zmienia zdania (65)

Jeste niemiay, notorycznie si spniasz, a moe powiniene popracowa nad swoimi umiejtnociami w zakresie perswazji? (69)

Dlaczego klienci mieliby kupowa wanie od Ciebie? (73)

Najpierw wzbud sympati, a dopiero pniej sprzedawaj (77)

Czy grae kiedykolwiek w golfa? (79)

Twj klient to istota emocjonalna - dokadnie tak, jak Ty (81)

Jeli wejdziesz midzy wrony... (85)

Ciao, ktre mwi... (87)

Mw jzykiem zmysw swojego klienta (91)

Nic tak dobrze nie dziaa, jak... (101)

99% handlowcw popenia ten bd (105)

Happy Birthday to You (111)

Wspominasz czasem o wadach swojego produktu lub usugi? (113)

Oto genialny sposb na udan rozmow (117)

Obiecuj mniej... (121)

Jeli masz co do zyskania, powiedz o tym otwarcie (123)

3150 brzmi lepiej ni 3000 (127)

Poprosz o jak past do zbw (129)

Uwaaj na kolejno prezentacji swojej oferty (133)

Zosta adwokatem diaba (135)

Wyobra sobie, e... (137)

Porwnania to przeklestwo. Wiesz moe, dlaczego? (143)

Generalnie pastwa oferta jest dobra - jednak tym razem zdecydowalimy si na wspprac z inn firm (145)

Dlaczego musisz uwaa na pytanie "dlaczego?" (147)

Niech pan nie myli, e chc pana oszuka (151)

Prosz sprbowa podpisa z nami umow (153)

6 kluczy do umysu Twojego klienta (157)

Najwaniejsze sowo na liter "k", ktre znajduje si w tej ksice, to... (183)

Zanotuj to sobie dokadnie! (189)

Twoja prywatna baza wiedzy (191)

Co, o czym czsto zapominasz podczas negocjacji (193)

Ustpstwo rodzi ustpstwo (199)

Poka swoj klas (201)

Zawsze trzymaj rk na pulsie (205)

Bezwzgldnie dotrzymuj obietnic (209)

Najmocniej przepraszam za moje spnienie... (211)

Wykorzystuj potg zbudowanych relacji (213)

20% jest waniejsze ni 80% (215)

A moe wyskoczymy gdzie na lunch? (219)

Oddzielaj ludzi od problemw (221)

Trzymaj nerwy na wodzy (223)

Jak bardzo jeste atrakcyjny? (225)

Zawa czy wylew? (229)

Znajd swj zoty rodek (231)

4 zasady, dziki ktrym pokonasz konkurencj (235)

Nic tak dobrze nie robi, jak krciutkie rsum! (241)

Zamiast zakoczenia (245)

Bibliografia (247)

Dodaj do koszyka Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.