reklama - zainteresowany?

Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć - Sensus

Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć
Autor: Hochschild Arlie Russel
ISBN: 978-8-3011-5696-1
stron: 286, okładka: miękka
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 36,87 zł (poprzednio: 43,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,02 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Psychologia duszy i umysłu | Psychologia pracy | Relacje damsko-męskie | Rozwój osobisty

Epoka kapitalizmu, w której żyjemy, stawia przed nami coraz to nowe wymagania spoÅ‚eczne i emocjonalne. Jednym z nich jest zdefiniowana i pasjonujÄ…co opisana przez Hochschild praca emocjonalna, wykonywana - a z caÅ‚Ä… pewnoÅ›ciÄ… wymagana - na różnych stanowiskach zwiÄ…zanych z usÅ‚ugami. Mimo, iż obiektem badaÅ„ tej amerykaÅ„skiej socjolożki byÅ‚o Å›rodowisko stewardes i windykatorów, tak naprawdÄ™ mówi ona o wszystkich, którzy w swojej pracy muszÄ… w instrumentalny sposób wykorzystywać bÄ…dź tÅ‚umić wÅ‚asne emocje.

Czy emocje, którymi zarzÄ…dzamy w sferze publicznej, przekÅ‚adajÄ… siÄ™ na naszÄ… sferÄ™ prywatnÄ…? Jakie sÄ… różnice w zarzÄ…dzaniu emocjami miÄ™dzy kobietami a mężczyznami? To pytania, która stawia Hochschild, kreÅ›lÄ…c nowe zobowiÄ…zania zwiÄ…zane z pracÄ… w tzw. trzecim sektorze.

Książka jest jedną z najbardziej znanych prac Hochschild, pierwszą przetłumaczoną na język polski, nagrodzoną Charles Cooley Award w 1983 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Socjologiczne.

Dodaj do koszyka Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.