Wywieranie wpływu przez grupy - Sensus
TÅ‚umaczenie: Magdalena Kacmajor
ISBN: 978-8-3748-9104-2
stron: 232, okładka: twarda
Data wydania: 2007-06-01
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)
Å»yjemy w Å›wiecie, w którym stosunki miÄ™dzy grupami spoÅ‚ecznymi naznaczone sÄ… wrogoÅ›ciÄ… i przemocÄ…. U źródeÅ‚ konfliktów znajdziemy stereotypy, uprzedzenia i dyskryminacjÄ™. ChcÄ…c poprawić relacje miÄ™dzygrupowe, powinniÅ›my najpierw zapytać: dlaczego ludzie odwoÅ‚ujÄ… siÄ™ do stereotypów? SkÄ…d bierze siÄ™ nienawiść miÄ™dzy czÅ‚onkami poszczególnych grup? Dlaczego ludzie dyskryminujÄ… tych, którzy siÄ™ od nich różniÄ…?
Książka prezentuje dorobek psychologii spoÅ‚ecznej w zakresie stosunków miÄ™dzygrupowych. Zbudowana jest z krótkich, lecz nasyconych treÅ›ciÄ… opisów najważniejszych danych zwiÄ…zanych z tÄ… problematykÄ….
Osoby które kupowały "Wywieranie wpływu przez grupy", wybierały także:
- Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby 0,00 zł
- Przeczucie 44,50 zł, (8,90 zł -80%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Prawa ludzkiej natury 58,29 zł, (13,99 zł -76%)