reklama - zainteresowany?

Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć - Sensus

Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć
Autor: Hochschild Arlie Russel
ISBN: 978-8-3011-5696-1
stron: 286, okładka: miękka
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 36,87 zł (poprzednio: 43,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,02 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Psychologia duszy i umysłu | Psychologia pracy | Relacje damsko-męskie | Rozwój osobisty

Epoka kapitalizmu, w której żyjemy, stawia przed nami coraz to nowe wymagania społeczne i emocjonalne. Jednym z nich jest zdefiniowana i pasjonująco opisana przez Hochschild praca emocjonalna, wykonywana - a z całą pewnością wymagana - na różnych stanowiskach związanych z usługami. Mimo, iż obiektem badań tej amerykańskiej socjolożki było środowisko stewardes i windykatorów, tak naprawdę mówi ona o wszystkich, którzy w swojej pracy muszą w instrumentalny sposób wykorzystywać bądź tłumić własne emocje.

Czy emocje, którymi zarządzamy w sferze publicznej, przekładają się na naszą sferę prywatną? Jakie są różnice w zarządzaniu emocjami między kobietami a mężczyznami? To pytania, która stawia Hochschild, kreśląc nowe zobowiązania związane z pracą w tzw. trzecim sektorze.

Książka jest jedną z najbardziej znanych prac Hochschild, pierwszą przetłumaczoną na język polski, nagrodzoną Charles Cooley Award w 1983 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Socjologiczne.

Dodaj do koszyka Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.