reklama - zainteresowany?

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka - Sensus

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
Autor: Cialdini Robert
Tłumaczenie: Wojciszke Bogdan
ISBN: 978-8-3748-9529-3
stron: 328, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 38,49 zł (poprzednio: 49,35 zł)
Oszczędzasz: 22% (-10,86 zł)

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Perswazja i NLP

Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją.

Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Wywieranie wpływu jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.