reklama - zainteresowany?

Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy - Sensus

Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
mp3
Autor: Oren Jay Sofer
Tytuł oryginału: Say What You Mean: A Mindful Approach to Nonviolent Communication
Tłumaczenie: Leszek Sielicki
ISBN: 978-83-283-7256-6
stron: 352, Format: mp3
Data wydania: 2021-04-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 44,48 zł)
Oszczędzasz: 71% (-31,58 zł)

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Rozwiązywanie problemów

Mów własnym głosem, wypowiadaj się w autentyczny sposób i uważnie słuchaj - naucz się prowadzić rozmowy zgodnie z zasadami uważności

Przedmowa Joseph Goldstein

Komunikacja jest złożonym zjawiskiem. Aby skutecznie się komunikować, trzeba uwzględnić wiele czynników. Emocje, koncepcje i przekonania rozmówców objawiają się w słowach i w formie niewerbalnej. Trzeba też poradzić sobie z istniejącymi wzorcami relacji, zarówno w kontaktach indywidualnych, jak i w grupach. Można jednak wskazać uniwersalne, spójne podstawy umiejętnej komunikacji, warunkujące skuteczne porozumiewanie się. Tych podstaw można się nauczyć, ale żeby interakcje były naprawdę satysfakcjonujące, konieczna jest praktyka.

Oto praktyczny przewodnik po prostych i efektywnych praktykach porozumiewania się bez konieczności przechodzenia do obrony lub ataku. Dzięki tej książce zaczniesz stosować w rozmowach znane od tysięcy lat zasady uważności. Będziesz mówić własnym głosem, wypowiadać się w autentyczny sposób i uważnie słuchać - a taka komunikacja jest satysfakcjonująca i niezawodnie prowadzi do porozumienia. Pozwala również na budowanie szczerych relacji i prawdziwe zrozumienie intencji drugiej osoby. Większość z nas doświadczyła, jak niszczycielską moc mogą mieć słowa. Teraz możesz sprawić, że Twoje słowa będą uspokajać, podnosić na duchu, uszczęśliwiać - a to zaledwie część potencjału właściwej komunikacji!

Dzięki tej książce nauczysz się:

  • czuć się pewnie podczas komunikowania się
  • dostrzegać to, co w rozmowie najistotniejsze
  • zauważać to, co kryje się w wypowiedziach innych
  • kontrolować lęk przed trudnymi rozmowami i w ich trakcie
  • znajdować inspirację w interakcjach

Oto fundamenty komunikacji: obecność - intencja - uwaga!

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

 

Osoby które kupowały "Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni
  • Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

Spis treści

Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy Audiobook -- spis treści

 

Przedmowa 9

 

Podziękowania 11

Wprowadzenie 13

CZĘŚĆ I. KROK PIERWSZY. BYCIE OBECNYM

1. Centrum naszego życia 27

2. Siła uważności 41

3. Świadomość relacyjna 63

CZĘŚĆ II. KROK DRUGI. CIEKAWOŚĆ I TROSKA

4. Gra w poczucie winy 83

5. Punkt wyjścia 101

6. Utrzymuj więź 123

CZĘŚĆ III. KROK TRZECI. KONCENTRACJA NA TYM, CO JEST ISTOTNE

7. To, co jest istotne 145

8. Zręczność emocjonalna 175

9. Pogłębianie empatii i wewnętrznej odporności 203

10. Jak sygnalizować problemy, nie rozpoczynając sporów 219

11. Jeśli czegoś chcesz, proś o to 243

CZĘŚĆ IV. POŁĄCZENIE WSZYSTKICH ELEMENTÓW

12. Przebieg rozmowy 269

13. Spływ wzburzoną rzeką 291

14. Zakończenie. Jak wyznaczyć kurs? 313

DODATKI

Zestawienie zasad 319

Zwroty przydatne w komunikacji 323

Słowniczek 327

Inne zasoby 331

Indeks ćwiczeń według tematów 335

O autorze 339

Przypisy końcowe 341

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.