reklama - zainteresowany?

Wywieranie wpływu przez grupy - Sensus

Wywieranie wpływu przez grupy
Autor: Stephan Walter G., Stephan Cookie W.
Tłumaczenie: Magdalena Kacmajor
ISBN: 978-8-3748-9104-2
stron: 232, okładka: twarda
Data wydania: 2007-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu przez grupy

Żyjemy w świecie, w którym stosunki między grupami społecznymi naznaczone są wrogością i przemocą. U źródeł konfliktów znajdziemy stereotypy, uprzedzenia i dyskryminację. Chcąc poprawić relacje międzygrupowe, powinniśmy najpierw zapytać: dlaczego ludzie odwołują się do stereotypów? Skąd bierze się nienawiść między członkami poszczególnych grup? Dlaczego ludzie dyskryminują tych, którzy się od nich różnią?

Książka prezentuje dorobek psychologii społecznej w zakresie stosunków międzygrupowych. Zbudowana jest z krótkich, lecz nasyconych treścią opisów najważniejszych danych związanych z tą problematyką.

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu przez grupy

 

Osoby które kupowały "Wywieranie wpływu przez grupy", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu przez grupy

Spis treści

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu przez grupy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.