reklama - zainteresowany?

Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III - Sensus

Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III
Autor: Garr Reynolds
Tytuł oryginału: Presentation Zen: Simple Ideas on Presentation Design and Delivery (3rd Edition) (Voices That Matter)
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski, Marek Marczak
ISBN: 978-83-283-6795-1
stron: 316, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2020-05-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 41,40 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-27,60 zł)

Dodaj do koszyka Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III

Zbyt często zadręcza się odbiorców prezentacji slajdami, które są źle zaprojektowane, nieczytelne i przynoszą więcej szkody niż pożytku. W biznesie i w nauce przeważają prezentacje multimedialne, które wywierają złe wrażenie na odbiorcach i utrudniają przyswojenie przedstawianych kwestii. Takie błędy jak wykorzystywanie elementów wizualnych wyłącznie jako kontenery na duże ilości tekstu czy też zmuszanie odbiorców do równoczesnego słuchania i czytania wynikają z nieuwzględniania sposobu przetwarzania informacji przez ludzki umysł. Filozofia zen, której podstawą jest podejście „tu i teraz” oraz rozwijanie samoświadomości i dostrzegania, dostarcza narzędzi, dzięki którym tworzenie i wygłaszanie prezentacji okaże się prostsze, naturalniejsze i dużo bardziej skuteczne.

Dzięki tej książce zmienisz podejście do projektowania prezentacji slajdowych. Dowiesz się, jak przebić się przez szum informacyjny, nawiązać kontakt z odbiorcami i sprawić, by dobrze zapamiętali treść i zaangażowali się w to, co chcesz im przekazać. Nauczysz się łączyć zasady projektowania z koncepcją prostoty zen. Przekonasz się, że sukces prezentacji ostatecznie zależy od umiaru w przygotowaniu, prostoty w projektowaniu i naturalności w przekazywaniu. Innymi słowy, ten poradnik zainspiruje Cię do porzucenia złych nawyków, wyzwolenia swojej kreatywności i przygotowania się do takiej pracy, aby Twoje prezentacje stały się krótkie, proste, czytelne i... nieodparcie interesujące!

W tej książce między innymi:

  • koncepcja prezentacji w duchu zen
  • jak rozpoznawać ograniczenia i wyzwalać kreatywność
  • o wyższości prostoty i umiaru
  • jak uzyskać doskonały design prezentacji
  • jak nawiązać więź z odbiorcami i ich zaangażować

Prezentacja idealna? Umiar, prostota, naturalność!

Dodaj do koszyka Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III

 

Osoby które kupowały "Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie

Dodaj do koszyka Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III

Spis treści

Zen prezentacji. Proste pomysy i wane zasady. Wydanie III -- spis treci

  • Podzikowania (ix)
  • Przedmowa autorstwa Guya Kawasakiego (x)

WSTP

  • Prezentacje w dzisiejszym wiecie (5)

PRZYGOTOWANIE

  • Kreatywno, limity i ograniczenia (31)
  • Planowanie analogowe (47)
  • Tworzenie historii (79)

DESIGN

  • Dlaczego prostota ma znaczenie (117)
  • Design prezentacji - zasady i techniki (137)
  • Przykadowe materiay wizualne: obrazy i tekst (197)

PREZENTACJA

  • Sztuka bycia w peni obecnym (235)
  • Nawizywanie wizi z widzami (251)
  • Potrzeba zaangaowania (273)

KOLEJNY KROK

  • Pocztek podróy (305)
     
  • Zdjcia i ilustracje (312)

Dodaj do koszyka Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.