reklama - zainteresowany?

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka - Sensus

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
Autor: Cialdini Robert B.
TÅ‚umaczenie: Wojciszke Bogdan
ISBN: 978-8-3748-9493-7
stron: 328, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 38,48 zł (poprzednio: 44,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,26 zł)

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Perswazja i NLP

  • Jak nakÅ‚onić innego czÅ‚owieka do zmiany sposobu postÄ™powania?
  • Jak zachÄ™cić go do podjÄ™cia lub zmiany decyzji?
  • Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnÄ…Å‚?
  • Jak obronić siÄ™ przed wpÅ‚ywem innych na nasze dacyzje?

JeÅ›li chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, siÄ™gnij po książkÄ™, Å›wiatowej sÅ‚awy eksperta w dziedzinie wywierania wpÅ‚ywu. Dowiesz siÄ™ z niej nie tylko, jak skutecznie wpÅ‚ywać na ludzi, ale także jak obronić siÄ™ przed niepożądanym wpÅ‚ywem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujÄ…cych siÄ™ wpÅ‚ywaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników, ekonomistów, wykÅ‚adowców i nauczycieli.

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

 

Osoby które kupowały "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.