reklama - zainteresowany?

Zazdrość. Niebezpieczna namiętność - Sensus

Zazdrość. Niebezpieczna namiętność
Autor: David M. Buss
Tłumaczenie: Agata Błaż
ISBN: 978-8-3748-9546-0
stron: 296, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 30,40 zł (poprzednio: 39,48 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,08 zł)

Dodaj do koszyka Zazdrość. Niebezpieczna namiętność

Czy istnieje miłość bez zazdrości? Dlaczego mężczyźni i kobiety wzajemnie się oszukują? Co czują zdradzani mężczyźni? Co bardziej martwi kobiety: to, że partner zakochał się w innej, czy to, że szuka przygód seksualnych nieangażujących emocjonalnie? Jak poradzić sobie z zazdrością i zdradą? Czy można odbudować związek po zdradzie i ponownie sobie zaufać?

Psycholog David M. Buss uznaje zazdrość za zjawisko powszechne i wskazuje jej przejawy w wielu kulturach. Opierając się na ankietach i wywiadach przeprowadzonych w trzydziestu siedmiu krajach na sześciu kontynentach, a także na najnowszych odkryciach w dziedzinie biologii, antropologii i psychologii, stwierdza, że ewolucyjnie pierwsze pragnienia seksualne wciąż kształtują nasze pasje. Zabiera nas w fascynującą podróż przez wiele kultur, od prehistorycznych po współczesne, aby pokazać, jak wielki wpływ na każdego z nas ma tytułowa niebezpieczna namiętność.

To książka przełomowa dla rozumienia pierwotnych tajników naszych serc. Szokuje, intryguje i niepokoi, bez wątpienia nie pozostawia nikogo obojętnym. Dodatkowo pokazuje, że jedynie zdrowa równowaga pomiędzy zazdrością a zaufaniem prowadzi do szczerego przywiązania i trwałej miłości.

Dodaj do koszyka Zazdrość. Niebezpieczna namiętność

 

Osoby które kupowały "Zazdrość. Niebezpieczna namiętność", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Zazdrość. Niebezpieczna namiętność

Spis treści

Dodaj do koszyka Zazdrość. Niebezpieczna namiętność

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.