reklama - zainteresowany?

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - Sensus

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
audiobook
Autor: Paweł Tkaczyk
ISBN: 978-83-246-5528-1
stron: 216, Format: audiobook
Data wydania: 2012-11-15
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Hejt to samo zło? Co by się stało, gdyby zabronić hejtowania? >> PRZECZYTAJ


  • Zero teorii
  • Sama praktyka
  • Polski autor w polskich realiach
  • Najbardziej aktualna wiedza

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

  • Silna marka
  • Strategia komunikacji marki
  • Identyfikacja wizualna
  • Nowy marketing
  • Case studies

Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!


Dodaj do koszyka Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

 

Osoby które kupowały "Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przyw
  • Szef, kt

Dodaj do koszyka Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Spis treści

Zakamarki marki. Rzeczy, o ktrych moge nie wiedzie, zapomnie lub pomin podczas budowania swojej marki Audiobook -- spis treci

Wstp (7)

Rozdzia I. Silna marka (9)

  • Marka to wizerunek, a nie logo! (10)
  • Strategia marki (14)
  • Budowanie marki: podstawy (18)
  • Tworzenie wartoci marki - trzy róne korzyci (21)
  • Czym jest warto produktu? (24)
  • Czy marka musi by prawdziwa? (27)
  • Ile jest marki w Twojej marce? (29)
  • Przewaga konkurencyjna (32)
  • Czy Twoja marka si wybija? (34)
  • Do którego miejsca przynaley Twoja marka? (37)
  • Rozszerzanie marki: tak, ale z gow (40)
  • Co-branding, czyli czenie marek (43)
  • Marka korporacyjna (46)
  • Struktura marek w Twojej firmie (49)

Rozdzia II. Strategia komunikacji marki (53)

  • Jak marka nauczya si mówi (54)
  • Gbia marki (57)
  • Punkty stycznoci z mark (59)
  • Pozycjonowanie marki (61)
  • O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64)
  • Naming. Co musisz wiedzie? (66)
  • W jaki sposób pisa teksty reklamowe? (71)
  • Jak pisa tekst, który sprzedaje? (75)
  • Jak wany jest wizerunek w Twojej brany? (80)
  • Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82)
  • Klient poredni i bezporedni (86)
  • Strategia Ksiyca (89)
  • Test Sinatry (91)
  • Emocje w reklamie (94)
  • Rebranding - po co i komu? (96)

Rozdzia III. Identyfikacja wizualna (99)

  • Symbolika logotypu (100)
  • Jak zaprojektowa dobre logo? (104)
  • Skuteczna ulotka reklamowa (108)
  • Efektywny folder i broszura reklamowa (111)
  • Kosmetyka dokumentów firmowych (115)
  • Lepsza witryna internetowa (118)
  • Kreatywna wizytówka (120)
  • Spójny wizerunek firmy (123)
  • Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125)
  • Projektowanie dowiadczenia (127)

Rozdzia IV. Relacja klient - marka (129)

  • Czego boj si klienci? (130)
  • Jak przycign uwag konsumenta? (132)
  • Pozwól klientom zaangaowa si w Twoj mark (136)
  • Te chc by w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139)
  • O zadowoleniu klientów (142)
  • Koszt zdobycia klienta (145)

Rozdzia V. Nowy marketing (147)

  • Wszystkie drogi prowadz... na Twoj stron WWW (148)
  • Zadbaj o swój newsletter (151)
  • Blog firmowy jako narzdzie marketingowe (155)
  • Blogi wychodz z komputera (158)
  • O paceniu za informacje w internecie (160)
  • E-commerce idzie w stron spoecznoci? (163)
  • Czego e-commerce moe si nauczy od tradycyjnego merchandisingu? (165)
  • Po co Ci strategia social media? (168)
  • Marketing w social media: narzdzia do monitorowania marki (172)
  • Brandjack, konsument przejmuje mark (175)
  • Brandowanie przyszoci (179)
  • Grywalizacja (184)

Rozdzia VI. Case study (191)

  • Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192)
  • Rebranding IGAZ (194)
  • Tiry na tory - marka akcji spoecznej (197)
  • Urlop tacierzyski, czyli o motywowaniu (200)
  • Chcesz moich pienidzy? Wystarczy, e wyduysz dob (204)
  • Marketing mobilny - geolokalizacja (209)

Dodaj do koszyka Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.