reklama - zainteresowany?

Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką - Sensus

Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką
Autor: John P. Kotter, Lorne A. Whitehead
Tytuł oryginału: Buy-In: Saving Your Good Idea from Getting Shot Down
Tłumaczenie: Olga Kwiecień-Maniewska
ISBN: 978-83-246-3362-3
stron: 192, Format: 140x208 , okładka: twarda
Data wydania: 2011-12-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką

Tagi: Psychologia pracy | Rozwój intelektualny

Eureka i co dalej…

  • Wpadłeś na świetny pomysł?
  • Zamierzasz go wdrożyć?
  • Najpierw musisz go OBRONIĆ!

Jestem na TAK!

Masz dobry pomysł? Ułatwiający ludziom życie, podnoszący dochody Twojej firmy, taki, który zmieni oblicze świata? A może po prostu wymyśliłeś małą innowację, która znajdzie zastosowanie w zaciszu Twojego własnego domu? Gratulacje! Tyle że teraz przed Tobą niełatwe zadanie - doskonale przygotować, przedstawić i przede wszystkim OBRONIĆ swój wyjątkowy pomysł!

Jeśli chcesz, aby Twoja idea nie zatrzymała się na umysłowej blokadzie rozmówców, jeśli marzysz o tym, by ludzie mieli szansę z niej skorzystać, użyj metody proponowanej w tej książce. Jest ona rzadko stosowana lub też rzadko stosowana właściwie, dlatego masz pewność, że Twoi oponenci nie będą mieli gotowych recept na jej obalenie. Metoda, o której mowa, nie wymaga ani niezwykłych umiejętności krasomówczych, ani też wyjątkowej charyzmy. Doskonale sprawdza się za to w ogniu walki, pozwalając jednocześnie okazać szacunek oponentom oraz formułować jasne i rozsądne odpowiedzi, osłaniające dobry pomysł przed ostrzałem. Metoda zaproponowana przez autorów pozwala na jeszcze więcej; umożliwi Ci wykorzystanie ataku do własnych celów, gdy przeciągniesz na swoją stronę niezdecydowanych.

  • Przygotuj się na wszystkie typowe i irytujące ataki, stosowane przez ludzi wokół.
  • Odpowiadaj na każdy atak w sposób prosty, jasny, zdroworozsądkowy i dosadny.
  • Poznaj przykłady prawdziwych sytuacji, prezentujące działanie tej metody w praktyce.
  • Sprawdź, jak można zastosować tę metodę do wprowadzania zmian na wielką skalę.

Dodaj do koszyka Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką

 

Osoby które kupowały "Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy

Dodaj do koszyka Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką

Spis treści

Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką -- spis treści

Przedmowa (7)

Część I. Opowieść o Środkowie

ROZDZIAŁ 1. Śmierć dobrego planu (15)

ROZDZIAŁ 2. Jak uratowano sytuację w Środkowie, część pierwsza (21)

ROZDZIAŁ 3. Jak uratowano sytuację w Środkowie, część druga (47)

ROZDZIAŁ 4. Jak uratowano sytuację w Środkowie, część trzecia (63)

Część II. Metoda

ROZDZIAŁ 5. Cztery sposoby na zabicie dobrego pomysłu (79)

ROZDZIAŁ 6. Sprzeczna z intuicją strategia ratowania dobrych pomysłów (93)

ROZDZIAŁ 7. 24 ataki i odpowiedzi na nie (111)

ROZDZIAŁ 8. Ściąga: jak ratować dobre pomysły? (171)

DODATEK. Jak nasza metoda pomaga przeprowadzić zmiany na wielką skalę (177)

O autorach (187)

Dodaj do koszyka Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.