Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie - Sensus

ISBN: 978-83-283-0161-0
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2014-08-25
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 22,20 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-14,80 zł)
BÄ™dziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele błędów popeÅ‚niaÅ‚eÅ› i jak skutecznie sabotowaÅ‚eÅ› swoje osiÄ…gniÄ™cia sprzedażowe. A wszystko to do momentu przeczytania tej książki.
Alchemia sprzedaży
Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?
W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakoÅ›ci relacji, które potrafisz zbudować. JeÅ›li podczas rozmowy z klientem zdoÅ‚asz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje siÄ™ niezwykle prosta i przyjemna.
Czy chciaÅ‚byÅ›, by Twoja praca przynosiÅ‚a zarówno pieniÄ…dze, jak i peÅ‚ne zadowolenie?
Ta książka nauczy CiÄ™, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.

Zastanów siÄ™:
- Z jakim handlowcem chciałbyś rozmawiać?
- Co chciałbyś od niego usłyszeć?
- Jaki musiaÅ‚by być, abyÅ› chciaÅ‚ z nim wspóÅ‚pracować?
Wiedz, że niewielu handlowców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te pytania. A to tylko poczÄ…tek drogi doskonalenia, na jakÄ… wejdziesz, kiedy zaczniesz czytać tÄ™ książkÄ™ i chÅ‚onąć praktyczne rady w niej zawarte.
Poznaj Konrada Pankiewicza -- zaÅ‚ożyciela Instytutu Perswazji oraz twórcÄ™ Dynamicznego Modelu Perswazji® (Persuasion Dynamic Model®).
Konrad jest fantastycznym trenerem. Charyzmatycznym coachem. Doświadczonym praktykiem sprzedaży i marketingu. Zobacz co o nim i jego książce sądzą autorytety perswazji, sprzedaży i marketingu: |
![]() |
"WÅ›ród wszystkich Polaków znam tylko trzy osoby, od których mógÅ‚bym siÄ™ uczyć perswazji. Konrad Pankiewicz jest jednÄ… z nich. Dostarcza on nowych umiejÄ™tnoÅ›ci i uczy technik oraz strategii, których nie poznacie nigdzie indziej."
Dr Kevin Hogan,
autor książki"Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu" |
"Konrad przekazuje pasjonujÄ…cÄ… wiedzÄ™. To obowiÄ…zkowa lektura dla sprzedawców, negocjatorów i marketerów."Bohdan PawÅ‚owicz;
Dyrektor Generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce
"Zaawansowana wiedza. Zaawansowane strategie i techniki. Wszystko bardzo profesjonalnie przekazane."Agnieszka Bzdyra-Maciorowska
Redaktor naczelna Miesięcznika "Marketing w praktyce"
Dowiedz siÄ™:
- jak budować sympatię, wiarygodność i zaufanie
- jak dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta
- jak nawiązywać relacje i przekształcać je w cenne kontrakty
- jak wykorzystywać narzędzia perswazji w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta
- jak umiejÄ™tnie wykorzystać wiedzÄ™ o procesach decyzyjnych Twoich klientów
To książka dla Ciebie, jeśli stawiasz zaufanie i wiarygodność ponad nieudolną manipulację prowadzącą do frustracji i nieuchronnej katastrofy.
Książka zawiera płytę CD z pełnym szkoleniem:
"Najczęstsze techniki negocjacyjne".
Czy stać Cię na to, by nie zarabiać więcej? Przyjemniej? Skuteczniej?
Nie trać czasu na odpowiedź, kupuj póki jest.
Osoby które kupowały "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie", wybierały także:
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
Spis treści
Alchemia sprzeda¿y, czyli jak skutecznie sprzedawaæ produkty, us³ugi, pomys³y i wizerunek samego siebie eBook -- spis tre¶ci
O autorze (9)
Wstêp (11)
Ukrywana prawda o skutecznym uwodzeniu (17)
Magiczna si³a pipet, kutasików i poznañskich pyr (25)
Ró¿owe okulary, szwedzki p³ywak i nieistniej±cy suplement witaminowy (29)
Jak± objêto¶æ ma Twój miêsieñ konsekwencji? (35)
Pu³apka maniakalnego uporu (41)
Narzekanie na ministra spraw zagranicznych nie ma najmniejszego sensu (49)
Jak ³atwo mo¿esz czytaæ w my¶lach swoich klientów (51)
Ponadczasowa prawda o filozofii sprzeda¿y (55)
3 pod¶wiadome pytania, które zadaje sobie ka¿dy Twój klient (57)
Klienci nie kupuj± od firm - klienci kupuj± od ludzi (63)
Tylko krowa nie zmienia zdania (65)
Jeste¶ nie¶mia³y, notorycznie siê spó¼niasz, a mo¿e powiniene¶ popracowaæ nad swoimi umiejêtno¶ciami w zakresie perswazji? (69)
Dlaczego klienci mieliby kupowaæ w³a¶nie od Ciebie? (73)
Najpierw wzbud¼ sympatiê, a dopiero pó¼niej sprzedawaj (77)
Czy gra³e¶ kiedykolwiek w golfa? (79)
Twój klient to istota emocjonalna - dok³adnie tak, jak Ty (81)
Je¶li wejdziesz miêdzy wrony... (85)
Cia³o, które mówi... (87)
Mów jêzykiem zmys³ów swojego klienta (91)
Nic tak dobrze nie dzia³a, jak... (101)
99% handlowców pope³nia ten b³±d (105)
Happy Birthday to You (111)
Wspominasz czasem o wadach swojego produktu lub us³ugi? (113)
Oto genialny sposób na udan± rozmowê (117)
Obiecuj mniej... (121)
Je¶li masz co¶ do zyskania, powiedz o tym otwarcie (123)
3150 brzmi lepiej ni¿ 3000 (127)
Poproszê o jak±¶ pastê do zêbów (129)
Uwa¿aj na kolejno¶æ prezentacji swojej oferty (133)
Zostañ adwokatem diab³a (135)
Wyobra¼ sobie, ¿e... (137)
Porównania to przekleñstwo. Wiesz mo¿e, dlaczego? (143)
Generalnie pañstwa oferta jest dobra - jednak tym razem zdecydowali¶my siê na wspó³pracê z inn± firm± (145)
Dlaczego musisz uwa¿aæ na pytanie "dlaczego?" (147)
Niech pan nie my¶li, ¿e chcê pana oszukaæ (151)
Proszê spróbowaæ podpisaæ z nami umowê (153)
6 kluczy do umys³u Twojego klienta (157)
Najwa¿niejsze s³owo na literê "k", które znajduje siê w tej ksi±¿ce, to... (183)
Zanotuj to sobie dok³adnie! (189)
Twoja prywatna baza wiedzy (191)
Co¶, o czym czêsto zapominasz podczas negocjacji (193)
Ustêpstwo rodzi ustêpstwo (199)
Poka¿ swoj± klasê (201)
Zawsze trzymaj rêkê na pulsie (205)
Bezwzglêdnie dotrzymuj obietnic (209)
Najmocniej przepraszam za moje spó¼nienie... (211)
Wykorzystuj potêgê zbudowanych relacji (213)
20% jest wa¿niejsze ni¿ 80% (215)
A mo¿e wyskoczymy gdzie¶ na lunch? (219)
Oddzielaj ludzi od problemów (221)
Trzymaj nerwy na wodzy (223)
Jak bardzo jeste¶ atrakcyjny? (225)
Zawa³ czy wylew? (229)
Znajd¼ swój z³oty ¶rodek (231)
4 zasady, dziêki którym pokonasz konkurencjê (235)
Nic tak dobrze nie robi, jak króciutkie résumé! (241)
Zamiast zakoñczenia (245)
Bibliografia (247)