reklama - zainteresowany?

Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami - Sensus

Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami
ebook
Autor: Ryan Holiday
Tytuł oryginału: Trust Me, I'm Lying: Confessions of a Media Manipulator
Tłumaczenie: Katarzyna Rojek
ISBN: 978-83-246-9247-7
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2014-11-03
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 26,94 zł (poprzednio: 44,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-17,96 zł)

Dodaj do koszyka Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Prezent dla Niego

Specjalista w dziedzinie nowoczesnych mediów przerywa milczenie i pokazuje, jak naprawdę funkcjonują. Jak garstka szemranych blogerów kontroluje cały system tak zwanych mediów informacyjnych, przekuwając nasze zainteresowanie i naszą uwagę w zyski dla siebie.

Andrew Keen,
autor książki Kult amatora. Jak internet niszczy kulturę

Łatwa sztuka manipulowania mediami

Media są w stanie wynieść ludzi na piedestał w jednej chwili, po czym bez wahania ich z niego strącają. Złośliwa plotka może kosztować firmę miliony, polityczny skandal zmusza kandydata na urząd państwowy do wycofania się z wyborów, zaś nikomu nieznana osoba z dnia na dzień zostaje celebrytą. Mało które media są dziś niezależne, dlatego takie rzeczy nie dzieją się przypadkiem. To doskonale zorganizowane akcje, za którymi stoją specjaliści kontrolujący media. Chcesz się dowiedzieć, jak to się robi? Zaczerpnij informacji z samego źródła.

Manipulowanie mediami to mój zawód. W świecie, gdzie blogi kształtują i wypaczają treść newsów, moje zadanie polega na kontrolowaniu tych blogów — to samo robić może w zasadzie każdy. Dlaczego ujawniam te wszystkie sekrety? Ponieważ jestem zmęczony światem, gdzie blogerzy przyjmują łapówki, marketerzy pomagają pisać newsy, lekkomyślni dziennikarze rozpowszechniają kłamstwa — i wszystkim to uchodzi na sucho. Zabieram Was za kulisy, ponieważ nie chcę, aby ktoś jeszcze dał się niemile zaskoczyć. Przeczytaj tę szokującą książkę i podziel przez dwa wszystko, o czym czytasz.
 


 

„Podręcznik mrocznej sztuki eksploatowania mediów”.

Robert Greene,
autor książki 48 godzin władzy

„Ważne ostrzeżenie zarówno dla specjalistów od PR-u, jak i dla klientów”.

Richard Edelman

„Książka, która przyprawia o dreszcze zachwytu i zgrozy”.

„Financial Times”

„Książka ta bardzo mocno zaniepokoi gigantów wirtualnych mediów”.

Drew Curtis,

twórca Fark.com

„Ryan ma w sobie coś z Machiavellego, coś z Ogilvy’ego… Ten młody spec (…) jest sekretną bronią, o której nigdy nie słyszeliście”.

Tim Ferriss,
autor książki 4-godzinny tydzień pracy, zdobywczyni pierwszego miejsca listy bestsellerów „New York Timesa”

Dodaj do koszyka Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami

 

Osoby które kupowały "Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa

Dodaj do koszyka Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami

Spis treści

Zaufaj mi, jestem kamc. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami eBook -- spis treci

  • Wprowadzenie (7)

Cz I. Pora karmienia potwora. Czym jest blog?

  • 1. Blogerzy jako twórcy newsów (19)
  • 2. Jak stworzy co z niczego w trzech prostych krokach (27)
  • 3. Wielki blogowy przekrt, czyli jak zarabiaj wydawcy blogów (45)
  • 4. Taktyka I: blogerzy s biedni - wic pomó im paci rachunki (57)
  • 5. Taktyka II: mów to, co chc usysze (67)
  • 6. Taktyka III: dawaj nie to, co dobre, ale to, co chodliwe (79)
  • 7. Taktyka IV: pomagaj im oszukiwa ich czytelników (93)
  • 8. Taktyka V: sprzedawaj im to, co mog odsprzeda (wykorzystywanie problemu jednorazowoci) (101)
  • 9. Taktyka VI: sprowadzaj wszystko do waciwego nagówka (115)
  • 10. Taktyka VII: zabij ich obfitoci odson (123)
  • 11. Taktyka VIII: uywaj technologii przeciwko niej samej (135)
  • 12. Taktyka IX: po prostu zmylaj (inni te to robi) (145)

Cz II. Potwór atakuje. Jakie funkcje peni blog?

  • 13. Irin Carmon, The Daily Show i ja, czyli o tym, ile zego moe narobi bloger (157)
  • 14. Jest nas wicej. Panteon manipulatorów (169)
  • 15. Sodkie, lecz ze. Taktyki stosowane w rozrywce online, które odurzaj i Ciebie, i mnie (177)
  • 16. Gospodarka podlinkowana. Zudzenia co do róde (185)
  • 17. Internetowe nacigactwo. W obliczu wyudze w sieci (199)
  • 18. Iteratywny szwindel. Faszywa filozofia dziennikarstwa internetowego (209)
  • 19. Mitologia sprostowa (223)
  • 20. O trwaniu w zudzeniach (235)
  • 21. Mroczna strona sarkazmu. Gdy atakuje poczucie humoru (245)
  • 22. Ceremonia upokorzenia w XXI wieku. Blogi jako noniki nienawici i narzdzia kary (257)
  • 23. Witamy w nierzeczywistoci (265)
  • 24. Jak czyta blogi. Aktualizacja wszystkich zrelacjonowanych kamstw (273)
     
  • WNIOSKI. A wic... co dalej? (279)
  • Podzikowania (289)
  • Literatura cytowana (291)
  • Literatura dodatkowa (294)

Dodaj do koszyka Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.