reklama - zainteresowany?

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego - Sensus

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
mp3
Autor: Robert B. Cialdini, Ph.D.
Tytuł oryginału: Influence. Principles of Ethical Influence (MP3)
TÅ‚umaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-246-3360-9
Format: mp3
Data wydania: 2012-06-18
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,92 zł (poprzednio: 24,59 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,67 zł)

Dodaj do koszyka Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje

  • Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpÅ‚ywania na ludzi i... wÅ‚Ä…cz je w swój naturalny repertuar zachowaÅ„.
  • Naucz siÄ™ bÅ‚yskawicznie rozpoznawać, gdy ktoÅ› próbuje CiÄ™ oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.

Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku!

 

 

Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji.

 

Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu wielkiego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Today"s Business Agenda".

Psychologia na Twoich usługach

  • Chcesz nakÅ‚onić kogoÅ› do trwaÅ‚ej zmiany poglÄ…dów?
  • Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste?
  • Chcesz wpÅ‚ynąć na czyjeÅ› postÄ™powanie i podejmowane decyzje?
  • Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjÄ…tkowa i niepowtarzalna?
  • Chcesz dowiedzieć siÄ™, jak być lubianym, cenionym i podziwianym?
  • Chcesz nauczyć siÄ™ negocjować, by osiÄ…gać wiÄ™cej, niż poczÄ…tkowo zakÅ‚adaÅ‚eÅ›?
  • Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać siÄ™ nabić w butelkÄ™?

 

 

Robert Cialdini jest prawdziwym geniuszem. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady. Każdy, kto kiedykolwiek zetknÄ…Å‚ siÄ™ z praktycznym zastosowaniem psychologii Cialdiniego, doskonale zdaje sobie sprawÄ™ z tego, w jak dużym stopniu możemy oddziaÅ‚ywać na innych ludzi każdego dnia. Wystarczy, że poznasz zaledwie kilka prostych zasad i nauczysz siÄ™ maksymalnie wykorzystywać drzemiÄ…cy w nich potencjaÅ‚, a bÄ™dziesz w stanie w sposób caÅ‚kowicie etyczny ksztaÅ‚tować otaczajÄ…cÄ… CiÄ™ rzeczywistość.

 

Oferujemy Ci broÅ„ o niepokojÄ…co dużym polu rażenia. Po raz pierwszy na polskim rynku - psychologia wpÅ‚ywu w wersji do sÅ‚uchania. Bezcenne zasady zilustrowane żywymi przykÅ‚adami przemówiÄ… do Twojej wyobraźni znacznie szybciej i trwalej. Uwaga! Wszystkie zawarte tu zasady zostaÅ‚y wielokrotnie przetestowane w codziennych, życiowych sytuacjach.

 

 


 

Dr Robert Cialdini jest jednym z najwybitniejszych psychologów spoÅ‚ecznych. RozlegÅ‚a wiedza naukowa z zakresu psychologii wpÅ‚ywu oraz ponad trzydzieÅ›ci lat badaÅ„ tego zagadnienia przyniosÅ‚y mu miÄ™dzynarodowÄ… sÅ‚awÄ™ eksperta z zakresu technik perswazji, zasad wspóÅ‚pracy oraz narzÄ™dzi negocjacji. Obecnie pracuje jako W.P. Carey Distinguished Professor na wydziale marketingu oraz jako Regents" Professor na wydziale psychologii uniwersytetu stanowego w Arizonie. PeÅ‚ni też funkcjÄ™ prezesa Influence At Work, miÄ™dzynarodowej firmy konsultingowej specjalizujÄ…cej siÄ™ w planowaniu strategicznym i szkoleniach dla organizacji w oparciu o program "szeÅ›ciu reguÅ‚ wywierania wpÅ‚ywu".

Dodaj do koszyka Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego

 

Osoby które kupowały "Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego

Spis treści

Dodaj do koszyka Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.