reklama - zainteresowany?

Zaufanie w zarzÄ…dzaniu - Sensus

Zaufanie w zarzÄ…dzaniu
ebook
Autor: Joanna Paliszkiewicz
ISBN: 978-8-3011-9371-3
stron: 196, Format: ebook
Data wydania: 2017-05-16
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)

Dodaj do koszyka Zaufanie w zarzÄ…dzaniu

Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiÄ™biorstwach konieczność wspóÅ‚pracy w strategicznych, czÄ™sto bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach dziaÅ‚alnoÅ›ci, takich jak np. badania i rozwój. JednoczeÅ›nie zadania delegowane na pracowników sÄ… coraz bardziej zÅ‚ożone, a wiedza i informacja sÄ… gÅ‚ównÄ… wartoÅ›ciÄ… organizacji, czego przykÅ‚adem może być dziaÅ‚alność firm consultingowych. Wszystkie te aspekty wymagajÄ… od przedsiÄ™biorstw uwzglÄ™dnienia tak ważnego czynnika, jakim jest zaufanie. Autorka wnikliwie analizuje takie aspekty zaufania w zarzÄ…dzaniu, jak: - zaufanie w teoriach zarzÄ…dzania zasobami ludzkimi, -zarzÄ…dzania wiedzÄ… oraz zarzÄ…dzania kryzysem, - zarzÄ…dzanie i kreowanie zaufania w zarzÄ…dzaniu przedsiÄ™biorstwem, -zaufanie w relacjach miÄ™dzy wspóÅ‚pracownikami, - podwÅ‚adnymi i przeÅ‚ożonymi, - zaufanie miÄ™dzy partnerami biznesowymi oraz miÄ™dzy firmÄ… i jej klientami. Teorie przedstawione w książce poparte sÄ… badaniami przeprowadzonymi na grupie polskich przedsiÄ™biorstw. Książka adresowana jest do osób zajmujÄ…cych siÄ™ badaniami kapitaÅ‚u ludzkiego, menedżerów i specjalistów z zakresu zarzÄ…dzania i socjologii zarzÄ…dzania. Może być wykorzystana również w procesie dydaktycznym na uczelniach wyższych do przedmiotu - zarzÄ…dzanie zaufaniem.

Dodaj do koszyka Zaufanie w zarzÄ…dzaniu

 

Osoby które kupowały "Zaufanie w zarządzaniu", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Zaufanie w zarzÄ…dzaniu

Spis treści

Zaufanie w zarz

Dodaj do koszyka Zaufanie w zarzÄ…dzaniu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.